Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik oldalon a km óra meghajtás, amásikon egy kis acél hüvely.
Ha nincs, az igencsak gáz! Beszerezni? Vagy bontó, vagy esztergályos. Esztergálni egyszerű, csak minta nem árt hozzá. Még én is meg tudnám neked csinálni, de minta+anyag kéne hozzá. Vagy legalább rajz...
Sziasztok!

Az első keréknél a tárcsa felőli oldalon milyen távtartó kell?Mert szétszedtem , mert sufnisan volt összetéve és most normálisan szeretném összelegózni. Hol tudok én olyat beszerezni/ vagy mivel tudnám helyettesíteni?

Előre is köszönöm!
Hy!

Köszönöm az irományt! :)) Budapesti vagyok. Kérek haveromtól egy légkulcsot majd, de most pechemre esik az eső... :(
Ha azzal nem megy marad a "barbár" megoldás. :))
Köszönöm a gyors infókat! :))
Nincs mit. Gondoltam, hogy nem ennyire öreg vashoz kell :)

Egyébként az eladónak: utána kell nézni, biztos van egy csomó típus, amibe jó, ellenebn ilyen öreg AF1-el én még nem találkoztam...
Óó tényleg! Rosszul emlékeztem!

Légkulcsod van? Ha nem, szerszámot kell gyártanod.. De semmiképpen ne tegyél keresztbe valami rudat, hoyg azzal akaszd meg!
A megoldás: kell 6 db 6-os aláűtét, 6 db 8-as. A nyomócsavarokat, a nyomólap nélkül, alattuk 1 6-os, és egy 8-as alátéttel visszacsavarod. Ekkor nem fog külön elforogni a belseje, de hozzáférsz az anyához! Namost le kell valahogy fogni a kosarat. Légkulcs esetében kézzel is megy, mert az kalapálja a csavart. Ha nincs, akkor van a barbár módszer, mikor puha, de legalább 1-1,5 cm vastag lécet teszel a primer fogaskerekek közé - de ugye ennek eredménye kiszámíthatalan, nem ajánlott, vagy készítesz egy szerszámot.
Ehhez kell laposvas, olyan 3 mm vastag amit meghajlítasz egy körré, (persze nem élével, úgy nehéz lenne) úgy, hogy a kör belső átmérője akuplung külsejével egyezzen meg, azaz ráhúzható legyen kívülről. Ezután a kört érdemes összegeszteni, stabil legyen, majd a kuplung réseinek megfelelően pl M5 -ös csavarmeneteket vágni bele 4-5 db ot úgy, hogy ha azokat becsavarod, mind a négy egyszerre, a kosár fogaskerék felőli oldalán benyúljon a kosárhézagba, és felfeküdjön egyszerre, ha el akarnád fordítani! Ezután már csak alkamas helyen egy fogót kell ráhegezteni, aztán feltenni a szerszámot, scavarokat 4-5 mm mélyre behajtani, a kart megfogni, másik kézzel, vagy segítővel pedig lelazítani a központi anyát.
Hova vaólis vagy? Ha kell segítek, én Vonyarvashegy.
Igen a mai nap megcsinálom a képet a tárcsáról
Köszönöm hogy szóltál!
hú valóban igazad lehet nem is nagyon néztem meg a képet csak láttam hogy új fékbetét....
Legyegszerübb lenne ha lenne a közelbe egy légkulcs az könnyedén leszedi. ha más megoldás nincs akkor tedd be a blokkot a vázba berakod 6.dik sebességbe féket nyomod és közbe meglazitod az anyát. igy általában "könnyedén" lelazul
Hy!

Nem tudom kivenni a lamellákat mert ott az anya ami tartj a kuplungot...
Tervezek egy hengerfúratást, fényezést, és kisebb-nagyobb apróságok cseréjét... (műszerfal, bowdenek stb.)
A kuplunglamella cseréhez nem kell levenni a küuplungot felfogató csavart! kicsavarod a 6 db kiscsavart, leveszed a nyomólapot, és kész! (125-ösnél) de 50-esnél is ennyi...
Vagy a felújítás teljes motorgenerált jelent? Egyébként légkulccsal a legegyszerűbb levenni, egy kesztyűval megfogod, a légkulcs meg lekalapálja, ha kap elég levegőt! (no a mi 24 l -es kompresszorunktól nem kap :D)
Ha ez nincs, akkor készíteni kell egy spéci szerszámot. De lehet azt inkább mailben írom le.
Sziasztok!

Örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot! Van egy 89-es gyártású AF1-em... Jelenleg falujítás alatt ál.
Kuplunglamellákat kellene cserélnem, de a kuplungnak az anyacsavarját nem tudom sehogyse megindítani... Nem szórakoztam vele, nem akartam tönkretenni így hozzátok fordulok tanácsért, hogy-hogy tudnám levenni.
Csáá

még mindig van 0km-es hibátlan állapotú szívócsonkom 42mm-es belső átmérővel. Akit érdekel szóljon.
én úgy emlékszem, már feltöltési díj van, nem százalék!
Tudsz esetleg egy képet feldobni a tárcsáról? köszke!
hogy is van, háyn százalékot kell az eladási árbóal a vaterának juttatni?
Azt ugye tudod, hogy tudsz beállítani minimálárat utólag is!
Sajnos a vaterán jól eladni nem nagyon lehet ilyesmit, én úgy látom. És gondoolom nem akarod elherdálni 40-50 e Ft-ért....
Ment a mail!
Oké! BISNIC!
Ja és ha valakinek van elfekvőben bal első indexbúrája, írjon kérem az előbb leírt címre!
Sziasztok!
Feltettem árverésre a 125-ös rendszámos Furutámat. 1Ft-ról indul, a legmagasabb licit viszi. Ha valakit érdekel, itt megtekintheti: http://www.vatera.hu/aprilia_a...
Illetve van egy balos fekete tükröm, Futurára. Emlékeim szerint az volt vele a probléma, hogy elmászkált az úthibák hatására(a szigszalag is csak ennek enyhítésére van rajta), illetve sima, nem kicsinyítő tükör van benne. Ha valakit érdekel, itt kereshet: hamblo@freemail.hu A motor ügyében úgyszintén, bár licitálni is érdemes lehet, jelenleg 25000Ft-on áll, és ugyebár a Vatera szabályzata szerint a legmagasabb licit viszi
mennyibe fájna 2 index előre? e-mail: kisoliver@gmail.com

előre is kösz!
Hello!
Ha érdekel még megvannak az indexeim, mert a vevő azóta se jelentkezett!
képeket küldök e-mailben csak dobj egy mail-t ha érdekel!
sziklaiszilard@icnmail.hu

Üdv!
Szilárd
De ugye tudod, hogy ez nagyon régi AF 1 betétje....
ha érdekel nekem van egy jó állapotú tárcsám, csere érdekel a indexekért és a fékbetétért! ha érdekel irj!
patvaros87@gmail.com