Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!
Nekem van ha érdekel 5eft-ért. elérhetőségeim az adatlapomon
Most meg az a probléma, hogyha megyek a motorral akkor elvileg vissza kéne töltenie az akksiba, de olyan mintha inkább leszívná..:S Ez mitől lehet?
valkinek legyen már 34-es karbija eladó!PLS
Szaisztok ha van valakinek 125ös aprilia af1be gyujtás kapcsolója jó áron az kérem irjon rá S.O.S lenne olyan 3-5ezer forint közt és ami müködik is az msn és email cimem ez ricsike0417@hotmail.com vagy itt forumon irjon akinek van FONTOS! itt a kép meilyen mociba kéne;)
Köszi mindent,meg kell oldanom mindenképpen mert ez nem állapot!
Ahogy gondolod. De sajnos a bontott alkatrészek - pláne amelyek szinte notórikusan problémásak - szinte mind hibásak.

Pl nekem is van itthon hasonló hátsó főfékhengerem, egy Fanticon volt, de a karmantyú azon is kuka.

Egyébként ilyen felújító szetteket lehet kapni, pl asszem a Kelomotrban. Ami gyári, és karmantyút, O gűrűt tartalmaz ilyen pár ezer Ft. De az sem kizárt, hogy minden cucc benn van, akár a rugó, csőcsatlakozó is.

Psziho-t (vagy mi is a srác nickje) érdemes megkérdezni erről, aki bontott futura cuccokat is árult, mert ő ott lakik a Kelomotor közelében. Biztos tudja, sőt, talán ha megkéred, rendel is neked.
Ha minden igaz,az "o" gyűrűvel van a probléma,ugyanis ha beleteszem fordítva a karmantyús részt a gyűrűvel előre elég rendesen szorul,szóval szerintem marad egy bontott féknyereg,azt kitakarítom,feltöltöm olajjal és kilégtelenítem.
hali
mivel itt sok af1 tulajdonos van itt probálkozok
elsö féknyerget keresek az nem baj ha a fékpofák kopottak csak a dugatyu mozogjon és ne engedje az olajat
ha valakinek van az irjon egy e-mailt cimem: zsarnai_zsolt@freemail.hu
Hehe én már Dot 5.1-et használok :D Goodridge fékcsővel :D

Csak ha iylet vennél, vigyázni kell, nem keverhető mással, azaz jó alaposan ki kell pucolni a fékrendszert.
Ami ráfért a 2,5 éves Hyosungomra is :D 24 e km után...
Ilyen gondom nekem is volt, és sajnos jópár régi motoron találkoztam vele. (pl a Hyosungnál is, ott egyszerűen a dugattyú hátoldala rozsdásodni kezdett és beszorult - de itt más lesz)
Szóval sokat szenvedtem vele én is, melegbe különösen előjött a probléma. Teszem hozzá, bárkinél ilyet látok, sose hisznek nekem, de esetedben szinte biztosra veszem, hogy a főfékhenger dugattyújának rugója kilágyult!
Cserealkatrésznek egy ETZ első főfékhengerének rugója kis átalakítással rendben lesz. Hosszabb, és nem kúpos, mint a gyári AF-1, ezért le kell belőle vágni, méghozzá úgy, hogy az eredetinél, ami kijön egy kicsit hosszabb kell, mivel ugye az már összement picit. Aztán az uccsö 1 menetét erős köralakú fogóvala dugattyú csatlakozó átmérőjének nagyságára kell hajlítani. (itt gyorsan megjegyzem, nekem jó volt az ETZ rugó, haver esetében egy AF1 50-esnél nem, kisebb volt a dugattyú átmérő, nem fért bele, ha így lenne, csapágyboltba biztos kapsz rugót, érdemes vinni a régit mintának)

Persze ezek mellett is mindenképpen meg kel nézni a munkahenger dugattyúi könnyen j
rnak-e esetleg kiszedni őket, megpucolni. De szerintem ezen már túlvagy. A fékcső meg hogy lassan megy? Na bumm! könnyen elérhetsz 100 bar feletti nyomást is a féknél, teljesen mindegy, hogy pici a luk, nem kell itt sok olajat átpumpálni. Egy nehézség van, lassan tudod így légteleníteni.
Köszi a válaszod, majd megnézem. És ha netán tultöltés van akkor fesszab csere?
A fékcsőben illik, hogy legalább 4-5 mm átmérőjű luk legyen! Ha megfújod a másik végén érezned kell a levegőt . Próbáld ki másik csővel, mekkora erővel kell fújni.Pl: vezetékről lehúzott szigeteléssel.
KÖszi a válaszokat, megoldódott a probléma, csak a biztosítékokkal volt gond..
Egyszer én is jártam így nekem az aksisarú lazult le és mikor leállítottam egyszer volt áram egyszer nem.
Haveromnak is volt ilyen problémája neki a biztosítéknál az egyik kábel nem érintkezett rendesen.
Szerintem is vagy valami tultőltés vagy zárlat vagy valami érintkezési baj.
A töltést az könnyen meg tudod nézni egy multiméterrel fordulaton.
Occsón alakrtészek eladó! Első teló pár 7e acél/fém vázas membrán 4 125ccm henged 5e stb...
Ha tultöltés lenne akkor mindennek erősebben kéne világítania nem? Írták máshol hogy esetleg fesszab gondja lehet. Na azt is kérdeztem multkor hogy hogy kell bekötni, arra nem kaptam választ, szal lehet hogy esetleg azt kötöttem be rosszul. Beszéltem egy af1-es kollégával, ő azt mondta egyik a test, másik a bemenet, és harmadik a kimenet. A testet tudom melyik. Akkor nem lehet ilyen probléma ha a bemenetet összekeverem a kimenettel?
Lehet a fém fékcső lesz a hibás,szájjal fújtam csak de elég erősen kellet fújnom,hogy egy picit is át tudjam fújni a levegőt,csak akkor megint nem értem mi volt vele,hogy ment...
Hát az elején még úgy volt hogy hol van elektromosság hol nincs, mostmár semmikor sincs:D Habár a világitásom már megjött..:O De önindító meg indexek meg visszajelzők még mindig nincsenek:S Ugyis esős idő van ma, ráérek kikeresgetni h hol lehet a hiba..
Trakee várom az e-mailt!
Már ma szétszedtem,nem láttam semmi különösebb bajt vele,csak azt nem értem miért működött az elején hibátlanul és most meg miért produkálja ezt.
Akkor szétszeded, mert valami baj van,és nehogy egy kamion alatt köss ki rossz fék miatt! Bárki hibázhat !Lehet hogy elnézték a keveréket,szétszeded és látni fogod.
Karmantyú direkt le lett gyártatva egy ilyen szakemberrel.
Shell-kutas fékolaj van benne.DOT 4.
Vagy a karmantyú selejt, vagy a fékolaj.
Nagyon nem! Beszélj szakemberrel,mutasd meg, nehogy baj legyen!