le huztam a gyujtás kapcsoló kebelét de,
az sem segit de akkorát duran meg lángol hogy az nem semmi!
de eröl a tekercsröl beszéltem ami a gyujtásé! és sajna lötyög és szerintem igen ez lesz a baja!
Hidd el, nagy jelentősége van! Direkt ilyen, mert ellenben gyakori a fül letörés (az se igazi fül, csak a C vége befele van fordítva, mint a simsonokon)
Kiszedni? hehe először igen, macerás. Aztán az ember keres valami kemény, hegyes olyan 2-3 mm vastag árt, vagy hasonlót, és rájön, hogy a dugattyú kis hornyán keresztül egész könynen kiszedhető, és visszatehető. CSak könnyen elugrik!
Egyébként már itt volt, aki ajánlott neked! Csak nem kér érte vagyonokat... Egy posta meg 1-200 Ft. Mondjuk több, mint a csapágyboltos, de megéri...
Nos,ezért kerestem zégert. Mert poén,hogy sehol sem kaptam.Olyat kaptam,aminek füle van.Na,ez lehet mondjuk.. MZ vagy akármi más is,de azok se pörögnek ennyire.Szerintem olyan nagyon nay jelentősége nem lehet a dolognak,de a C annyira tetszik,főleg,hogy alig bírtam kivenni. :D
Van egy ilyen fekete kis doboz, amiből a gyújtókábel kimegy, ugye? Abba belemegy talán 4 vezeték? 3 a tekercsből, egy meg a stophoz, ugye? No a stopot húzd le, akkor indulnia kell, ha rendben eza doboz, meg a lendkerék- állórész!
A dugattyúba bele ne tégy "normál" zeeger gyűrűt! (tehűt pl füleset) pláne ne csapágyboltba kaphatót! Elég gyenge az anyaguk, nem elég rugalmasak, + az nem oda való! Oda egy C gyűrű való! Sima kör keresztmetszetű, nincs füle, semmilye, olyan, mintha egy drótdarab lenne! De csak azt! Létezik ilyenből "füles" is, az se az igazi, ekkora fordulaton a fül hajlamos a magas frekvencia miatt letörni...
Visszatehetsz bontottat, ami jó, de csak odavalót!
Gyári.. Még nem mértem meg
De 54.02-es a dugó.. :D
Nekem a jobb fele elég hasznos lenne,mert így nem nagyon fog a fék,amikor rátaposok. :D
Szerintem,ha olyan a zéger,küldheted.. :D Mondjuk a füles,amit bele tettem,nem tudom,mit bír.
Elvileg jónak kéne lennie,nem?
a zéger gyári méretü dugatyúhoz van tuti jó ha csak nem valami fultuning motrod van:D akor keresünk első lábtarókat:D jobb és baloldalit:D enyire ramaty anyagból van h el törnek iylen köynen mert elözöleg is elég sokan írták h zsükségük lenne rá?!:S
Igazából volt valami hasonló bajom a motorral,annyi különbséggel,hogy nekem beindult,és csak ritkán szórakozott...
A szórakozás alatt az történt,hogy beindult a motor,egyből felpörgött,szaladt mint a disznó,és csak 2 féle képpen állt le a motor.Ha lemerült az akksi,vagy ha leszedtem róla a kábelt.
Igazából az önindítónál az egyik vezetéken hiányos volt a szigetelés,valahol összeért és emiatt nem lehetett kulccsal se leállítani.Azóta már szigeteltem.
Nekem ez az "apró" elektronikai bajom volt.
srácok valakinek nincsen bagóért bal oldali első lábtartó? nem kel sem váltókar sem semi rá csak maga a komzol kéne de ha rajta van a többi az sem baj ! ha valaki tud kérem írjon : levimeno@gmail.com köszönöm előre is
igazábbol én most raktam össze és minden fell lett ujitva! de szerintem a gyujtás szar, mert se hidegen se melegen nem indul:( és nem tudok rá jöni mi lehet mert mindent darabonként végig néztem!
Akkor mégse lehet minden jó.. Melegen nem indul?Nem akadt ki a gáz,vagy valami? :D
Még nem raktam össze a mocim,de szerintem nekem is lesz a gyújtással gondom..
az sem segit de akkorát duran meg lángol hogy az nem semmi!
de eröl a tekercsröl beszéltem ami a gyujtásé! és sajna lötyög és szerintem igen ez lesz a baja!