Nyitott benzincsapnál "folyik" a benzin. Elvittem egy motorokhoz és autókhoz is értő ismerőshöz, ő vizsgálta meg, azt mondta a benzincsapnál is volt egy kis szivárgás, azt megszüntette, de a karbi túlfolyón is csöpög a benzin, ha ki van nyitva a csap. Szerinte a tűszelep nem zár el rendesen, mert el van kopva.
Valaki tudna nekem Minarelli RV4L es blokkhoz robbantott ábrát?, mert sehol sem találok...
A kuplungnál van az a kitoló rúd, ami mozgatja a lamellákat. Ha valaki tud ugyanebbe a blokkba(rv4l) ilyen rudat az szóljon. Csak gyári állapotú érdekel. árban megegyezünk.
De akkor is az a tapasztalat, hogy amennyiben nem ér bele a sonka a házba, akkor nem okoz problémát. Ettől függetlenül ha megvan a gyári, persze visszakerül.
No meg ugye AF1... Összerak tömítéssel, mindennel, aztán megpróbálja az ember kimérni mekkora a főtengely axiális játéka. Ha sikerül, de jó tengely esetén nagyon nem akar mozogni, akkor sokat nem fog mérni, az tuti. számítással nehéz, mert a papír tömítés ugye lapul. A legrosszabb pedig, ha 0-ásra sikerül :D Annak csúnya következménye lehet :D
A csapágy megforduláson morfondírozom, de nem tudok rájönni. Max ha túl szoros, akkor okoz, de ha axiális játéka vana főtengelynek, nagyobb, mint kéne, azt nem tudom okként elképzelni!
Ez mind igaz, amit leírtál, nem is vitatom! Nekem inkább a saját órabérem jutott hirtelen az eszembe (400 Ft, ahhoz képest a 2000 azért nem rossz... ), és nekem ugyanúgy el kell tartanom magam, hobbi, szórakozás, stb. Annyival vagyok előnyösebb helyzetben, hogy jelenleg nincs asszony...
Necsinádmá!
Te szerlővagy, illetve annak tenulsz nem?
mond már, hogy a hézagolüókat ki lehet hagyni, mert lehet.
Ha kihagyod, szépen megmozdul a csapágy, ha felmelegszik a motor, és sztcseszi vagy a csapágyfészket, vagy a főtengőt.
A teleszkópok általában mind áramláscsillapítás, elvén működnek. ezért nagyon fontos, a megfelelő folyadékszint fenntartása. teleszkóp mozgó csöve egy dugattyú mozgatását is ellátja, amely dugattyú alatti, illetve feletti térben találod a hidraulikaolajat. Ahogy összenyomódik ateleszkóp berugózás közben, a dugattyú az alsó térben levőfolyadákot a folyadék összenyomhatatlanság elvéből adódóan egy kialakított szeleprendszeren keresztül a dugattyú feletti térbe kényszeríti. Kirugózás esetében értelem szrűen fordítva működik. Ez nagyon leegyszerüsítve, mivel szakkönyvek több száz oldalon keresztül taglalják a témát. természetesen itt lép a képbe az állítható keménységű teleszkópok, gázzal kombinált töltetek, kiegyenlítő tágulási tartályok összetettsége, de az elv ugyan ez.
Nem tudom hogy tartasz -e fent műhelyt, de a 2000 ft ha hivatalosan megy akkor máris csak 1000, a többi álambácsié. ha esetleg "véletlenül" nem hivatalos, akkor is vond le a szerszámok avulását, a felhasznált tömítőanyagokat, a mosóanyagokat, a szerelő kezére a kenőcsöt, (mivel napi 8-10 órában az olajba turkálni nem túl egészséges) , az egy óra alatt elhasznált villany, fűtés, stb... árát, és akkor a maradékból kell a gyereknek cipőt, az anyagbeszerzéshez benzint, az asszonynak ruhát venni... Soroljam, még? Ha ebből próbálsz megélni, akkor máris nem olyan sok a 2000 Ft. Igaz az is érthető, hogy ezeken a kis motorokat általában a fiatalság tartja fenn, akik nem krőzusok, de a motor, főleg a sportmotor, soha nem volt olcsó.
én stroboszkóppal néztem a gyújtás értéket, nem hasra ütöttem
egyébként van két jelölés is a lendkeréken de az egyik az fhp(felső holtpont) a másik az előgyújtás érték ami af1 50/rs 50-nél 1,5mm(20fok) csak szóltam ha netán valaki nemtudná vagy csak először próbálkozik.
Ha megteheted, vegyél gyárit, vagy a gyári helyére illő utángyártottat. A direktszürőhöz át kell kalibrálni a mocit, plusz ajánlatos öt-hatszáz kilóméterenként pucolni, (amennyiben nem akarod sürűn furatni) befújni olajjal, mert csak akkor látja el a feladatát. Utcára több vele a macera, mint amit nyersz vele.
Köszönöm, holnap megnézem. Igaz, hogy csak az egyik sonka csapkiképzése van teljesen síkra munkálva, a másik oldalon van egy lemezkényi váll, így a beleérés szempontjából valóban lényegtelen lenne, elég az egy is. De úgy gondolom, hogy a régebbi motorokhoz hasónlóan talán kíméli a szimeringeket is. Esetleg megbízható gépműhelyt Pestmegyében tudtok ajánlani, aki jól megcsinálja a fúrást, illetve összedobja a főtengelyt?
A szelepházon lévő szám: 250
Karburátor: Dellorto PHBH28RD
A kuplungnál van az a kitoló rúd, ami mozgatja a lamellákat. Ha valaki tud ugyanebbe a blokkba(rv4l) ilyen rudat az szóljon. Csak gyári állapotú érdekel. árban megegyezünk.
De akkor is az a tapasztalat, hogy amennyiben nem ér bele a sonka a házba, akkor nem okoz problémát. Ettől függetlenül ha megvan a gyári, persze visszakerül.
No meg ugye AF1... Összerak tömítéssel, mindennel, aztán megpróbálja az ember kimérni mekkora a főtengely axiális játéka. Ha sikerül, de jó tengely esetén nagyon nem akar mozogni, akkor sokat nem fog mérni, az tuti. számítással nehéz, mert a papír tömítés ugye lapul. A legrosszabb pedig, ha 0-ásra sikerül :D Annak csúnya következménye lehet :D
A csapágy megforduláson morfondírozom, de nem tudok rájönni. Max ha túl szoros, akkor okoz, de ha axiális játéka vana főtengelynek, nagyobb, mint kéne, azt nem tudom okként elképzelni!
Képet kapok róla? csontvaz@gmail.com-ra pls
Te szerlővagy, illetve annak tenulsz nem?
mond már, hogy a hézagolüókat ki lehet hagyni, mert lehet.
Ha kihagyod, szépen megmozdul a csapágy, ha felmelegszik a motor, és sztcseszi vagy a csapágyfészket, vagy a főtengőt.
Nem tudom hogy tartasz -e fent műhelyt, de a 2000 ft ha hivatalosan megy akkor máris csak 1000, a többi álambácsié. ha esetleg "véletlenül" nem hivatalos, akkor is vond le a szerszámok avulását, a felhasznált tömítőanyagokat, a mosóanyagokat, a szerelő kezére a kenőcsöt, (mivel napi 8-10 órában az olajba turkálni nem túl egészséges) , az egy óra alatt elhasznált villany, fűtés, stb... árát, és akkor a maradékból kell a gyereknek cipőt, az anyagbeszerzéshez benzint, az asszonynak ruhát venni... Soroljam, még? Ha ebből próbálsz megélni, akkor máris nem olyan sok a 2000 Ft. Igaz az is érthető, hogy ezeken a kis motorokat általában a fiatalság tartja fenn, akik nem krőzusok, de a motor, főleg a sportmotor, soha nem volt olcsó.
ha érdekel van gyári légszűrő házam tető és szűrő nélkül.
üdv: Zoli
egyébként van két jelölés is a lendkeréken de az egyik az fhp(felső holtpont) a másik az előgyújtás érték ami af1 50/rs 50-nél 1,5mm(20fok) csak szóltam ha netán valaki nemtudná vagy csak először próbálkozik.
üdv: Zoli
andrews1980nak meg van elsö kerek lámpám! ha érdekel!