Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Csapágyaknak meg nincs baja,nem kotyognak"--lehet annyi kosz van ráégve!
Hol laksz?
Mindegy,dugó akkor is kell,mert nem lenne vicces,ha besülne a blokk.. Csapágyaknak meg nincs baja,nem kotyognak :S Lehet,hogy szarul olajoz,de szoktam rátölteni olajat,mert fogy.Csak olyan érdekes a csapágy,más a színe,meg valami rászáradt.Bár lehet,hogy arra is csak a légszűrőből a szivacsdarabok égtek rá.
A dugó miatt nem tudom hogy pörkölődne meg a főtengelycsapágy ott semmilyen égés sincs max hő de a dugónak semmi köze hozzá.
Az max a kevés olajzástól lehet vagy szar olajtól vagy eleve szar főtengelycsapágytól éghet össze dugónak semmi köze hozzá szerintem
Aaa ott még nem járok,hogy a csapággyal mivan.. Még egyenlőre a tengelyeket nem bírom kiszedni a csapágyból.. :D A gyújtásos oldalon van amúgy a cucc.A lánckerekes tengely se jön ki,pedig ott szivárog az olaj is. Holnap veszek pasztát,meg csapágyat és szimeringet. Remélhetőleg,ha kijönnek a dolgok.
A dugó meg sürgős lenne... Mert a főtengelycsapágyak mintha megpörkölődtek volna..
A csapágyak nem akarnak kijönni?
Én tavasszal a wösner dugót 26-ba vettem.
Hy!

Olcsón szeretnék gumit csak nem tudom h a R(radial) gumit fel lehetne-e tenni hátra? 120/70 ZR17 ? Vagy csak pl.130/70 17 a jó? Plíííz!

AF1 Repl. 125
Dugó meg plexi még mindig érdekel!
Amúgy újonnan mennyi egy dugó? 25?
Öö,aha :D Köszii. Holnap elemzem,mert most nem értek pár dolgot.
Még annyi,hogy az egyik oldalon simán kijöttek a tengelyek a csapágyakból,de a másik oldalon nem akarna megmozdulni..
Holnap van csapágybolt,szóval valaki leírhatná,hogyan szedjem ki :D (a kalapáccsal már maszíroztam)
A főtengelyt nem kalapáltam,de még az se jött ki.
fúrni emiatt biztos nem kell
Ezeket amúgy sem lehet fúrni mert van a hengeren egy nikoslios-os bevonat ha ez megsérül akkor kuka a henger.
kösszöntem válaszod ,
de akkor nem kell furni ?
kb 500ft-ból javítható
A vízfedél és a hengerfej között van egy gumi o gyűrű tömítés,a hengerfej alatt is van egy gumi o gyűrű tömítés és a blokk henger között egy papírtömítés.
Ennél a 3 pontnál lehet a hiba!
Én is voltam zsír volt
Tegnap a műsor végén bemutattak pár dragot holnapi ízelítőként így kedvet kaptam és elmentem ma is
sziasztok
nekem meg halt most a af1 futurám vizes a gyertya volt már valakinek ilyen problémálya ,és ha igen menyiböl javitható?
Kellene pár alkatrész is :-hátsó ülés,plexi,hátsó lábtámasz,kuplung kar
Széthúztam a blokkot,mert volt egy kis időm.De a váltótengelynél szétakadt pár dolog,azok a rugók az alján,meg szerintem a léptető is..
Kellene nekem egy robbantott rajz,hogy össze tudjam rakni a blokkot.
Volt itt régebben egy link,ahol valami szétszerelt egy 123-as rotaxot,és szépen,képekkel illusztrálta a folyamatot.Nem tudom,hol van a link,de az is jól jönne.
Amúgy kézzel széthúztam,viszonylag könnyen.Nem kellett volna szorulnia a főtengelycsapágyak miatt?
Meg az összerakáshoz is javasolhatnátok valamit,hogy könnyebb legyen a dolog.
Ötletek? Köszii
Szia! tel.: 0630 8 202 303
Hali!
Én voltam!:)
Üdv Balu!
érdekelne 1 pár cucc de telefononfelhivnálak ha kiírod. Köszi.
Sziasztok!
Volt ma valaki madarason?
Sziasztok! GYORS VÁLASZ kellene...

lehet hülye a kérdés de a cbr125 gyári gumija ami elöl 90 hátul 100as rá lehet tenni af1 125-re, vagy a felni szélessége miatt hülyeség?

KÖSZÖNÖM ELŐRE IS!
Mondhatnátok egy jó ötletet!
Az első telón lecsavartam a fenti csavarokat.. Rá kell töltenem pár deci olajat,mert kevés van benne,de nem akarom teljesen széthúzni,csak amennyire kell.Egyszer már írtatok erre valamit,de amikor utoljára szétszedtem nehezen raktam össze,mert az a "pálca" elakadt párszor.
Ötlet? (mindent egyszerre csinálok.. blokk,villa,fék )
Jelölés van a kiegyensúlyozó tengelyen, azt egy vonalba kell állítani a fogaskeréken lévővel, illetve a két műanyag fogaskeréken lévő jelölés egy vonalba kell legyen, amikor a főtengely valamelyik holtponton van. erre már nem emlékszem. Elvileg asszem a súly ellentétesen legyen, mint a dugattyú.
Van egy olyan sisakom