Heló!Van egy honda nsr 125 ös motorom 160 as malossi hengerrel.jó állapotban minden működik rajta csak egy hengerfejtömítés kellene bele mert az kiment belőle!Érdekelne bármilyen motor csere kivéve robogó és minimum 125 ös legyen.leginkább speed és krossz csere érdekelne.
Érd:06306657690
Képeket később rakok fel.
Naigen itt kezdödnek a gondok, nekem csak 28-as van rajt, gondoltam h kicsi rá
Aztmondod jobb hogyha inkább keveréket rakok bele?
Az olajpumpát hogyan tudom kiiktatni?
Köszi a tanácsokat!
a km spirál nekem is off volt. ha nagy(34mm-es) karbid van és jól van beállítva meg jó hozzá a sport kipu meg az áttétel is fasza akkor eléggé tud menni. jútyúbon láttam olyan videót ahol 190et mentek polinivel de vigyázz mert elég ragadós a polini! szereti a sok olajat( én alapból kidobtam az olajpumpát tartályostól, és inkább keveréket öntök a tankba olyan 1:35-1:40eset kicsit több ojajtól nem lesz baja inkább minthogy megragadjon mer aztán drága muri lesz.
Nem sokkal megy jobban mint egy 125-ös henger csak annyival amennyivel jobban kitud pörögni hatodikban.Ha áttételt változtatsz és azt is bírja erővel akkor megy "jelentősen" többet!
Akkor fasza
Van még rajt egy Arrow rendszer, gondolom az is számít vmit..
Neked mennyit ment a motorod a Polini-val?
Csak mert nekem lövésem sincs hozzá mert kilométerora off..
Sziasztok!
Kellene nekem a hátsó fékmunkahenger/ha esetleg van csak külön/ahol a karmantyú található,vevő vagyok rá csak a karmantyú és a gumigyűrű legyen jó benne!
Előre is köszönöm!
Üdv:Gergely!
Szia!Grat az új vashoz,sok balesetmentes kilométert vele!A spirállal kapcsolatban pedig van egy olcsóbb lehetőség amit már páran leírtak ide!Menny be egy robogós boltba és lehet tudnak adni bele való méretű spirált neked!Egy próbát megér,ha nincs még mindig marad a bontott lehetősége!
Hy All
csatlakozom hozzátok, ugyanis a mai nap beszereztem egy Apriliát! Futura változat, de hátul rs lengőkaros!
Viszont ehhez keresek cuccokat! spirálok kellenének mindkettő..
Nos, én kicsit megvizsgálnám ezt a szelepet. Rábézésre semmi kopásnyom nincs, ennél sokkal rosszabnak festők tökéletesen tömítettek. Ugye ez gumis, nem is kopik annyira, mint a simson sima bronz vagy réz cucca.
Viszont ha akad az úszó, ami lehet ennek a kis tűnek a nyomólapja miatt pl, akkor hasonló tüneteket okoz, magas benzinszint, elrepedt úszóház, vagy túlfolyócső, a porlasztó közepén szintén. Érdemes kísérletezgetni, mielőtt költségbe vered magad feleslegesen. Pláne, hogy valószínűleg csak használtat kapsz, ahsonló, vagy rosszabb állapotban. Lehet lukas úszó sokminden. De mondom, ezen a gumi teljesen épnek tűnik. Ha a fészke is ilyen, tuti jó! Egy tipp, a fészket puhafából (pl balza, fenyű) készített kúppal megpucolhatod. Faragsz egy ceruzaszerű kihegyezett pálcát, és belenyomod, megforgatod benn. De csak puhafával! Ugyanis így a szennyeződéseket kitörlöd, és a fa kopik, nem a réz sérül.
Pannóniába 6305-ös a főtengelycsapágy, külső méretnek megfelelő hézagoló nem volt, de 25 mm-es átmérőjű tengelyhelz volt 0,3, 0,5, 1 mm vastagok. Ezek azért elég combosak. AMúgy azért kellett, mert a srác főtengelyét nem préselték elég jól össze, szorult. Tulajdonképpen nem is ez kellett, hanem az extrea vastag középső tömítés, és megszűnt a szorulás
A szétszedett felső karburátorfedelet engedd bele egy kis dunsztos üveg benzinbe, amíg az úszó fel nem emelkedik, és lesd meg hogy nem akad -e az úszó, illetve meglátod, hogy valóban átenged -e a tűszelep.
Itt pont a szoros illesztés lehetett a gond, mert a váll nélküli oldalon ette meg a hézagolót, és természetesen az előző "mester" nem rakott a blokkfelek közé tömítést, csak "szilikont", így gondolom egy "kicsit" szűkebb lett a hézag. Megkérdeztem a csapágyboltban, ott az axiális cspágyak tartozékaként árult lemezt tudnak adni ,de csak 1, illetve 3 miliméteres vastagságban. A Pannóniához milyen lemezt kaptál?
Érd:06306657690
Képeket később rakok fel.