Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismerős képek ezeket még annó én csináltam
helló!

érdeklődnék hogy megvannak -e még az alkatrészeid?

előre is köszi üdv: Zoli
Ha valakit érdekel van bontásra szánt 125/50-es Aprilia Af1 Sport pro-m
pl.:gyári sp hátsó gátló hibátlanul müködik! első 40mm-es forditott teló, kiflikkel kiváló állapotú illetve van 38mm-es telóm is szintugy hibátlan!,gyujtás,hengerszett,fékek,müszerek....stb és van még egy papiros vázam aprilia af1 sintezi-é 9kw-os.Érdeklődni bátran!
Hahóóó.Egy nagyon gyors és lényegretörő válasz kellene.Van egy nagy vastag alátétem,és nem tudom,honnan maradt meg.Összenyomtam a blokkot,az meg csak úgy van... Mindjárt csinálok egy képet róla.
Megnéztem a rajzokat,amiket kaptam,de a rajz szerint nem hagytam ki semmit a blokkból.. Ötlet?
Papíros 92-es 125-ös vázat keresek!Valaki?
Hát rohadtul nem 7 ezres fordulatnál..... Csak kb 7 ezernél váltok mert elforog a kuplung. de 4.be aztán huzhatom neki rendesen mert sebességen belül nem forog el. És ugy megy 100 fölött. Elnézést ha félreérthető volt.
A jelöléseket hogyan érdemes összepárosítani? Nem tudom,hogyan volt benne..
Köszi szépen a képeket.Ma már jó lenne összerakni :D
Köszi szépen! LEGYEN IGAZAD!:)
szia
nekem is ilyen problémám volt... a bal elején nem volt index.. és a bal hátsó folyamatosan világított! előre raktam egy égőt és azóta jó!
Sziasztok!

Nem tudom pontosan hogy miért de ha rátolom az indexet akkor nem villog csak világít! 2db index van csak elől, de jobbra indexnél a jobb, balra indexnél a bal világít folyamatosan....ha ez reléhiba, akkor a relét hol találom? thx
meg még egy pár
itt egy pár kép a váltóról amik nekem is segítettek összerakni
neked aztán kemény 70-es AF-1ed lehet, ha 7ezernél 100felett megy
Igen,láttam.Nem csúsztak szét a fogaskerekek,csak pár jön le,de azokat láttam,hogy honnan-hová stb. De a képen,az alsó tengelyen van egy "dupla" fogaskerék.Ott a kisebb "néz" előre,igaz? :D
Holnap majd küszködök a váltótengellyel,meg hasonlók.A csapágyak és a szimeringek már bent vannak.Amúgy azt a súlyt,ami a sonkákat segíti,hogy hívják?És,hogy ne kelljen nagyon keresgélnem.. Azon van egy jelölés,mihez nézzem majd?
Meg ugye üresben szedtem szét,a villákat hová szurkáljam,és hogy lesz egyszerű betennem úgy,hogy jó is legyen?
A váltótengely nem tudom,hogy ül a dekniben,alul a rugó hol van,és a többi apróság... Valakinek esetleg van egy képe?
Köszii és jó éjt!
a színes jelölésel csak a sebességeket tüntettem fel, de a fogaskerekek abban a sorrendben követik egymást ahogy a képen is látod tehát úgy kell felhúzni a tengelyre is
Hát ja akkor ez nem az olaj hibája...
amikor megvettem a motort valami szar olaj volt benne és úgy is csúszott! Ez nem autóba való mert az túl finom. Ezt motorhoz ajánlják. Most eljárkálok vele úgy ahogy és amint lesz pénzem cserélem.

kösz a segítséget!
A kis Af1 típushibája, pláne, ha tuningolják, hogy elkoptatja a kuplungot. én azt mondom, véletlenül se kísérletezz, minden lamellát, és minden nyomórugót cserélj! Ugyanis vélhetően mindkettő problémás kicsit, és ha csak az egyiket cseréled, lehet az új alkatrész is idő előtt tönremegy. Persze viszonylag kíméletesen használhatod így is, arra vigyázz, hogy ne ész nélkül, mert ha teljesen leég a kuplung, ott maradsz az út mellett!
Szia!
De a lamellákat a fém lapokkal együtt szokták cserélni, ez benne van kuplungszettben, a rúgókkal és a lamellákkal együtt.
Az ilyen agyonadalékolt csúcs olajtól is csúszhat a kuplung, valami egyszerű olcsó olajat kell beleönteni.
üdv
Nem autóba való, motorba való castrol 10w-40 es szintetikus olaj. Szerelő ajánlotta. És a lamellák között lévő fém lapokat nem kell lamellákkal együtt cserélni? Már sokszor volt szétszedve a kuplung. A lamellák nem tudom pontosan hány százalékosak, mert még nem láttam vadi újat. De a lamellán még rendesen volt anyag. Tehát nem volt annyira lekopva. először mondták vegyek bele jó olajat hátha az a hiba de nem ugyan úgy elforog. Más meg a rugókra tippelt, h nem tudja olyan gyorsan visszanyomni a lamellát és ezért forog addig míg rendesen össze nem tapad. Hát most használom így majd szezon végén jön a lamellaszett és remélem úgy már betyáros lesz. Most ahogy használom max 7 ezerig húzom neki és öreg papásan váltok hogy ezzel is segítsek neki. De igy is megy 100 fölött valósan!

köszi a segítséget!
Drága Barátaim!
Ma motorozás közben égi jelet kaptam, leszart valami az égből, de komolyan!
Nah, ennek örömére bejelentem, hogy elkészült a várva várt RS 50 rajongói website! Egyenlőre a bikerboy.extra.hu címen érhető el, folyamatban van a domain regisztráció, melyet követően a végleges cím a www.rs4life.hu lesz.
Ne habazzatok, nyomás az RS4LIFE -ra !
JAJ majdnem elfelejtettem, milyen castrol olaj? ez fontos!
Szia!
Ezeknél a Minarelli blokknál szinte típushiba, hogy csúsztatja a kuplungot. Ezen sajna csak az új kuplungszett segít, de szedd szét és nézd meg mennyire vannak elkopva a lamellák, mielőtt bevásárolnál. A henger miatt én nem aggódnék, nagyon sok ilyen gép megy 70-es hengerrel, és amelyiknek jó állapotban van a kuplungja egyik sem csúsztatta. (amiket én láttam)