Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincsen, fele törött, többit elkérték már...
Csáo! Karbi, szívócsonkkal megvan.... vázat inkább nem reklámozom, felhajlott az eleje....
Nekem 1 db jobb első index kéne.Az eredeti,az a duci.
Vagy 4 db ledes,ami passzolna a mocira.
Szia!Indexed megvan még?
oké! 34-es karbi szívócsonkkal, vagy papíros váz? utóbbi nemnekem kel:)
vagy mid van még?
Hello Peti! Az a helyzet h elvileg már elkelt.... Ha valami más kellene, szólj, hátha tudok segíteni!
Peti, mennyire tartod azt a láncot? fogaskereked nincsen hozzá esetleg?
Sajnos nem tudom,hogy jó-e. Szerintem nem jó,de megnézem.
Gondoltam valami ilyesmire,de nem lesz csúnya? :D
Szerintem saválló lemezcsíkból csinálj rá egy bilincset, amit a lábtartó konzolnál rögzíthetsz.
Sinteziről elvileg van most (2 kör lámpásé) ha jó megkérdem az árát de ha jól emlékszem 3eft körül mondta
Nekem plexi kéne,ha van
Vagyha érdekel akkor lehet tudok neked bontottan első-hátsó lánckerék és lánc összesen 6-7eft.ba, persze csak ha érdekel bontottan, azért csak lehet mert eggyik ismerősöm bontja a gépét és nem tudom hogy megvan-e még neki róla a láncszettje, ha érdekel irj!
Egy kérdés.Karbon a kipuffdobom,de nincsen rajta semmi felfogatás.. Csak úgy lóg magában a kipuff vége.Úgyis újra kell szegecselni,mert emiatt szétjött.. Valakinek van ötlete,hogyan fogassam fel a dobot a helyére?
Amikor láncot akartam venni,volt 520-as CZ meg 520-as DID. A CZ 10,5 körül volt,a DID meg 13 akciósan.
Ahogy ViRobi írta.

És a 125-ös sportmotorokra már érdemes gyűrűs láncot tenni. Simson, MZ simán elmegy rengeteget egy normállal, ez nem. Hogy O, vagy X, vagy W gyűrű, - bár vannak erre tanulmányok - szerintem gyakorlatilag már majdnem mindegy, ellenben van, mikor elég erős lánc csak X gyűrűvel van. Pl a Hyosunghoz már X gyűrűs van csak, ahhoz is CZ-t vettem, és szinte az összes tulaj, annyira jó!
Na,rendeltem lánckerekeket meg tömítésszettet.Azt mondták,hogy a tömítésszett 32 darabos
A szakaszos megfeszülés a lánc megnyúlásából, illetve a lánckerekek fogkopásából adódik, amikor a láncszemek felfutnak a fogakra, az egyenetlen kopás miatt.

Az O; illteve X gyürűs lánc esetében a lánc szemet összetartó lemezkék, illetve a lánc gyürűk közé a csapra tesznek mindkét oldalra egy gumi tömítőgyürűt, ami a gyári kenőzsírt bent tartja a lánc csapja, illetve a gyürűje közt. Ennál a láncnál, a láncsprével egyrészt a gyürűk felületét és a lánckerék felületét kened kopás ellen, másrészt a gumigyürűket kirepedezés, így elszakadás ellen, hogy bent tartsa a gyári kenőzsírt a láncban, miáltal hosszabb futásteljesítmény érhető el.

Ezeket nem kell X-száz km-enként kifőzni grafitos zsírba, mint a hagyományos láncokat kellene!
Ez a gyűrűs dolog ez nekem még mindig kínaiul hangzik...
Az biztos, hogy ami most van azt nagyon sűrűn kellett utánaállítani.
Most ot tart hogy szakaszosan nyúlt meg. Bizonyos pontnál laza aztán meg feszül.. Ez meg nem igazán tesz jót sem a csapágyaknak, sem a szimeringeknek szerintem...
Én sem azért mondom, csak sajnos sokan spóroltak, és a végén drága lett.
Ócska a lánc, ha hamar megkopik, nyúlik! Egy gyűrű nélküli lánc, ha ócska, akkor 5-10 e km, és úgy megnyúlik, hogy már veszélyes. Persze ha jó, akkor az is elfuthat tízezreket.
Gyűrűs esetében pl ez a CZ erős, kopásálló, 8 e km alatt nem kellett utánállítani. Kenve elfut legalább 30-40 e km-t ilyen kismotoron.
Köszönöm a segítséget!

A moci csere-bere tárgya volt.
Mivel acél vázas, akkor tehát 87 előtti. Furható a henger, mivel perselyes, és fekete blokkos. Alkatrészt ehez a típushoz merre találnék? Képet este csinálok.
Lehet valamit félreértek...
Én csak a láncra szántam azt az összeget.
Azt mondod ennyiért "ócska" láncot adnak?
Mitől ócska egy lánc?
Nem gúnyolódok, tudatlan vagyok.
Képet mutass róla!

De előljáróban: '89-esnek aluvázasnak, Rotax 123-as blokkosnak (szürke), 17"-os kerekekkel szereltnek kellene lennie.
A fekete (Rotax 127)-es blokk talán ha '87-es, vagy öregebb. Ezen szerepel a Rave felirat. A váltó fura, én 125-ös esetében (mert feltételezem az, mivel másba nincs power) nem hallottam még 4-es váltóról.
A jó hír, hogy mintha aza régi henger fúrható lenne, ha nem akkor drága móka lesz - ha fúrható, akkor kb egy 30, ha nem, akkor 50 perselyezéssel biztos.
Esetleg megkérdezhetem mennyiért vetted?
Hümm ne haragudj, de azt kell mondjam, akkor (ha Peti nem adja oda ennyiért az ő bontott szettjét) inkább állítsd le a motort, és mikor lesz rá kereted, akkor cseréld le, és használd!

Nagyvas adatok: első lánckerék 2500, hátsó 7000 és még nincs láncod. Namármost 9500 Ft-nyi lánckerékre feltenni egy ócska láncot.. Szerintem luxus.
Ha mindkettő Rotax 123-as, akkor igen!