Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali. az érdekelne hogy ha eladod a motort egyben mennyit kérnél érte?és hogy a blokk sérült-e? kööszi
Szia! Ezt úgy lehet orvosolni, hogy leveszed a tankot, leereszted a benzint, majd leveszed a benzincsapot is. Majd a lyukat egy csavarhúzóval szépen kitágítod addig ameddig megy és így nem marad rozsdás felület. Próbáld meg a rozsdás részeket kirázni a tankból. Csiszold le a festéket a lyuk körül, és gitteld ki a lyukat és környékét. Hegeszteni semmiképp mert balesetveszélyes! A gittet hagyd száradni egy éjszakát, utána csiszold le, és festés!
Ha nem vagy magadban biztos egy akármilyen autószerelő megcsinálja neked!

Remélem segítettem!
Sziasztok!
Ma mentemben kilyukadt a benzintankom... gondolom megette a rozsda. Folyt szépen a térdemre a benzin. Bal oldalt a csapfelöli részen az alsó csücsökben. Orvosolható ez? Ha igen hogyan? Ragasztás? hegesztés? kivülről? belülről?
Jó is egy rendberakott szép simson jobb is mint az af1 :D
Helló!

Kiváncsi lennék, hogy az én af1-em kb hány lovacska lehet?

Van rajta egy 70 ccm-es Polini henger, polini dugóval és polini gyűrűvel. Meg egy Arrow sportkipufogó rendszer ami igaz 50 eshez van méretezve de azért így is használ valamennyit. És kb mennyit mehet végre? 15 ös lánckerék elöl.

Egyik haverom mondta hogy az ő simsonja 13 le körül van mert olyanra van kialakítva a hengere. de sztem nincs az annyi.... Mert ha az ő simoja 13 le akkor az enyém meg 20000.....

Előre is kösz!
Köszönöm még1x trakee!

De szerintem az elektronikába 4 kábel megy nem? Am nekem is replicám van mint amilyen neked (volt)! A név tavalyról maradt meg Majd leellenőrzöm a vezetékeket hátha. Tegnap mentem vele úgy 100km-t és semmi probléma nem volt...szóval remélem nincs nagy baj
Hát igaza van, nem?
A motor menetirány szerinti jobb oldalán van a lendkerék. Előre jön ki belőle a generátor vzetékkötege, ami megy a fesszabályozóhoz, ami nekem a tank végében, az ülés előtt volt (Replica, Sintesi, Futurát nem tudom) illetve az elektronikához, ami egy ilyen kék kis doboz, és megy ki belőle a gyújtókábel. No ebbe jön három vezeték, azokat érdemes alaposan szemügyre venni, hátha van rajta valami sérülés.
dede van markusdani14@hotmail.com
kösz ! nincs msned?
hát azt látom. sok sikert hozzá
hát igazán nem is teljes de eléggé kiterjed sokmindenre
húú elég érdekes állapotban van teljes felujítás?
nah én benne vagyok csak nem most kb ezért :
Leo Vince V6 sportkipu-rendszer, 19es del orto karbi, malossi membránház karbon lapokkal, polini kuplunglamellák. most egy 50es DR henger van rajta, de télen ha mindenigaz 80-as Polini lesz-top verseny tengővel am te tápláni vagy nem? én szhelyi. ha gondolod valamikor kimehetnénk gurulni egyet
értem én amugy milyen kipuff, meg milyen henger, karbi ....
direkt olyan kipufogót vettem ami jólesz majd a hengerhez
hát igen sajnos a pénz is számit mostanság
Nem.
Először tervet csinálok, hogy mi az ami egyáltalán fizikailag belefér
Simsonnál ez úgy néz ki, hogy mennyi pénzed van aluhegesztőre:)
Hát lehet hozzá csinálni, nem azt mondtam, de mostmár ott tartunk hogy mindenki megveszi a cuccokat aztán belerakja, senki ( kevesen ) furnak-faragnak, meg azért könnyebb egy hengerhez csinálni egy kipufogot mint egy kipufogóhoz henger nemdebár? te is először hengert csinálsz nem?
Szevasztok! Trake vagy velaki tudna segiteni! Haver af1-ében szar a lendkerék és nekem van egy csak az enyém 63 az övé 62 fogas! Önindito be fogja inditnai? jo lessz rá? vagy csak elszámolta magát?:D köszi! üdv!
Lehet meglébő dolgokhoz is tervelni, csak akkor még nagyobb kompromisszum.
ez egy érdekes elgondolás, kipufogót először és utána hengert aki kicsit is jártasabb a dolgokban tudja hogy a henger az első, ahhoz csinálunk mindent..
tudom hogy a tuning komplex dolog. már megvettem a motoromra a sportkipufogó-rendszert, nagyobb karburátort-légszűrőt stb...... és gondoltam hogy megúsznám a hengercserét ha ezt a dolgot meg lehetne csinálni az én motoromon is.
Én ja.

Modernebb bevonatos hengerbe nemigen lehet, illetve lehet, de akkor vagy hüvelyezni kell a hengert, vagy újra bevonatoltatni, úgy 70-100 rugó körül, azt meg szerintem nem akarod:)
Ráadásul attól nem fog jobban menni, hogy szitává luggatja az ember a hengert, a tuning az egy komplex beavatkozás, ami a teljes motorra kiterjed.