Hali mindenkinek, valaki megtudná nekem mondani hogy az Af1-ek mindegyiknek ugyanaz a mérete (értem itt a Replica, Futura, Sintesi Replica, Sintesi Sport, Sport Pro)? És azt hogy a Mito-nál és az Rs-nél mennyivel kisebb esetleg nagyobb...? Előre is kössz(i)!
Az ülés alatt van egy olyan 10x10x2cm -es fekete doboz szokott rajta lenni egy szám 7500 vagy 7100. Ez vezérli a power szelepet hogy mikor nyisson. impulzus jelet kap, azt számolja, és ha elérte a fordulatot a motor behúzatja a powert.
mi okbol kaphat a power meg megallitott motornal is annyi aramot amennyi az aksiban van ugyanigy jaro motorral is az a hejzet h annyi aramot kap az eletromagnes h rokton behuz es nem talaltam sehol a kabelek kozt zarlatot tud valaki valamien tippet magyarazatot adni vagy a rotax 123-as aramkori rajzat megadni
azt mondja meg nekem valaki ha tud segiteni abban h miert huz be az elektomagnes ha elfoditom a kulcsot es emiatt mindig leszipozza az aksit alol van 3 testszal a blokkhoz fogatva es az egyiket ha leveszem akkor mukodik minden nem eszi meg az aksimat de a power nem kap aramot valaki tud tippet adni h hol keressem a zarlatot
Ezen már túl vagyok, és jó is lett. Pont jó nem kap sokat de keveset sem. Hidegen szívatóval indul de utána már egy rúgásra. (meg önindításra is ha vennék hozzá egyet ) .Most vettem bele valami Castrol 4T 10w-40 es olajat(motorba valót) , mert állítólag a szar olaj miatt is szokott csúszni a kuplung. Alacsony fordulatszámon nem csúszik de ha megcibálom a fülét akkor igen. Mondjuk nem úgy járok vele hogy folyamatosan 9-10 ezres fordulaton , városba nekem elég 5-6 ezer is ott is indul szépen. De ha piros lámpánál arra kerülne a sor hogy egy kocsival gyorsuljak sz.tem megenném max 80 ig utána végre elmenne. Tehát az erővel nincs gond . A másik problémám az, hogy amikor cseréltük az olajat le kellet venni a kipufogót is a hengerről mert csak úgy férek oda. És arra lettem figyelmes hogy valami csöpög a hengerből! Mondom mi a F.sz?!?!?! Megnézem elején úgy tűnt mintha olaj lenne de később kiderül hogy olajos VÍZ . Ez mitől lehet? Szar a tömítés vagy mi? Összetettem utána és ugyan úgy indult ment is ...Most letettem a mocit nehogy kárt tegyek benne.
PLs segítsetek!
Előre is kösz!
Szevasz!
Nekem simson csinálja ma ugyanezt.
Alacsonyon erőtlen, középig kell forgatni, hogy elinduljak vele, menet közben egy bizonyos fordulaton ledadog, de ha a szívatót ráhúzom, akkor meg megindul, mint a meszes.
A kuplungom az nekem is ezt produkálja, kb. mióta odaadtam egymás után 3 havernak próbakörre. (addig csak akkor csúszott meg, ha hideg volt a motor)
Szóval első problémára visszatérve: én tegnap szedtem, szét a karbit és a Schuber tűt tettem véletlenül egy rovátkával fentebb...ergo így kevesebb benzint kap. Amint lehűl a motor, viszateszem eredeti helyére, de 95%, hogy az lesz a baja. Próbáld ki te is, nem nagy meló. Sok sikert
Hali!
Olaj és víz is volt benn elég, nekiálltam szétszedni.
Még csak a hengerfejet szedtem le, 1-2 apró kopás látszik a hengerben, de majd lefényképezem, talán megtudod mondani, hogy káros e vagy nem.
A dugó könnyen jár benne, én arra tippelek hogy valamelyik görgő hullott szét, mert néha-néha akad egy kicsit ahogy forgatom.
Lehetséges ez a verzió?
ugy tettem ahogy mondtad nade a vegen koppanasszeruen megakad alol kiszedtem azt a zeger szeru biztositekot es ugysem jon ki van meg valami amit elfelejtettel mondani?
Van eladó első lánckerekem Rotax123-hoz 16 fogas 90-95%-os állapotban. Nincs egyátalán elnyalva.
Van egy hátsó is 37 fogas, az már olyan egyszezonos kb 55%-os, de használható.
Ha valakit érdekel hívjon vagy irjon küldök képet is.
Az első és a hátsó lánckerék ára 1000Ft/db!
30/320-8489
Ha érdekel nekem van szép állapotú lenkerekem illetve trafóm vaci új. a kettő ára összesen:30eft
Ezen már túl vagyok, és jó is lett. Pont jó nem kap sokat de keveset sem. Hidegen szívatóval indul de utána már egy rúgásra. (meg önindításra is ha vennék hozzá egyet ) .Most vettem bele valami Castrol 4T 10w-40 es olajat(motorba valót) , mert állítólag a szar olaj miatt is szokott csúszni a kuplung. Alacsony fordulatszámon nem csúszik de ha megcibálom a fülét akkor igen. Mondjuk nem úgy járok vele hogy folyamatosan 9-10 ezres fordulaton , városba nekem elég 5-6 ezer is ott is indul szépen. De ha piros lámpánál arra kerülne a sor hogy egy kocsival gyorsuljak sz.tem megenném max 80 ig utána végre elmenne. Tehát az erővel nincs gond . A másik problémám az, hogy amikor cseréltük az olajat le kellet venni a kipufogót is a hengerről mert csak úgy férek oda. És arra lettem figyelmes hogy valami csöpög a hengerből! Mondom mi a F.sz?!?!?! Megnézem elején úgy tűnt mintha olaj lenne de később kiderül hogy olajos VÍZ . Ez mitől lehet? Szar a tömítés vagy mi? Összetettem utána és ugyan úgy indult ment is ...Most letettem a mocit nehogy kárt tegyek benne.
PLs segítsetek!
Előre is kösz!
Nekem simson csinálja ma ugyanezt.
Alacsonyon erőtlen, középig kell forgatni, hogy elinduljak vele, menet közben egy bizonyos fordulaton ledadog, de ha a szívatót ráhúzom, akkor meg megindul, mint a meszes.
A kuplungom az nekem is ezt produkálja, kb. mióta odaadtam egymás után 3 havernak próbakörre. (addig csak akkor csúszott meg, ha hideg volt a motor)
Szóval első problémára visszatérve: én tegnap szedtem, szét a karbit és a Schuber tűt tettem véletlenül egy rovátkával fentebb...ergo így kevesebb benzint kap. Amint lehűl a motor, viszateszem eredeti helyére, de 95%, hogy az lesz a baja. Próbáld ki te is, nem nagy meló. Sok sikert
Olaj és víz is volt benn elég, nekiálltam szétszedni.
Még csak a hengerfejet szedtem le, 1-2 apró kopás látszik a hengerben, de majd lefényképezem, talán megtudod mondani, hogy káros e vagy nem.
A dugó könnyen jár benne, én arra tippelek hogy valamelyik görgő hullott szét, mert néha-néha akad egy kicsit ahogy forgatom.
Lehetséges ez a verzió?
Asszem a 40-esnél a perselyek ki se jönnek, ugye?