Csapágyboltnak, ha egy vidéki kisvárosban van, 1 hét alatt biztos mindent be tud szerezni. Ez pesten 1 nap általában, vagy nagyobb városokban.
Ugyanakkor aki már cserélt, lehet, hogy rosszul emlékszik, vagy nem pont olyan típust szedett szét. Aztán visszacserélni már nehéz... Ezért mondom, hogy inkább előbb szedd szét.
És még egy dolog. Motorosbolt is beszerzi neked a csapágyat, de jellemzően jelentős felárral. Mondjuk a 2 e Ft-os csapágyat 3 e -ért. Sajnos ez a tapasztalat. Ugyanakkor nem választhatsz gyártót pl...
Az oké csak gondoltam nem kell kiszedni mindet és azzal elmenni hanem már a kiszedésnél ott lenne az új... így megtakarítanék egy kis időt na majd lesz valahogy
Anno előre én is SKF-et tettem :D
Amúgy: http://mofaker.hu/index.php?te... igaz, ez csak lemez porvédős... Sokhelyen a KBS azért olcsóbb, mint itt, de így jól jártál. Lehet ide érdemes menned, ha más méret kell, akkor is :D
Elmentem és vettem 2 db SKF 6201-2RSH csapágyat. Kiderült hogy valahonnan ismer a tulaj és nem 1500 + áfáért hanem 1000 ft db jáért vettem meg. Hülye lettem volna annyiért otthagyni. Volt KBS is az 600+ áfa volt! Inkább rászántam egy kicsivel többet de legalább amig nálam lesz nem kell hozzányúlni Ja és kiderült a boltba ami benne volt a mociba az is SKF volt!
Sikerült kiütni a "kis csibészeket"! Mindjárt elmegyek veszek is 2-t! Az az alátét szerűség aminek a belseje gumis volt az a csapágyról esett le. Úgy hogy megnyugodtam. Volt a kerékagynál benne egy fém rúd és azon egy gyűrű, le is fotóztam. Ime a 2 csapágy.... el lehet dönteni melyik a jobb állapotú!
És mind a 2 csapágy porvédős ( 2RS) volt kívül - belül úgy hogy olyan is megy bele.
Nos. Kezdjük a kerék üggyel.
Én nem melegítgetném. Ahhoz, hogy az érjen valamit, 70-80°C-ra fel kéne hevíteni, amit vagy nem tudsz, vagy leégeted a festéket/szintert róla, vagy túlmelegíted stb stb.
A rosszat én egy egyenes olyan 5-6 mm átmérőjű vasrúddal ütném ki. Majd meglátod,. ha megindul, és egyenesen jön ki (azért úgy szokott, annyira nem félelmetes) akkor kiütöd. Nekem ilyen 2-3 ütéssel kinnvan, az első egy helyen, a második vele szembe, a harmadik megin az első helyen, be ne feszüljön. Nem ügy. Ezt a gumis izét igazából nem értem, látni kéne. (pedig cseréltem már kerékcsapágyat 80ccm-es AF1-be) Szerintem csak valami porvédő lehetett. Nyugodtan kipiszkálhatod, vélhetően valaha gumi porvédős volt a csapágy, csak ahogy széthullott, ott maradt. Ellenben arra a csőre figyelj, érdemes úgy visszatenni ahogy volt, mármitn ami azt az alátétet, tányért illeti, ami rajta van. Mert ha az leesik, nehéz beletenni a keréktengelyt :D
Visszaszerelésnél illik keresni egy vascsövet, ami egy picit kisebb külső átmérővel rendelkezik, mint a csapágy külső gyűrűje, és persze egyenes a vége. Először finoman gumikalapáccsal, csak a külső gyűrűt kocogtatva elkezded befele ütni a csapágyat a helyére, figyelve, hogy párhuzamosan menjen a helyére! Ez nagyon fontos! Ha már bennvan kicsit, akkor a csővel a külső gyűrűt lehet ütni! De finoman, nehogy ferdén üsd bele, mert akkor tönkreteszi a felnit is! (van, aki fagyaztóba vágja a csapáyat, meg sütőbe a házat - ami ugye ennél nem is menne - de én ennél a módszernél se éreztem, hogy hú, emmyivel könnyebb, pláne kezelni a forró alkatrészeket)
Kerékcsapágyhoz elég jó lesz a KBS csapágy. De dupla gumi porvédős legyen! (2RS)
Blokkba.. Háát én kísérletezem ott is a KBS-el, igaz, Simsonba, pannóniába.
Minőségibb az SKF, FAG, KOYO, NSK lehet. Ezek közül a Koyo, Fag a normálisabb árú. Szerintem a kis AF1 mintha azonos méretű főtengelycsapágyakon futna, mitn a simson, így ha odakerülsz, esetleg érdemes a simson.hu adok veszek rovatba is benézni, mennyi az annyi, persze összehasonlítva a csapágybolt árait... (de ezeket mindíg a kiszedett minta alapján vedd!)
Fémkosár- műanyagkosár téma. Én mindíg műanyagot vettem az apriliaba! jó drága volt, mert míg a 6206 C3 -as fémkosaras 2500-2800 Ft/db addig ez 5 e Ft/db áron ment. (FAG mindkettő) De mivel a gyárija ez volt, ezt kapta. Váltócsapágyak közül egy lógott, ott is.
De pl Mitogeri szerint alig csendesebb, ha műanyagkosarat kap, így ma már nembiztos, hoyg azt vennék. A helyedben sima fémkosaras Fagot, vagy Koyot tennék, ha biztosra akarok menni. Főtengelycsapágyakat ha szétbontod, főtengelyt újítasz mindenképpen, váltócsapágyat csak ha lóg! ellenben minden szimmeringet cserélnék! Mérlegelés nélkül! A vízpumpáét is! (persze ha mostanába cserélted, akkor úgyse bontod meg a pumpát, akkor nem.)
Köszi sokat segítettél.Amúgy csak azért nem akartam kiszedni a másikat mert az szemre jó volt és azt hittem drágák. De ahogy mondtad 500 FT-tól már vannak Akkor veszek is! A " még jó " csapágyat azt meg ugy üssem ki hogy másik oldalról egy rudat be és szépen körkörösen? Igen van benne egy cső amit nem tudok kihúzni mert elindul csak a végénél megakad mert van rajta valami kiálló izé. Meg van ott valami olyasmi "alátét szerűség ami a csapágy mögött van és a belső része ahova a cső felfekszik gumis. Remélem, hogyha a másik oldalon lévő csapágyat kiütöm hozzáférek a csapágyhoz belűről, mert már ma meg kéne venni az ujjakat, hogy beletegyem. Ugy próbálkozzak , hogy előtte fölmelegítem a felnit hogy táguljon és utána megpróbálni kiütni, mert akkor gondolom könnyebb lesz. ÉS a visszahelyezést meg úgy csináljam, hogy fölmelegítem a felnit és csak simán belecsúszik vagy kicsit ütögetni kell?
Más:
Mondtad hogy a müanyag kosaras jobb. Én nem értek nagyon hozzá de nekem ugy rémlett hogy a fémkosaras az jobb, de mind1. Te, főtengelyhez, milyen jó minőségű csapágyat tennél? ( árban azért annyira ne legyen drága: maximum 4000-5000 /DB) 70 ccm- es motorba kellene. És még hallottam valahol, lehet hülyeség de azt mondták, hogy a csapágyat is járatni kell egy bizonyos km-ig.
Sajnos ezzel zárt kapukat dörgetsz... Látni, halalni kell! Persze cserélhetsz gyertyát, kábelt, pipát, de van még vagy 100 ilyen apróság, ami akár hasonlót okozhat. Midnenesetre ez az oda vissza tekergetjük a karbit, hátha jólesz tuti nem megoldás! Vélhetően vagy a benzined fogy el, vagy a gyújtás veszik el. Én erre tippelek.. de mondom, így nem tudom megmondani...
Ha nem direk ilyen kihúzószerszám, nem mész vele semmire. A körmei még kifordíthatóak, és? Minek tmasztod neki a közepét?
Egyébként a műanyagkosaras csapágy drágább... Felesleges a kerékhez. Ellenben az, hogy a másik csapágy szinte új, az egy dolog. Páűrban illik cserélni! Egyébként is, havernak anno cseréltük, egy KBS csapágy elegendő lesz bele, van vagy 500 Ft/db, de elképzelhető, hogy ennyiért megkapod mindkettőt, és tessék kicsrélni! Ami fontos, mindkét oldalán gumi porvédős legyen, ezt általában 2RS -el jelölik a gyártók.
Kiszedés! Én kiütném a másik oldalit, ezzek ki fog esni a közepéből egy csődarab (vagyis kellene neki, ha nincs belül egy cső a csapágyak távtartásához, akkor pótolni kell, különben pikk-pakk elfogy az új csapágy is!) illetve a csövön szokott lenni egy központosító, ami vagy egy tányér, vagy egy rugószerűség, nem is szimemtrikus feltétlenül, de lehet az alu közép van úgy kialakítva, hogy központosít. Ha kiütötted a másik csapágyat, akkor remélhetőleg onnan benyúlva valami rúdszerűséggel fel tudsz támasztani a szétesett csapágy gyűrűjére, ha igen, akkor ki lehet ütni kalapáccsal, a rúdon keresztül. Vigyázz, ne ferdén üsd! Ha ferdén akar menni, akkor (meg amúgy is érdemes) több oldalon ütni. Namost azért ez nem kocogtatás... Bizony oda kell határozottan sózni. De vigyázz, a csapágygyűrűn támaszkodjon, különben nem jó.
Ha nem lóg ki a gyűrű a neki kialakított váll fölé, akkor gáz van! Ilyenkor valószínűleg csak roncsolással lehet eltávolítani. Nevezetesen ilyen pici fúróba fogható köszörűvel belülről egy helyen át kell köszörülni a csapágygyűrűt. Vigyázva, hogy mikor átszakad, nagyon ne dolgozz bele az aluba. (kicsit biztos belemegy, de kicsi nem fog problémát okozni) estleg mikor már látod, hogy papírvékony, érdemes pontozóval megütni, törjön el a gyűrű. Ha már nem folytonos, akkor csavarhúzóval, valamivel biztos ki lehet feszíteni, hiszen már nem szorul vészesen.
HI,
Tudtok ajánlani Budapesten olyan boltot, ahol rotax 122be betudok szerezni tömítéseket és csapágyakat? Találtam 1-2 oldalt de nem írják, hogy jó lenne hozzá... Ti hol szoktátok beszerezni?
De ugye a rossz csapágynak amit ki szeretnék venni nincsen meg a közepe! Csak a csapágy külső pereme van benne a csapágyfészekbe, lehet ez a képen nem látszik de a közepe és a golyók azok széthullottak miközben kivettem a tengelyt!
Nem értem! A másik nem lesz cserélve, mert az szinte új és nem látom értelmét cserélni. Még megvan a gyári színe is. És még hangja sincsen, meg holtjátéka sem. Légyszíves rajzold már le mert nem nagyon vágom !
Az olajat nem a karburátor, hanem a benzinpumpa adagolja. Ez a blokk bal eslő sarkában található, a gázkarral szabályzod mikor mennyi olajat nyomjon, persze ezen lehet állítgatni.
Szia!
Próbáld meg hogy a kerék másik oldaláról beteszel egy olyan hosszú, vékony kiütő szerszámot, ami kényelmesen átér a másik csapágyhoz, és azzal csapágyat körbe a különböző pontjain ütve megpróbálod kiütni. ha nem érted lerajzolom! (de ha a jó csapágyat is így szeded ki azzal garantáltan szét baszod, de úgy is illik mind a kettőt cserélni)
Minap szétszedtem az első futóművemet. A kerékben található 2 csapágy. Az egyik jó állapotúnak tűnik, viszont a másik ami a tárcsa felőli annyira szar állapotban volt, hogy amikor kiszedtem a tengelyt és utána a kereket a két villa közül egyszerűen kiesett a csapágy közepe és a golyók. (kb. 4-5 golyó esett ki, de nem értem legalább 7-8 db- nak kellett volna ott lennie. ) Most a tárcsa felőli részen az látható, hogy a csapágy külső része benne van a keréknek a csapágyfészkében rendesen. Próbálkoztam már melegítéssel és utána feszegetéssel, meg melegítés és utána rögtön lehűtöttem a csapágy külső részét jégkockával, hátha úgy összemegy és utána kicuppan de nem. Segítsetek mivel tudnám kiszedni a csapágy "maradék részét" ! Minden lehetséges megoldás érdekel. A finom megoldástól a barbár megoldásig ! Most elakadtam nem tudom tovább összeteni a gépet... Kérlek benneteket segítsetek!
Előre is köszönöm!
itt van róla kép, ha ez segít. Elnézést a képminőségtől telós a kép!
Szia!
A karbin állíts vissza mindent úgy ahogy előtte volt, és cserélj gyertyát, gyertyakábelt és pipát!
Nekem azt csinálta hogy 140-körül mindig leállt és mire megálltam egyből újraindult. A gyertyának ránézésre semmi baja nem volt, de a csere azonnal segített.
Sokan nem tudják hogy ezekben a motorokban !3000! km-enként kellene gyertyát cserélni, na nekem kb. a 3500km-es gyertyával csinálta ezt...
Azért próbáld ki hogy ha megáll akkor gyorsan lehúzod a benzincsövet a csapról és megnézed hogy folyik-e...
Ha nem jársz eredménnyel irj az RX fórumba
Széles utat!
Csapágyboltnak, ha egy vidéki kisvárosban van, 1 hét alatt biztos mindent be tud szerezni. Ez pesten 1 nap általában, vagy nagyobb városokban.
Ugyanakkor aki már cserélt, lehet, hogy rosszul emlékszik, vagy nem pont olyan típust szedett szét. Aztán visszacserélni már nehéz... Ezért mondom, hogy inkább előbb szedd szét.
És még egy dolog. Motorosbolt is beszerzi neked a csapágyat, de jellemzően jelentős felárral. Mondjuk a 2 e Ft-os csapágyat 3 e -ért. Sajnos ez a tapasztalat. Ugyanakkor nem választhatsz gyártót pl...
Amúgy: http://mofaker.hu/index.php?te... igaz, ez csak lemez porvédős... Sokhelyen a KBS azért olcsóbb, mint itt, de így jól jártál. Lehet ide érdemes menned, ha más méret kell, akkor is :D
Elmentem és vettem 2 db SKF 6201-2RSH csapágyat. Kiderült hogy valahonnan ismer a tulaj és nem 1500 + áfáért hanem 1000 ft db jáért vettem meg. Hülye lettem volna annyiért otthagyni. Volt KBS is az 600+ áfa volt! Inkább rászántam egy kicsivel többet de legalább amig nálam lesz nem kell hozzányúlni Ja és kiderült a boltba ami benne volt a mociba az is SKF volt!
üdv
Sikerült kiütni a "kis csibészeket"! Mindjárt elmegyek veszek is 2-t! Az az alátét szerűség aminek a belseje gumis volt az a csapágyról esett le. Úgy hogy megnyugodtam. Volt a kerékagynál benne egy fém rúd és azon egy gyűrű, le is fotóztam. Ime a 2 csapágy.... el lehet dönteni melyik a jobb állapotú!
És mind a 2 csapágy porvédős ( 2RS) volt kívül - belül úgy hogy olyan is megy bele.
köszi a segítséget!
Én nem melegítgetném. Ahhoz, hogy az érjen valamit, 70-80°C-ra fel kéne hevíteni, amit vagy nem tudsz, vagy leégeted a festéket/szintert róla, vagy túlmelegíted stb stb.
A rosszat én egy egyenes olyan 5-6 mm átmérőjű vasrúddal ütném ki. Majd meglátod,. ha megindul, és egyenesen jön ki (azért úgy szokott, annyira nem félelmetes) akkor kiütöd. Nekem ilyen 2-3 ütéssel kinnvan, az első egy helyen, a második vele szembe, a harmadik megin az első helyen, be ne feszüljön. Nem ügy. Ezt a gumis izét igazából nem értem, látni kéne. (pedig cseréltem már kerékcsapágyat 80ccm-es AF1-be) Szerintem csak valami porvédő lehetett. Nyugodtan kipiszkálhatod, vélhetően valaha gumi porvédős volt a csapágy, csak ahogy széthullott, ott maradt. Ellenben arra a csőre figyelj, érdemes úgy visszatenni ahogy volt, mármitn ami azt az alátétet, tányért illeti, ami rajta van. Mert ha az leesik, nehéz beletenni a keréktengelyt :D
Visszaszerelésnél illik keresni egy vascsövet, ami egy picit kisebb külső átmérővel rendelkezik, mint a csapágy külső gyűrűje, és persze egyenes a vége. Először finoman gumikalapáccsal, csak a külső gyűrűt kocogtatva elkezded befele ütni a csapágyat a helyére, figyelve, hogy párhuzamosan menjen a helyére! Ez nagyon fontos! Ha már bennvan kicsit, akkor a csővel a külső gyűrűt lehet ütni! De finoman, nehogy ferdén üsd bele, mert akkor tönkreteszi a felnit is! (van, aki fagyaztóba vágja a csapáyat, meg sütőbe a házat - ami ugye ennél nem is menne - de én ennél a módszernél se éreztem, hogy hú, emmyivel könnyebb, pláne kezelni a forró alkatrészeket)
Kerékcsapágyhoz elég jó lesz a KBS csapágy. De dupla gumi porvédős legyen! (2RS)
Blokkba.. Háát én kísérletezem ott is a KBS-el, igaz, Simsonba, pannóniába.
Minőségibb az SKF, FAG, KOYO, NSK lehet. Ezek közül a Koyo, Fag a normálisabb árú. Szerintem a kis AF1 mintha azonos méretű főtengelycsapágyakon futna, mitn a simson, így ha odakerülsz, esetleg érdemes a simson.hu adok veszek rovatba is benézni, mennyi az annyi, persze összehasonlítva a csapágybolt árait... (de ezeket mindíg a kiszedett minta alapján vedd!)
Fémkosár- műanyagkosár téma. Én mindíg műanyagot vettem az apriliaba! jó drága volt, mert míg a 6206 C3 -as fémkosaras 2500-2800 Ft/db addig ez 5 e Ft/db áron ment. (FAG mindkettő) De mivel a gyárija ez volt, ezt kapta. Váltócsapágyak közül egy lógott, ott is.
De pl Mitogeri szerint alig csendesebb, ha műanyagkosarat kap, így ma már nembiztos, hoyg azt vennék. A helyedben sima fémkosaras Fagot, vagy Koyot tennék, ha biztosra akarok menni. Főtengelycsapágyakat ha szétbontod, főtengelyt újítasz mindenképpen, váltócsapágyat csak ha lóg! ellenben minden szimmeringet cserélnék! Mérlegelés nélkül! A vízpumpáét is! (persze ha mostanába cserélted, akkor úgyse bontod meg a pumpát, akkor nem.)
Köszi sokat segítettél.Amúgy csak azért nem akartam kiszedni a másikat mert az szemre jó volt és azt hittem drágák. De ahogy mondtad 500 FT-tól már vannak Akkor veszek is! A " még jó " csapágyat azt meg ugy üssem ki hogy másik oldalról egy rudat be és szépen körkörösen? Igen van benne egy cső amit nem tudok kihúzni mert elindul csak a végénél megakad mert van rajta valami kiálló izé. Meg van ott valami olyasmi "alátét szerűség ami a csapágy mögött van és a belső része ahova a cső felfekszik gumis. Remélem, hogyha a másik oldalon lévő csapágyat kiütöm hozzáférek a csapágyhoz belűről, mert már ma meg kéne venni az ujjakat, hogy beletegyem. Ugy próbálkozzak , hogy előtte fölmelegítem a felnit hogy táguljon és utána megpróbálni kiütni, mert akkor gondolom könnyebb lesz. ÉS a visszahelyezést meg úgy csináljam, hogy fölmelegítem a felnit és csak simán belecsúszik vagy kicsit ütögetni kell?
Más:
Mondtad hogy a müanyag kosaras jobb. Én nem értek nagyon hozzá de nekem ugy rémlett hogy a fémkosaras az jobb, de mind1. Te, főtengelyhez, milyen jó minőségű csapágyat tennél? ( árban azért annyira ne legyen drága: maximum 4000-5000 /DB) 70 ccm- es motorba kellene. És még hallottam valahol, lehet hülyeség de azt mondták, hogy a csapágyat is járatni kell egy bizonyos km-ig.
Előre is köszönöm segítséged
Egyébként a műanyagkosaras csapágy drágább... Felesleges a kerékhez. Ellenben az, hogy a másik csapágy szinte új, az egy dolog. Páűrban illik cserélni! Egyébként is, havernak anno cseréltük, egy KBS csapágy elegendő lesz bele, van vagy 500 Ft/db, de elképzelhető, hogy ennyiért megkapod mindkettőt, és tessék kicsrélni! Ami fontos, mindkét oldalán gumi porvédős legyen, ezt általában 2RS -el jelölik a gyártók.
Kiszedés! Én kiütném a másik oldalit, ezzek ki fog esni a közepéből egy csődarab (vagyis kellene neki, ha nincs belül egy cső a csapágyak távtartásához, akkor pótolni kell, különben pikk-pakk elfogy az új csapágy is!) illetve a csövön szokott lenni egy központosító, ami vagy egy tányér, vagy egy rugószerűség, nem is szimemtrikus feltétlenül, de lehet az alu közép van úgy kialakítva, hogy központosít. Ha kiütötted a másik csapágyat, akkor remélhetőleg onnan benyúlva valami rúdszerűséggel fel tudsz támasztani a szétesett csapágy gyűrűjére, ha igen, akkor ki lehet ütni kalapáccsal, a rúdon keresztül. Vigyázz, ne ferdén üsd! Ha ferdén akar menni, akkor (meg amúgy is érdemes) több oldalon ütni. Namost azért ez nem kocogtatás... Bizony oda kell határozottan sózni. De vigyázz, a csapágygyűrűn támaszkodjon, különben nem jó.
Ha nem lóg ki a gyűrű a neki kialakított váll fölé, akkor gáz van! Ilyenkor valószínűleg csak roncsolással lehet eltávolítani. Nevezetesen ilyen pici fúróba fogható köszörűvel belülről egy helyen át kell köszörülni a csapágygyűrűt. Vigyázva, hogy mikor átszakad, nagyon ne dolgozz bele az aluba. (kicsit biztos belemegy, de kicsi nem fog problémát okozni) estleg mikor már látod, hogy papírvékony, érdemes pontozóval megütni, törjön el a gyűrű. Ha már nem folytonos, akkor csavarhúzóval, valamivel biztos ki lehet feszíteni, hiszen már nem szorul vészesen.
Méret alapján, aztán kész...
Tudtok ajánlani Budapesten olyan boltot, ahol rotax 122be betudok szerezni tömítéseket és csapágyakat? Találtam 1-2 oldalt de nem írják, hogy jó lenne hozzá... Ti hol szoktátok beszerezni?
Előre is köszi!
Próbáld meg hogy a kerék másik oldaláról beteszel egy olyan hosszú, vékony kiütő szerszámot, ami kényelmesen átér a másik csapágyhoz, és azzal csapágyat körbe a különböző pontjain ütve megpróbálod kiütni. ha nem érted lerajzolom! (de ha a jó csapágyat is így szeded ki azzal garantáltan szét baszod, de úgy is illik mind a kettőt cserélni)
Minap szétszedtem az első futóművemet. A kerékben található 2 csapágy. Az egyik jó állapotúnak tűnik, viszont a másik ami a tárcsa felőli annyira szar állapotban volt, hogy amikor kiszedtem a tengelyt és utána a kereket a két villa közül egyszerűen kiesett a csapágy közepe és a golyók. (kb. 4-5 golyó esett ki, de nem értem legalább 7-8 db- nak kellett volna ott lennie. ) Most a tárcsa felőli részen az látható, hogy a csapágy külső része benne van a keréknek a csapágyfészkében rendesen. Próbálkoztam már melegítéssel és utána feszegetéssel, meg melegítés és utána rögtön lehűtöttem a csapágy külső részét jégkockával, hátha úgy összemegy és utána kicuppan de nem. Segítsetek mivel tudnám kiszedni a csapágy "maradék részét" ! Minden lehetséges megoldás érdekel. A finom megoldástól a barbár megoldásig ! Most elakadtam nem tudom tovább összeteni a gépet... Kérlek benneteket segítsetek!
Előre is köszönöm!
itt van róla kép, ha ez segít. Elnézést a képminőségtől telós a kép!
A karbin állíts vissza mindent úgy ahogy előtte volt, és cserélj gyertyát, gyertyakábelt és pipát!
Nekem azt csinálta hogy 140-körül mindig leállt és mire megálltam egyből újraindult. A gyertyának ránézésre semmi baja nem volt, de a csere azonnal segített.
Sokan nem tudják hogy ezekben a motorokban !3000! km-enként kellene gyertyát cserélni, na nekem kb. a 3500km-es gyertyával csinálta ezt...
Azért próbáld ki hogy ha megáll akkor gyorsan lehúzod a benzincsövet a csapról és megnézed hogy folyik-e...
Ha nem jársz eredménnyel irj az RX fórumba
Széles utat!