Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hű. Van bőr a pofáján... Én azt hittem már elvitték.
Sziasztok! LENNE EGY ELADÓ 125-ÖS RENDSZÁMOS APRILIA RX MOTOROM! amit mindenképp tudni kell róla:
színe: mélykék
műszaki vizsga érv: 2010 / 8
évjárat: 1992
forgalomba helyezés: 1998
teljesítmény: 33 le

rendezett papírjai vannak, motorokisan és külsőre is kiválló, eladás előtt át lett nézettetve! Bármikor megtekinthető és kipróbálható, képeket tudok küldeni!

Fix ár: 220 000 Ft

érdeklődni: labence@citromail.hu
Újból eladó a motorom,mivel egy korrekt és szavatartó ember nem jött érte,köszönet neki innen is!
Aprilia
Ha valakit érdekel az keressen bátran!
Nem kell vkinek egy dellorto 19-es karbi? csere érdekel 21-esre ráfizetéssel!
Az előző képen az egyik fék vadonat új!
Van itt egy pár apróság: INDEX, VADONAT ÚJ ELSŐ FÉKBETÉT, SPIRÁL, GÁZBOVDEN STB.!
ok
Basszus!Bocs elfelejtettem,hétfőn fénypostázom!
Vaaki elmondaná hog ya job oldali elsö telo miböl ál és képet tudna rolla küldeni? nagyon fontoss lenne amugy csak a jobb oldalo(a féknyerges) érdekel! Köszi szépen!
Sziasztok!
Keresek KOMPLETT Dellorto VHSB 34 LD tipusú karbit+hozzávaló szívócsonkot.
Elérhetőségeim az adatlapomon, vagy akár hivhat is akinek van elfekvőben. tel.:06204406570
Előre is köszi a segítséget!
Szia!
Hát ez azért sajna nem ilyen egyszerű!
Először is le kell dugózni a karbin lévő csatlakozót, mert ott falsot szívna a motor.
Aztán a pumpa rövid időn belül tönkre menne, mert azt is az átmenő olaj keni, ezzel azt lehet csinálni, hogy leszeded a pumpát és ledugózod a helyét, vagy összekötöd a pumpa be-, és kimenő ágát egy csővel amibe olaj van, és keni saját magát...
A tartály, akkor meg már csak fölös plusz súly...
Sziasztok!
Megszeretném szüntetni a külön olajzást.
Erra az egyszerű módszerre gondoltam, hogy nem öntök a tartályba olajat, kérdésem jó megoldás ez így vagy másképp kell ezt megoldani?
Halli nekem Af-1 50/80 -as sintesim van akinek ilyen mocija van az felvenne engem msn-re? simsonrally@hotmail.com
Sétálj be vele egy autósboltba,(lehetőleg keleti) és mutasd meg, hogy ilyen menetű hőgombát szeretnél. Ha nincs nekik csak kisebb menetű, és olcsó, akkor érdemes közdarabot esztergáltatni hozzá. Egyébként kár vadászni eredetire, nagyon kis különbség van közöttük. Pl haver VFR 800-asba is autóét tette, mert a gyári honda egy vagyon lett volna.
köszi. majd ha szétszedem akkor jelentkezem.köszi mindenkinek a segitséget.
hali.én nem szeredtem volna szétszedni csak én már ugyvettem a motort hogy nem működött.ezért kellett szétszedni nem azért mert kiváncsi voltam.komplett dugo gyűrű főtengely egyszóval minden.
Valakinek esetleg van 70 ccm-es polini hengerhez(rv4l) blokkhoz hőgombája? (amit a hengerbe kell belecsavarni és arra kell rákötni a hőfokmérő jeladó). azt hiszem 17-es kulcsal lehet kiszedni és a menete elég nagy. (azért irom le ezt mert van vagy 5 féle ;) ) Akinek van az légyszíves szóljon!
szia akkor küldöd a rendszámtartót? a címemet is megadtam már egy üzibe
én azt csináltam amikor utoljára raktam össze hogy önindítóval forgattam a motort és úgy minden sebességet ki próbáltam persze nem volt a blokk a motorban, most járatom a gépet mert a hengert is felújítottra cseréltem mentem már kb 100 km-et és eddig minden oké
Adok érte 3 e fT -ot + az én műszerfalomat ami kitünő állapotban van csak nekem nem teccik azért kellene a kerek :D
Mondjuk igaz, rossz teló esetén, nem jó az úttartás...
az a baj, ha fissen összerakod, és összetolod, ha egy picit passzentos, akkor lehet hogy még jó helyen van, de beinditod és elkezd jobbra-ballra mászkálni a tengely összeakadhat! azért lehetséges hogy frissen még jó és van minden sebesség.
Egy jo motorhoz kell egy jó teló is!