Most egy kicsit magam ellent beszéltem, mert én is simsonnal tanultam meg és az volt mostanáig. Jó dolog az a motor arra hogy a-ból b -be eljusson az ember egy nyugodt tempóba. Az af1 már más tészta össze se lehet hasonlítani a 2-t szerintem. Lehet nem hullik szét ha jól össze van téve. Ismerek egy gyereket néz szerint (Bán Tibor) annak olyan faxa 50 es simsonja van hogy akármennyire hajtja nem megy szét, egy jó szerelőtől is függ, ha gányolós akkor a motor is az lesz....
"A simsonos meg a gyorsulás után rögtön a futóra és irány a műhely"
Ez így konkrétan hülyeség.
1 Zolika nem ment haza, hanem rendesen bebaszcsizott este
2Jochim Zsolti motorja megakadt még délelőtt a kecsóringen, a gyorsuláson meg úgy állt rajthoz, hogy volt 1 órájuk összedikhálni valamit.
Az én "verseny" (versenyzésre használt) blokkomban van 2 azaz kettő szezon( vagy 10 verseny és 5 edzés ez durván 3-4 ezer kilométer full nyeles üzemmód, olykor 35 fokban reggeltől estig etapokkal) msot már azért illene felújítani.
(monnyuk az enyém nincs is 13 pacal csak 9, ez azért mégis több mint a dupjája a gyárinak)
A tavalyi és tavalyelőtti bajnok motorjában dettó benne van mindkét szezon, és sorolhatnám.
Ettől függetlenül nyilvánvaló, hogy a simson olyan amilyen,, viszont ne hidd, hogy másnapra szétesik, mert nem.
Én nem akarok se vitatkozni meg semmit, én csak azt mondom hogy nem hiszem el hogy az annyi amennyinek mondják. Csak akkor ha a fékpadon annyi.... egyébként én is voltam kin simsonálison Lakitelken és ott is volt olyan Simson ami odaverte majdnem a Cagiva mito-t ami ugyebár 125 ccm-es és 27 le fölött van..... Csak az volt a különbség hogy a mítos gyerek 130km-t ment hazáig és megvacsorázott meg lefeküdt és motorozott egy nagyon jót és hnp megint kezdi. A simsonos meg a gyorsulás után rögtön a futóra és irány a műhely.......
Csak pár előnye van, gyárilag pontosabb a megmunkálása, vízhűtéssel sokkal jobban kordába van a hőháztartása, finomabb a sebváltója, és ugye van 6-os is.
Azért a simsonon sokat kell dolgozni, hogy azt tudja, amit egy ilyen gyárilag. Viszont annyi munkával már ezt is lehet finomítani.
Persze megint a kérdés, mit mire! A Simsonnál jobb motorom sose lesz, azt szoktam mondani. Pedig nekem 50-es SR van, csak a fojtások lettek kiszedve, tud vagy 55 km/h-t. Igaz, most egy 125-ös Hyosung XRX bezony a babérjaira tör.. 4 ütem, 4 szelep, 125 ccm, 11 LE... Csak ugye 2005-ös :D
Egyébként, ha megnézed az rv blokkot, uygan akkora görgő van a hajtórúd szemeiben mint a simsonban, sőt, a főtengelycsapágyai egyenesen kisebbek.
Amit éppen javítok70es polini hengeres rv blokk, attól nem szartam be, kb úgy megy mint egy jobbfajta 70es cimcony.
MAga a blokk technikailag alig jobb mint az 50es évek végén tervezett turbós NDK blokk.
Fel szokták tölteni vízzel míg hegesztik! Különben nem tudod kiszorítania benzingőzt. Én is hegesztettem már tankot, igaz fűnyíróét. Vízzel feltöltve nem veszélyes mutatvány...
gittelve vagy űvegszálas epoxival behuzva? nem mindegy! mert a gitt nem tartja meg a benzint! én magam csináltam már nem egy tankot, horpadtat is simát is, és hegesztettem már sokszor tankot, nekem mindegyik jó lett!
nem kell beheggeszteni...nekem is gittelve majd festve lett...a hegesztés balesetveszélyes a benzingőzzel teli tanknál...hiába mosod ki 500x...NINCS HEGESZTÉS
100% hogy nincs 13le a mocija az enyém otthagyja gyorsulásba és végre is. Tuti nincs az 13 le, mert az enyémre mondják hogy jó az 10 le nek is. Ha nekem azt mondják, hogy egy simson 13 le, elhiszem.........De meddig?!?!?!?! 1-2 napig amíg egyben van, a simo nem erre van tervezve viszont egy af1 igen.
Csuma mindenkinek! Sürgősen aladóvá vált a sintesim! Dugó+gyűrű+ a műszaki is lejárt, de tudok hozzá adni 1 komplett másikat is alkatrésznek! 33.000km van benne am megbízható kis gép, de a gyűrű bajok kompresszió hiányt okoztak és nem akarok már rá költeni! kategóriát váltok! Az ára 85.000 vigyétek!
na szép estét
üdv
Ez így konkrétan hülyeség.
1 Zolika nem ment haza, hanem rendesen bebaszcsizott este
2Jochim Zsolti motorja megakadt még délelőtt a kecsóringen, a gyorsuláson meg úgy állt rajthoz, hogy volt 1 órájuk összedikhálni valamit.
Az én "verseny" (versenyzésre használt) blokkomban van 2 azaz kettő szezon( vagy 10 verseny és 5 edzés ez durván 3-4 ezer kilométer full nyeles üzemmód, olykor 35 fokban reggeltől estig etapokkal) msot már azért illene felújítani.
(monnyuk az enyém nincs is 13 pacal csak 9, ez azért mégis több mint a dupjája a gyárinak)
A tavalyi és tavalyelőtti bajnok motorjában dettó benne van mindkét szezon, és sorolhatnám.
Ettől függetlenül nyilvánvaló, hogy a simson olyan amilyen,, viszont ne hidd, hogy másnapra szétesik, mert nem.
üdv
Azért a simsonon sokat kell dolgozni, hogy azt tudja, amit egy ilyen gyárilag. Viszont annyi munkával már ezt is lehet finomítani.
Persze megint a kérdés, mit mire! A Simsonnál jobb motorom sose lesz, azt szoktam mondani. Pedig nekem 50-es SR van, csak a fojtások lettek kiszedve, tud vagy 55 km/h-t. Igaz, most egy 125-ös Hyosung XRX bezony a babérjaira tör.. 4 ütem, 4 szelep, 125 ccm, 11 LE... Csak ugye 2005-ös :D
Amit éppen javítok70es polini hengeres rv blokk, attól nem szartam be, kb úgy megy mint egy jobbfajta 70es cimcony.
MAga a blokk technikailag alig jobb mint az 50es évek végén tervezett turbós NDK blokk.
100% hogy nincs 13le a mocija az enyém otthagyja gyorsulásba és végre is. Tuti nincs az 13 le, mert az enyémre mondják hogy jó az 10 le nek is. Ha nekem azt mondják, hogy egy simson 13 le, elhiszem.........De meddig?!?!?!?! 1-2 napig amíg egyben van, a simo nem erre van tervezve viszont egy af1 igen.
üdv
de azóta már kaptam egy komlett szettet! szóval ne hari de nem lesz biznisz