Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Még mindig küzdök az RX-emmel (123 Rotax). Menet közben egyszerűen leáll, pár perc múlva újraindul (inkább csak tolásra, de hamar.) A karbin állítottam a súberen lefelé is és fölfelé is, kipucoltam a fuvókákat, ellenőriztem a benzincsapot, és a tank levegőzését a benzinsapkánál. Egyik sem volt gáz, és még mindig leáll.
Előszőr csak kb. 10 km-enként csinálta, de már 100 métert nem bír ki anélkül, hogy be ne fulladna.
Mi ez gyújtás, vagy gyertya, vagy mi?
Akinek megette már a gyertyáját a mocija, annak ugyanez volt?

RX fórumban is megkérdeztem, de ott mostanság elég nagy pangás van.
Köszi szépen!Sokat segítettél evvel a linkkel.
nézz körül itt :www.oemmotorparts.com
hátha ott van amit keresel
Helló!

Nekem is néha dobálja a sebességeket kifele.. És én sem tudom megtalálni állóhelyzetbe az üreset járó motornál...de ha gurulok akkor simán beveszi. Nekem is kéne robbantott ábra a blokkról(RV4)
Hellosztok!
Szükségem lenne egy rv3-as blokk robbantott ábrájára.
A mociban főtengely lett cserélve a váltó rész nem lett megbontva, de valami nem okés vele.Szépen veszi a sebességeket semmi kattanás meg csattogás, viszont 3-asba hajlandó kidobni a sebességet 8-9 ezer körül.Az ürest megtalálni csak nekem ilyen nehéz vagy tényleg 2-ből vissza hajlamos beugrani 1-be és nem üresbe?
okok!
nem érdemes vele próbálkozni
vegyél bele való gyertyát, mint hogy hengert vagy dugót kelljen venned :)
Jah szóval nem bírná ki a hőt? Pedig már kezdtem örülni, hogy van egy jó gyertyám
szerintem el fog égni a gyertyád, én már jártam igy
nem megfelelö a höérteke neki, szépen elolvad a pólus, aztán ha szerencséd van akkor csak megáll a masina, de rosszabb esetben, henger, dugó csere lehet belöle
Sziasztok!

Minap kezem közé került egy Bosch Super 4 típusú gyertya. Állítólag nagypapám ladájába volt. Tökéletesen működik! Az lenne a kérdésem, hogy 4 ütemű gyújtógyertyát lehet alkalmazni 2 üteműben? A menet hossza és nagysága megegyezik a régi gyertyáméval! A gyertya 70 es af1 be lenne beletéve. Ha jó bele milyen előnyökkel jár , hogy 4 körmös?
Gyorsulás, tisztább égés, szebben járó motor, jobb hidegindítás? Ilyenek?

itt van róla kép:

Előre is kösz!
köszi srácok megjött a szikra este 6-ra meg is rázott.+egy kérdés hol lehetne 125 rotax-hoz bendixet és forgorészt beszerezni hogy ne keljen tologálni mert már unom.OLCSOBAN
91.-es a moci
email cim szirak.n@freemail.hu ide mindet KÖSZI
Szia !

Esetleg 50 es AF-1 hez nincsen robbantott ábrád? (RV4L es blokkhoz)

Még egy kérdés! A kerékből, hogy tudom kivenni a csapágyat? És oda milyet ajánlasz? (fémkosarasat vagy elég az olcsóbbik műanyagkosaras is?)

előre is kösz!
Azt sem ártana tudni, hogy mikori
legalább egy mail címet dobj fel.....
Különben, hogy küldjünk manuált ?
tudja valaki miért nincs szikra pedig minden műszer villágit
szia érdekelne af1 125-ös robbantot rajz ha van
Szóval akkor vigyem el egy marósnak az eredeti példányt és csináljon nekem egy olyat edzett acélból? Gondolom olcsóbb is mert kb az enyémre 10 körül van és ha meg szar anyagból is van... tiszta rablás.

köszi a tanácsokat!
Igen ez igaz.
De beleolvasol én kimondottan a hátsó lánckerékről beszéltem
(ugyanis az a gyenge pont). Na már most mivel illik szetben cserélni a dolgokat nem mindegy, 3 vagy akár négyszer annyit elmész egy szettel. Mivel ez a cápafogasodás csak a hátsó lánckerékre vonatkozik, és a láncot is tönkreteszi. És akkor más cserélheted mind a hármat.
Arról már nem is beszélek, hogy ebben az estben nekem nem egyszer ledobdta a láncot, és kicsit sem volt vicces.
Szóval mindenképp megéri ezt a biztonságot.....
Ez mondjuk nem butaság ilyen kismotornál... C45 -ös acél, pláne, ha megedzik a fogakat, remek!
Egyébként csapágyboltba lehet lánckereket kapni méret szerint, igaz, kicsiket láttam, van edzett foggal, és edzetlen. De kislánckerék esetében ez a macera szerintem nem éri meg, pláne, hogy az is 2 e Ft körül volt... Nagy esetében megéri szerintem is.
Persze nem Hayabusán :)
Igazából az a baj, hogy nagyrészt a beszállítotól függ a minőség.
A boltok nem foglalkoznak vele, nekem amit olaszból hoztunk személyesen az háromszor annyit bírt mint amiket itt vettem. Mivel nagyobb hengerszettel használtam így a erő miatt hamarabb húzta el ezeket a cuccokat. Végül egy új hátsólánckerék mintája alapján egy maróssal csínáltattam két másolatot jó anyagból. Na ebből 1 db-al lementem a térképről. Ja és kb a felébe került a kettő mart lánckerék mint az orig. Az a baj, hogy szerintem szándékosan lágyítják el az anyagát...
Keres egy maróst megéri...
Köszi a tanácsot!

És honnan tudom meg hogy melyik a gagyi és melyik nem? Gondolom a márkásabbak és a drágábbak nem gagyi anyagból vannak...

előre is kösz!
Ha hozzászólhatok, akkor még egy jótanács....
Ugye illik egyben cserélni a lánckereket a láncal..
Ennél a tipusnál rengeteg a gagyi lánckerék (Főleg a hátsó anyaga "0"). Ha ilyet kapsz pik-pak cápafogas lesz, és ez viszi a láncot meg a másik kereket. Én még régen megszenvedtem ezzel amikor nekem is ilyen volt :)