Sunstartba van nagyvason úgy is, hogy AF 1 és nem futura. De a futura/europa max áttételben különbözik!
Mindenesetre ha cserélsz, jó láncot vegyél, és akkor simán elfut ezen a kismotoron alaposan kezelve 40-50 e km-t! (pl tudom javasolni a CZ láncokat!)
Ha ot vagy, szerintem itt a fórumon nem csak én, más is szívesen segít választani!
Üdv! Nekem ugyan olyan motorom van mint neked. Írtam egy emailt a Nagyvasnak hogy 50-es 1988-as dupla kör lámpás és válaszoltak hogy milyen méretek vannak raktáron. Az oldalon pedig én sem találtam meg. Próbáld meg ha gondolod.
Megtalálod az oldalon az összes JT lánckereket képpel beméretezve.
Találsz még lánckerék keresőt is, ott megnézed , milyen való az RS50-re, majd összehasonlítod a tiedével, hátha megegyezik. Így talán nem kell végignézned az összes lánckereket. www.citybike.hu
Méregesd meg milyen lánckereked van, és hasonlítsd össze pl az RS 50-esével. Jó eséllyel egyeznek.
Egyébként esjotból van, igaz europa-futura, de szerintem az jó lesz neked is. Sajnos elég húzós a hátsó... (9e valamennyi...)
+ egy lánc, első lánckerék, sajnos 20 felett lesza végösszeg...
Igen!
Sajnos míg a gyári 125-ös jellemzően 60-65 °C-on üzemel, addig a Polinivel általában 80-90°C ra is felmegy az üzemi hőfok. Ez még nem is lenne baj, de sajnos a legtöbbeknek a Polini előbb utóbb megakadt. Anno a Csetényi Troják Zoltán, a bontós is mondta, hogy polinivel óvatosan, mert mindenféle előjel nélkül meg szoktak szorulni...
Egyébként ha egyszer cserélni kellene, én javaslom a gyárit. Persze a 160-as kicsit erősebb, de a 25 az igazi!
Nem tartom valószínűnek, hogy a 125-ösé jó lenne a tiédre. 125-re 520-as lánc kell, az 50-re biztos nem ilyen. Nézegess inkább Futurára, Europára valót.
csak az a baj, hogy az AF-1 ek 125 ccm től kezdődnek és nincsenek 50 es re valók. Vagy ami jó a 125-ösre az jó az 50 esre is? (pl: A 125 ös sintesire való az rámegy az 50 es sintesire?
A 38 mm-esbe ha 2,5 dl-t töltesz, akkor kb jó lesz. A gyári nem egészen ennyi, arra nem emlékszem már, de ezzel nagy bajt nem okozol.
A 40-esbe nem tudom...
Ne haragudj, de mi ebből a 2 sorból hogy a túróba mondjuk meg?
Legalább kicsit több tünetet elmesélhetnél. Mert így kb minden lehet! A motor teljes erőtlenségétől az összes cucc rossz beállításától minden!
Egyébként gyári kipuffal, és gyári porlasztóval is elég jól kell működnie annak a Polininek. Csak vigyázz, mert ragadós!
helósztok !
eladnám motoromat 1 yamaha rd 125 gyári álapotba van!jol megy pöcre indul a 160-as órát akasza!+ még adok hozá rengeteg alkatrészt! az irányár 120000 FT hivj ha valami kérdésed van! CSERE IS ÉRDEKELHET !
azt szeretném megkérdezni hogy a hengerbe hova van beleirva az hogy polini ? nekem nincs a hengerbe irva semi! akitől vetem azt monta hogy a hebnger ajába van beleirva ! kinek van ötlete?
Sürgősen szükségem lenne hogy 125ccm aprilia af1-be az első telóba mennyi olajat kell tölteni gyári előírás szerint? 38mm-esbe és a 40mm-esbe is amit ugye a sport proba szereltek gyárilag! Előre is köszönöm
még egyszer köszi!
Mindenesetre ha cserélsz, jó láncot vegyél, és akkor simán elfut ezen a kismotoron alaposan kezelve 40-50 e km-t! (pl tudom javasolni a CZ láncokat!)
Ha ot vagy, szerintem itt a fórumon nem csak én, más is szívesen segít választani!
Találsz még lánckerék keresőt is, ott megnézed , milyen való az RS50-re, majd összehasonlítod a tiedével, hátha megegyezik. Így talán nem kell végignézned az összes lánckereket.
www.citybike.hu
Egyébként esjotból van, igaz europa-futura, de szerintem az jó lesz neked is. Sajnos elég húzós a hátsó... (9e valamennyi...)
+ egy lánc, első lánckerék, sajnos 20 felett lesza végösszeg...
Sajnos míg a gyári 125-ös jellemzően 60-65 °C-on üzemel, addig a Polinivel általában 80-90°C ra is felmegy az üzemi hőfok. Ez még nem is lenne baj, de sajnos a legtöbbeknek a Polini előbb utóbb megakadt. Anno a Csetényi Troják Zoltán, a bontós is mondta, hogy polinivel óvatosan, mert mindenféle előjel nélkül meg szoktak szorulni...
Egyébként ha egyszer cserélni kellene, én javaslom a gyárit. Persze a 160-as kicsit erősebb, de a 25 az igazi!
csak az a baj, hogy az AF-1 ek 125 ccm től kezdődnek és nincsenek 50 es re valók. Vagy ami jó a 125-ösre az jó az 50 esre is? (pl: A 125 ös sintesire való az rámegy az 50 es sintesire?
előre is köszi!
Af1 50 sintesi- hez hol lehet venni vadi uj láncszettet? (lánckerék(elöl-hátul) lánc)
Előre is köszönöm!
A 40-esbe kell 4,4dl és 4,5, a 38-as telóba meg 2,6.
A 40-esbe nem tudom...
Legalább kicsit több tünetet elmesélhetnél. Mert így kb minden lehet! A motor teljes erőtlenségétől az összes cucc rossz beállításától minden!
Egyébként gyári kipuffal, és gyári porlasztóval is elég jól kell működnie annak a Polininek. Csak vigyázz, mert ragadós!
eladnám motoromat 1 yamaha rd 125 gyári álapotba van!jol megy pöcre indul a 160-as órát akasza!+ még adok hozá rengeteg alkatrészt! az irányár 120000 FT hivj ha valami kérdésed van! CSERE IS ÉRDEKELHET !