1. A motorom folyamatosan magas fordulatnál elforgatja /csúsztatja a kuplungot és nagyon zavaró. Páran mondták hogy lehet a lamella el van kopva, a feszítő rugó is el lehet öregedve....stb. Mondták, hogy vegyek bele uj lamellaszettet, rugókkal. A motoromon egy 70 ccm-es Polini henger van és hát valjuk be van benne erő rendesen. Pár ember azt mondta nekem hogy lehet azért is pörgeti a kuplungot mert annyi erő van benne. Félek attól hogy jó drágán megveszem az uj szettet és azt is elforgatja.....Mit javasoltok mit csinálja?...(a motorba castrol 10W-40 es olaj van.)
Nos,bocsi.Most láttam,hogy nem köszöntem meg.
Szóval,köszi széépen.Szemezgetek a képek között,mert vettem csapágyakat,meg mindent.Az Aprilia szakszervízben kapok utángyártott főtengelyszimeringeket,kb 1000 forintért .Máshol nem tudnak adni :D Aztán összerakom.Szerintem megvannak a hézagolóim,mert a zégereket nem szedtem le egy tengelyről sem,így nem gurultak szét a fogaskerekek.Annyi,hogy a váltótengelynél a rugók kiakadtak,mielőtt megnéztem volna,hogy hol volt,de azzal már csak nem lesz gond.Üresben lett szétszedve,szóval úgy is rakom össze.Lassacskán meglesz a dolog.Már gyertyám is van,B10EG.
Viszont láttam,hogy a kerekek meg vannak jelölve,jelölés szerint kell összerakni? :D
ez most akkor a futura vagy a sport pro váz :D most igen össze lettem zavarva:D futuráé mert ilyesmi az enyém is csak a középső merevitő csavarja kilyebb van nekem hegesztve:D
Ezt nem hiszem nincs olyan rossz állapotban az érintkezés ezeken a pontokon szerintem biztosan jó.
Pontosan mit kapcsöl össze a gyujtáskapcsoló, a gyujtás részével teljesen tisztában vagyok azt letesteli megszünteti a szikrát de mi van a világítással és az elektonikával. Nem látom át az áramkört.
Nincs valakinek bekötési vagy kapcsolási rajza az af1 125-ről?
Nagyon sokat segítene.
sziasztok!
Kellene egy kis segítség. A motorron meghalt a villamosság. Hiába van elfordítva a gyújtáskapcsoló nem működik semmi, nincs világítás és nem megy az indítómotor. Ritkán csinált ilyet akkor a gyójtáskapcsoló érintkezési hibája volt. Most ez kizárva mert a vezetékeket összérintve sem működik. Nincs pozitív feszültég egy vezetékben sem. Mi lehet ilyenkor a gubanc?
Háromszor néztem meg a képet, amit betettél, és nem értem milyen hegesztést tárgyaltatok ki. Én a képen mindeösszesen azt látom, hogy az a lemez, ami a csapágyat fogja az elgörbült. Persze ennek az okát illik kitalálni, és visszaegyengetni azt a lemezt, meg ha kihullottaka csapágygolyók, hát csapágyat cserélni, meg setleg amit tönkretett, de éán repedést nem látok. Vagy csak rosszul látom?
Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy:
1. A motorom folyamatosan magas fordulatnál elforgatja /csúsztatja a kuplungot és nagyon zavaró. Páran mondták hogy lehet a lamella el van kopva, a feszítő rugó is el lehet öregedve....stb. Mondták, hogy vegyek bele uj lamellaszettet, rugókkal. A motoromon egy 70 ccm-es Polini henger van és hát valjuk be van benne erő rendesen. Pár ember azt mondta nekem hogy lehet azért is pörgeti a kuplungot mert annyi erő van benne. Félek attól hogy jó drágán megveszem az uj szettet és azt is elforgatja.....Mit javasoltok mit csinálja?...(a motorba castrol 10W-40 es olaj van.)