Hát a rezonálás sokmindentől lehet, de lehet attól is mert egyszerűen rotax...bár nemtudom milyen mértékű a rázás! Kérdezd trakee-t, ő biztos tud neked használható ötletet adni!
Olajból csak fullszintetikusat rakj a benzinbe!
van egy jo hegesztős ismerősöm profin csinálja.a dolgokat ő is felmelegiti és ugy hegeszti,de az a kérdésem hogy kell e hegeszteni mivel ott is olaj megy igy legfeljebb több olaj megy arra.
Köszi a válaszod!Sajnos arra irtam,hogy ebbe négyütemü jobban illene,de gondolom ami olaj jó rotaxba azt Mitomba is beletehetem?A beálitásthoz értesz?A blokk kiegyenlitötengelyén ,mert nagyon rezonál valoszinü nem jol lett összeilesztve jelzés.
Nem háznál csináltuk hanem külön műhelybe vittük el ott ismerős csinálta neki ez a szakmája a felmelegítésnél nincs is baj hanem mikor hűl kifele hegesztés után akkor volt a probléma.
Esetleg ha pont olyan ötvözött anyaggal lenne meghegesztve akkor nem repedne el.
A hegesztés egy külön szakma! Lehet, hogy fel kell melegíteni az egész blokkot, ötvözött huzalt kell használni,vagy szakaszosan hegeszteni, kézmelegnél jobban ne melegedjen,esete válogatja.
gondolm megszorult a csapágy majd kiestek a glyok nem tudomhogy tudott kifordulni a csapágyházbol és ahogy kiesett lesett alulra és igy már láthato az eredmény,plusz ledarálta az egyik műanyag fogaskereket ami hajtja a fordszámmérőt,és még azt is kell szereznem.
Hogy sikerült összehozni?
A hegesztés elég rizikós mert általában vagy továbbreped a blokk a törés végénél vagy mikor hűl kifele elreped a hegesztés mellet.
Enyémen is volt a bal oldalin valami gányolás és olyan minőségin hegesztette meg az előző gazda hogy szivárgott az olaj Mikor tavasszal felújítottam teljesen a blokkot elvittem egyik ismerősömhöz és ahogy hegesztette szépen úgy repedt tovább
Utána neten szétnéztem 6ért vettem 2blokkfelet és összeillesztettük az én balos és a vett jobb-os részt azóta menetem már több mint 3000km-t eddig egy kuplungállításon kivül semmi nem volt a géppel
Neked ezt annyival nehezebb megcsinálni mert pont a motorszámos darab sérült és így átkel íratni a motor forgalmiába a motorszámot.
Eladó a vas!160-as pollini,34-es delortókarbi,250-es 4ütemű dobbal!Mély hangja van,nagyon jól húz.Karban tartott ,Olajból a legjobbat kapta:Motul,Agip Speed stb,
Érdeklődni:06303915363 vagy www.bojtor.imre@freemail.hu
trakee!Köszi a segitséget!A fötengelyen lévö fogaskereket kell beálitani kiegyenlitövel?A müanyagok meg egymásra?Dugo meg felsö holtpont?Te szerintem fötengelyen lévö fogaskeréken van jelzés akkor adja magát nem?Sziasztok!
Nem tudom,ha már kiszedem a csapágyat,akkor ki is cserélem.. Nem?
A szimering úgyis alatta van,azt meg cserélni kéne.Meg az összes gumigyűrűt,mert megkeményedtek.A lánckerekes tengelyt nem tudom kiszedni... Pedig,ott cserélek mindent,mert szivárog az olaj.
Szétszedtem a motort ,van egy kis mozgása oldalra a dugonak ,igy kompressio hiány van,de igazad volt egy részt mert elszakadt a tömités a hengerfejnél.Amúgy nem gyári henger van rajta ,kapott egy 160 cc polini hengert,ezt már lehet furni.
Olajból csak fullszintetikusat rakj a benzinbe!