Találtam is hozzá lamella szettet rugokkal és mindennel együtt. Elmegyek veszek egy jó olajat(10W-40-est amit mondtál) megnézem, hogy úgy is csúszik-e nagyon, ha igen megrendelem a szettet és úgy mar biztos jó lesz.
Az enyémen 28-as van, csak azthittem h nagyobb kell rá, de akkor ezekszerint ez lehet a gyári
Gyertya téren nekem is be kell újítanom, az előző tulaj egy szar bosh-t rakott bele, nem is pörög ki miatta rendesen..
Milyet ajánlasz bele?
Az olaj megér egy próbát. Valami egyszerű, nem túl szintetikus 10W-40 -es jó bele.
De ha lamellaszettet szeretnél, a nyomórugókat, és az éállólamellát is esetleg érdemes csxerélni, főleg a rugkat.ű
pl: www.italmondo.hu
Köszi a válaszokat, én is úgy vagyok vele hogy venni kéne bele egy kuplung lamella szettet. Ehhez jó a gyári is vagy már erősebb kell neki? Tudsz adni esetleg linket vagy valamit ahonnan tudok nézni hozzá alkatrészt(mivel csak 2-3 napja vagyok az új gazdija )
Nekem azt mondta az egyik szomszéd motoros gyerek (Suzuki Gsx-r 1000 k7) hogy neki is csúszott az egész kuplung és tetettet bele egy fasza olajat és jó is lett. Nem lehet hogy az enyémbe is csak egy jó olaj kéne és azon nem csúszik meg a lamella? A karbit beállítottuk most már nem dadog, nem is áll le, szépen jár. Jól húz csak a lamella miatt 6-7ezerig húzatom és ott váltok mert fölötte elforgatja.
Hétulról kezdve.
A kis AF-1, pláne 70-es hengerrel bizony hamar elfordgatja a kuplungot. A megoldás a csere, minden lemezt+ a rugókat. Elég drága móka, de sajnos ez az egyetlen megoldás. Ha csúszik, hamar megég, onnantól egyre rosszabb.
A felugrik a fordulat, nbem forog ki, leáll, és tanksapka nyitás után egy darabig jó, valószínűleg egyszerűen a tankszellőző eltömődésére utal. Ki kell pucolni. Ez vélhetően a tanksapka betöltésénél lévő valami csövecske, azon átdugsz egy drótot, átfújod, és ennyi.
Az első lehet rosszul beállított porlasztó, de cask ha minden más rendben. Előbb mindenképpen a többi gondot kell rendbe tenni, hátha az okozza ezt a problémát is.
B10EG (NGK) amivel betegeskedik , kb 500m után rángat, ledadog és le is áll, megpucolom vissza beindul, aztán megint sz...r.
Most kicsréltem B9ES (NGK)-ra, ezzel úgy tűnik jó (egyenlőre, bár a B10-el is jól ment 1 hétig).
Azt a tanácsot kaptam, hogy amíg bejáratos a motor használjam 9-est és utánna tegyem vissza a 10-est, hát... nem tudom a kettő, hogy függ össze, de megpróbálom.
Amit ajánlottál B10EGV tényleg jó ára van NGK-ba legalábbis, de találtam Denso-ba (nem tudom ez minőségre milyen ), ennek elfogadható ára van 2.800,.
Sziasztok!
Ismét segítségre lenne szükségem, milyen gyertya kell a 125-ös be?
Az egyik szerelő ismerősöm azt mondta a katalógus B10-est ír hozzá (rendeltem is, de nagyon úgy néz ki hogy mégsem jó(vagy lehet, hogy a gyertya 1 hétig bírta)?
Egy másik szerelő meg azt mondta B9-est tegyek bele, de ilyen elvileg az 50-es be való, vagy rosszúl informáltak?
Az előző dugó már kilyukadt valószínűleg a nem belevaló gyertya miatt, most az új dugóval nem szeretnék így járni!
Akkor most milyen legyen?
Kicsit sokat írok , légyszíves valaki segítsen mi lehet a baja.
Lenne néhány problémám.
1. Szépen beindul a motor alapjárat fasza rajta, szépen veszi a fordulatot. Viszont ha megyek vele 5-6 ezernél ledadog (elfogy az erejes) és utána mint az állat elkezd húzni 11ezerig . Alsó fordulatszám tartományban nagyon gyenge. Mitől lehet hogy ledadog?Vagy ez így normális?
2. Néha menetközbe följebb ugrik a fordulat és egyszer csak ledadog és leáll, csak úgy.Olyan mintha már nem gyújtana , de én nem értek hozzá tehát nem tudom. Utána nehezen beindul egy kis tanksapka nyitogatás rugdosás után. Utána szépen jár és menet közbe gondol egyet és megint szar:@
3. Az mitől van ha elforgatja a moci a kuplungot? Mert tegnap szétszedtük és azt mondta rá a szomszéd motoros (aki ért hozzá) hogy visszatehetem mert kb 75-80% osak lehetnek. Ha jobban odahúzom 2-esbe(nyélen) akkor érzem hogy elforgatja. (ennyire erős lehet a gép vagy a lamella a szar?)
A mocin van egy Polini 70 es henger és hengerfej , és egy 19 mm es Dell'O'rto karbi.
Vélhetően sima gyűrű nélkülit ajálgattak neked. Mondjuk akkor meg jó drágán. Egy DID 520-as o gyűrűs most 17750 Ft a Nagyvason. És 40LE-ig ajálják. De ahogy nézem, ma már a Cz is 17660, igaz, azt 600-as enduróra is ajálják. Szakító szilárdság 33,5 kN a DID-é 23,6 kN.
Meg hhogy megdöglik, van köztük selejtes?