Szia Trakee!Lenne nekem egy olyan problémám a fékkel ,hogy a hátsó fékről lenne szó,került bele új karmantyú és "o" gyűrű is,de olyat produkált amikor összeraktam működött szépen de egy idő után elkezdett beragadni a fékem,lenyomtam a pedált és bent maradt a munkahenger,nagyon nagyon szorul az a része amire a karmantyút teszem,jelenleg már ki sem tudom légteleníteni,ilyenkor mi lehet a probléma?Meg a fémfékcsővőn alig tudom átfújni a levegőt ez így egészséges?
Háát nem aggódom. A történet kb 3 éves, az Aprilia nálam már csak emlék. Motorozni nem használom. Műszakija lejárt, biztosítása nincs.
Az ok pedig egy a rázkódástól belül eltört biztosíték volt, amelyet nem találtam. Szemre nem volt szakadt, állásába nem produkált a ahibát. A csere megoldotta. Vagy 10 Ft-omba került :D
ne aggódj!
én is ilyen problémával küszködök már kb 1 hónapja...
mindig ki jön valami újdolog nemtom hányszor néztám már végig a kábelezést.. bár nekem megy az önindító, power meg világítás
így a mellékbiztosíték megy ki de ha berakom kb olyan 3percet bír ki.... ha nagyobbatrakok bele akkormeg füstöl
pedig mindenhol átnéztme biztos valami kis gyökérség elkerülte a figyelmemet...
egy a lényeg fela fejjel!
jha és Sport Pro-n van ez a hiba
És vissza se jön? Vagy hol van elektromosság, hol nincs? Nekem egyszer csinált ilyet, a főbiztosíték votl a ludas. De ugye bármi lehet az akku pozitív, vagy negatív pontjától kiindulva, valószínűleg valami kontakthiba. Vagy a gyújtáskapcsoló hibája.
Ezt persze kikeresni egy multiméterrel könnyű, ha folyamatosan produkálja a hibát! Én szemvedtem vele, mert hol volt áram, hol nem. Jellemzően mikor néztem, mindíg volt :D
küldj egy mailt nekem azzal, hogy AF1-hez kellene, és küldök!: szakacsmarcell@yahoo.de
színes kapcsolási rajzot tudok,(én színeztem! Szóval megbecsülni :) ) magyarázattal.
Helosztok! Írtam pár napja, hogy az elektronikával bajlódok. Nos, összeraktam, világít minden, van vízhőfokmérő órám is. De magasabb fordulaton a világítás elkezd villogni, meg a vízhőfok mutatója is egyszer mér egyszer nem. Abba a pillanatba, ahogy behuzom a kuplungot, és elengedem a gázt ujra jó minden. Valakinek esetleg van ötlete hogy mitől lehet ez?
Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy az AF1-em ilyeneket csinál hogy egyszerre csak elmegy róla minden elektronikus dolog. Se önindító se világítás semmi, egyedül a fordulatszámmérő mér, viszont tolásra indul a motor és a power is nyit.
Valamilyen zárlat lehet?
Ha valami ilyesmi gond lenne hol kezdjem megnézni h hol lehet a zárlat?
Köszi, Üdv!
egy kis segítség kellene!
van egy af1 50es gépem rv-s blokkla 21-es Delorto van rajta 100as fúvókával.
az a gondom a géppel, hogy kis fordulaton lusta de ha eléri a 8000-et ott megindul mint állat.
én arra gondoltam hogy nagy lehet neki a fúvóka, viszont nemtudom hol lehetne kapni kisebbet?
Ha megvan a spirál háza, akkor vedd le, sétálj el vele egy ilyen robogós/simsonos mindenes kismotorboltba, és keress bele valami robesz spirált, aminek a hossza-átmérője megegyezik. Így 1500-2000 Ft-ból megúszhatod a mutatványt! És gyorsan. Egyébként állítólag 4 féle spirál van az AF1 hez, így nem is egyszerű találni.
Hja, előtte nézd meg, a meghajtó csiga működik-e, mivel általában az halott, akkor meg felesleges a spirál!
Sziasztok tegnap sikerült elcserélnem Yamaha DT80 egy Aprilia sinesti 125re nagyon örülök neki mert már vágytam egy 125 ös speed motorra martonvásáron cseréltem lefelé a DTvel 50 perc volt az út peströl haza felé pestre 25perc volt! És lenne egy kérdésem itt nincs valakinek eladó km/h órába spirálja olcsoért? teszek képet mit cseréltem mire a DT cseréltem Af1 sinestire125
Az ok pedig egy a rázkódástól belül eltört biztosíték volt, amelyet nem találtam. Szemre nem volt szakadt, állásába nem produkált a ahibát. A csere megoldotta. Vagy 10 Ft-omba került :D
én is ilyen problémával küszködök már kb 1 hónapja...
mindig ki jön valami újdolog nemtom hányszor néztám már végig a kábelezést.. bár nekem megy az önindító, power meg világítás
így a mellékbiztosíték megy ki de ha berakom kb olyan 3percet bír ki.... ha nagyobbatrakok bele akkormeg füstöl
pedig mindenhol átnéztme biztos valami kis gyökérség elkerülte a figyelmemet...
egy a lényeg fela fejjel!
jha és Sport Pro-n van ez a hiba
Ezt persze kikeresni egy multiméterrel könnyű, ha folyamatosan produkálja a hibát! Én szemvedtem vele, mert hol volt áram, hol nem. Jellemzően mikor néztem, mindíg volt :D
színes kapcsolási rajzot tudok,(én színeztem! Szóval megbecsülni :) ) magyarázattal.
Ha valaki tudna egy kapcsolási rajzot küldeni vagy belinkelni azt megköszönném!
Az lenne a kérdésem, hogy az AF1-em ilyeneket csinál hogy egyszerre csak elmegy róla minden elektronikus dolog. Se önindító se világítás semmi, egyedül a fordulatszámmérő mér, viszont tolásra indul a motor és a power is nyit.
Valamilyen zárlat lehet?
Ha valami ilyesmi gond lenne hol kezdjem megnézni h hol lehet a zárlat?
Köszi, Üdv!
a lényeg,hogy kéne egy plexi,a kipuffot meg valahogy megcsinálom
egy kis segítség kellene!
van egy af1 50es gépem rv-s blokkla 21-es Delorto van rajta 100as fúvókával.
az a gondom a géppel, hogy kis fordulaton lusta de ha eléri a 8000-et ott megindul mint állat.
én arra gondoltam hogy nagy lehet neki a fúvóka, viszont nemtudom hol lehetne kapni kisebbet?
válaszokat előre is köszönöm!
üdv: Zoli
:D hátha nagyon olcson meguszom:D meg megnézzem a meghajtót
Hja, előtte nézd meg, a meghajtó csiga működik-e, mivel általában az halott, akkor meg felesleges a spirál!