heló azt szeretném tőletek kérdezni hogy miért nem megy a motororm csak 140-et ? pedig polini 150-es henger van rajta! néztem nencs dogolása se és a gyári fúvóka van bene!
rendben.. akkor nem nyulok hozzá, a dugót is hagyom benne, mert a szerlő szerint még kibir 2-2.5 ezer km-t! Meg a polini dugattyúmat nem nyugodt szívvel hajítanám ki amikor még birna menni Majd ha már nagyon zörög akkor együtt cserélek benne dugattyűt és újítom fel a főtengelyt! Mert mondták mások is hogy egy szar főtengő szét baszhatja az uj dugót!
Igen, lóg! De ha megkopik, bizony lesz hangja, nem kell aggódnod!
Viszont amíg nem zörög, addig nem érdemes cserélni, vagyis ha dugattyút cserélnél, akkor lehet igen, mert az új hamar szétütheti. ellenben ha jóideje ezzel a felállással megy, akkor csak használd.. Majd jelzi, ha elkopik!
Honnan tudom hogyha a főtengelyem már szar? A hajtókar már eléggé lóg vagy mi? Mert tudtommal a főtengelynek nagyon nincs hangja járó motornál és ott nem hallom. A motoron 70 es henger van ... de szerintem a gyári főtengely... Érdemes lenne fölújítani?
A hengrhez 3000 km es dugó van "B" méretű azaz még 2dugót lehet bele venni!
30 512 9874
szar nicasilozásra vagy perselyezésre váró hengereket lehet kapni 10 ért dugó nélkül !
én ezt 25 ért adom póstával együtt!
30 512 9874
Azért nem eszik ilyen forrón! rendesen fel lehet újítani egy főtengelyt azzal a felújítószettel!
Nekem többször kellett, minden alkalommal rendben volt!
Szerintem sokkal jobb, mint egy ki tudja mennyit futott bontott... Talán neked is azért hullott szét, mert oda volt már az a hajtókarszett... Meg tudomásom szerint a 10 század elég vad egy főtengelynél....
A tőcsavarok faszának tűntek. az anyák már egy kicsit leamortizáltnak.... lehet ez az oka? De ami az enyémen van 70 es henger egy polini ...és nem pont ugyanolyan a hengertalp formája mint a blokké... de ez mind1 is mert haveromnak ugyan ez a motorja van még a blokk is ugyan ez és neki is ilyen hengere van és neki elég a papírtömítés.....Megcsiszolom és meglátjuk milyen lesz. Ha továbbra is kifúj akkor majd lesikoltatok belőle pár század milit és akkor egyenes lesz. És milyen zsírt használsz ez valami speckó zsír vagy milyen?
Hát elég fura helyzet.Nekem eddig a zsírral bekent frissen vágott klingerit tömítés mindig bevált.Nézd meg a felfekvő felületek és 500 as vizes papírral csiszold fényesre. utána normális tömítés+ zsír. Hengerfej csavarok keresztbe lettek meghúzva és nincs vmi gáz a tőcsavarokkal?
oké, Amúgy nekem rv4 es blokkom van. De majd úgy is húzzák szét akkor teszünk bele új főtengely csapágyakat. Mindig elforgatta a kuplungot a motor és 1 hónapja annyira hogy meg is halt azonnal. Már megvan az új Top performance verseny kuplungszett. Remélem ezzel már nem fogja forgatni . A másik nagyon nagy problémám az hogy kifúj a hengernél.... (a hengertalp és a blokk találkozásánál. ) Nagyon idegesítő a dolog egyrészt elveszik a fele kompresszió, másrészt nyomja ki az olajos benzint az idomra és néha a lábamra is meg a blokkra. Nem tudom mit lehetne csinálni vele. Van alatta 2 tömítés és legalább egy fél tubus Tömítő paszta és így is kifúj... Páran mondták hogy vigyem síkolni de akkor már változik préstér és az szétbaszhatja a motort. Nem tudom mit csinálja vele. A másik megoldás lenne egy uj hengert venni rá. De annyi már nem ér a motor! Te mit javasolsz?
Hello!
Mivel robbantott ábrát eddig én se találtam meg nem tudok semmi lelőhelyet így sajnos csak akkor derül ki mikor széthúztad. rv3 as ba 6304 -es kel hogy rv6 milyen azt sajnos nem tudom.Főtengely alsót akkor szoktunk cserélni ha nagyon lóg már a hajtókar. Ez pedig hajtókar felújító szettel van együtt ami italmondo-n 8500 ft. De ehhez szét kell húzni a főtengely összerakni utána meg kiórázni hogy ne üssön.Én azt mondom ha nem muszáj ezt hagyd úgy ahogy van.Főtengely addig fasza amíg gyári.Oké ,hogy 0-ásra is ki tudják órázni,de az már nem az igazi.Ahhoz inkább ne nyúlj.
(nekem be volt ázva a forgattyús ház mert nem volt rajta karbi és a szívónyílásnál vizet kapott.Volt egy szar főtengelyem amibe a hajtókar jó volt, így megkapta azt a hajtókar meg a sonkák kaptak egy polírozást. Vadiúj csapágyakkal 3 napot bírt az a főtengely.A hajtókar alsó hézagolóját megette.Bár mi csak 10 század környékére tudtok kiórázni és eléggé ütött így a főtengely.)
Csapágyakon ha meg nincs szám beviszed mintának hogy neked olyan kell.
Ahhoz hogy megtudjam a csapágyak típusát ahhoz ki kell vennem a blokkból vagy elég ha a szimeringet leveszem és már látom is ? A felső tűgörgőt ki akarom cserélni.... de az alsóval mi a helyzet? azt is egyidejűleg kell cserélni...? És ha cserélek alul is akkor vennem kell uj hajtókart vagy maradhat a régi?
Hát erre konkrét árat nem tudok mondani.
Az rv6-ba tudtommal 3 csapágy kell a főtengelyhez, de hogy milyen azt nem tudom.Árat meg típus szerint mondanak neked boltba.Meg márkáról is függ.De ugye csapággyal együtt cserélendő lesz az összes szimering is meg nem árt cserélni a főtengely felső tűgőrgőjét sem, mivel 70-est szedsz szét. Ha a tömítéseket le tudod szedni épp állapotban bezsírozva vissza is rakhatod, de h nem akkor vágni kell újat(új szet kb 5700 ft).Jah és ugye venni kel O gyűrűt is a hengerfejhez(ha igen igáényes vagy vízpumpába is cserélhetsz csapágy,szimeringet, meg o gyűrűt).kb 10-15 saccalom ha a többi csapágy épp állpotban van.
Mert nem a 160 hoz való kipu van rajt meg a kurbuhoz is hozzá kell nyúlni gondolom!