Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziaztok léccisegicsetek.. az mitöl lehet h ha csutkát huzok visszafullad a motor ?meg még az a bajom h van egy 2-3 ezer amikor nyomaték van a motor utána meg már csak nagyon pörög minden sebeségbe szal olyan mintha nagyon rrövid lene a válto...:S:S 75 ccm-es 17,5 karbival.:S:S3 sebességes af1 europa..minarelli am blokk..szal szerintem mivel 3 sebeséges joval hosszab kéne legyen a sebeség de ez nagyon rödig és csak nagyon kis intelvallum ahol van erö a motorba utána már csak nagyon pörög..és a végsebeség is nagyon kevés 80 nál már szinte max fordulaton pörög a kényelmes oylan 50 ahol anyira enm pörög..:S:S és még 1 dolgot észrevettem h amikor csutkára beuzom a kuplungot és leszállok nincs sulyrajta akor elkezd gurulni.. meg nehezen veszi sebeséget meg néha kiis dobja...lécives segitsetek minnél többen mert már nagyon sokba van nekem..:S:Sés roszu:S
Nekem 10 km nyélgáz után szétégett a dobban az összes olaj, nem szokott csöpögni.....
Ha valakit érdekel bontott központi teló, nagyon jó állapotú akkor írjon rám
http://www.kepesmotor.hu/teles...
Na. Rájöttem hogy az a pici fekete dobozka a fesszabályzó a tank alatt.... Esetleg tudja valaki hogy kell azt bekötni?
Helosztok! Éppen az elektronikával bajlódok... Szeretnék egy kis segítséget kérni. 50-es Futurákon az a fesszabályzó amelyikbe van a biztosíték, az ülés alatt? Meg szeretném megkérdezni hogy a tank alatt legelöl van egy pici fekete dobozka, 3 vezeték megy bele. Az micsoda? Segítséget előre is köszi!
Mester úr!Én néha egy hosszabb egyenesben megküldöm és akkor is szépen ki szokott égni a kipufogóm,biztos nem teljesen,az elején amikor odaverem neki füstöl mint egy gyárkémény de utána elég jól kiég és nem füstöl Ehhez pedig meg sem kell bontani a motort.
Vagy nem jól tudom?
Helosztok Elado olocso AF1 karbi!1200ft! uszo nincs benne meg levego,alapjarat allito csavar!(Delorto 28as karbi)Ha kell valakinek irjon!
Hja, a membrán! Nem nem a gyári is karbon soknál, egyedül egy régi tuareg esetében láttam acéllemezes mebránt rotax 123-ason. Én is meglepődtem.

Egyébként nekem van nem gyári, kicsit vastagabb membrán is, kevesebbet fogyazstott vele :D És talán kicsit nyomatékosabb volt. Jó játéék, csak drága :(
Bevallom, ilyet még csak képen láttam! Ezekszerint ezen csak az úszószinttel, és a főfúvókával lehet játszani. Háát óvatosan csökkentheted a fúvóka méretét, ha kopott, akkor megragadaásra már úgysem hajlamos. A membránod az elmondottak alapján jó, így a segítőkész srác tanácsát nem fogadnám meg, végig se olvashatta a hozzászólásod, vagy nem figyelmesen.

A henger kopásáról kompresszió méréssel lehet meggyőződni szétszerelés nélkül. Egyébként olyan 8 e Ft egy Prox dugattyú bele, ha fúrható, + fúrás, ha nicasilos, esetleg hónoltatni érdemes. Viszont ha nicasilos, akkor nem szabad megvárni, míg a kopott dugattyú elrendezi a hengert! Viszont sjanos lehet, hogy a főtengelyt is fel kell már újítani, az olyan 10-15 attól függ, hova viszed. Ha odajutsz, és kell, érdemes itt felvetni, ki, hol mennyiért...
Háát el kell keserítselek! Ez ilyen! Folyton olajos lesz a kipuffod vége! Ha kiégeted a kipufogót, akkor sokat fog javulni a helyzet, de olaj mindíg lesz! Ami engem idegesített, hogy végigfolyik a dob alján, és rácsapódik a felnire, onnan a gumira. EGy megoldás volt, kellett valami a kipuvv végére, hogy már ott lecseppenjen, ez nálam egy drót volt, amit a kipufogó kiömlő csonkjára körbe egyszer rátekertem, alul összepödörtem, és egy 2-3 mm-t hagytam lelógni. De ugyan ilyen jó lejet egy ráhegesztett pötty is alul.

Amúgy a kipufogó kiégetést javaslom, mert a rezonátorból különben nem tűnik el az oda beköpött olaj.
Kiégetni pedig vagy lánghegesztővel, vagy ha az nincs, akkor macerásabb ügyként tüzet raksz, beleteszed a kipuffot. Legjobb a parázs, és szépen bennhagyod úgy, hogy a rezonátort mikor jól átforrósodott, és már kifüstölte magát, akkor odébb csúsztatod, hogy mindenhol égjen. Így bizony 1-2 órát is igénybe vehet, és parázs kell hozzá, de megoldható. Nem árt fújni bele levegőt, mikor már begyulladt! De óvatosan, néha belobban, és képes akár méteres lángot is kicsapni! Szóval szembe ne állj vele!
Köszi!
Hello!
www.italmondo.hu

Minarelli AM blokkhoz 11.406Ft
http://www.italmondo.hu/index....

Minarelii
RV blokkhoz 10.313Ft
http://www.italmondo.hu/index....
Helló! Valaki nem tudja, hogy mennyibe kerülnek a kuplunglamellák 50-es futurába?
Helló mindenkinek nekem van egy Af1 mocim ami 70 ccm és szeretnék venni hozzá használtan egy sportkipufit ! Max 20-at rászánok ! Akinek van az vegyen fel msn-re : simsonrally@hotmail.com KÖSSZI
sziasztok!
Érdeklődnék hogy van e valakinek Af1 50 blokkja? 6 sebis kellene hengerrel gyujtással! lehetőleg üzemképes legyen! Karbi nem szükséges! Én az af1 blokkért cserébe tudok adni egy Aprilia AM3as blokkot! Napi használatban van(vagyis még bent van a mociban) Adok hozzá egy karbit! Ha valakinek van.. akkor legyenszives szólni! köszi.. Msn:lebar14@freemail.hu
Tel. 06203386215 Képet küldök!
Sziasztok valaki nemtud segiteni nekem az aprilia af1 125ccm povervezérléssel kapcsolatos témákkal pover vezérlés kellene nekem ! és hogyan kellene bekötni
neekem is volt hasonlo de nemtuom a tiedle mi leeht kicseréltem a biztositékot és fasza volt vagy még a fesz szabájzód baszakodhat de vmi okosabb leeht joban tudja nállam:P:(
Szia!
Még egy szabolcsi?
Láthattalak a nyírtéti tájtúrán?
Ismerősnek tűnik a géped.
Nos azok a visszazáró membránok (vissza csapó membrán) mivel 2 ütemű motorról van szó ezekre nagy szükség van.Mivel itt nincsenek szelepek ezért valaminek le kell zárni ,hogy a henger ne dolgozzon vissza a karbiba.Javasolnám cseréld ki ,de mivel elég drága ezért meg gondolandó kb. 9000ft-tól kezdődik egy membrán szett ami jó is.Ha van rá pénzed ezt javasolnám.Ha nincs szed ki megint vedd le a szűrő házról és fordizsd meg őket a lényeg minél jobban tapadjanak a szűrőhöz.Ha ez megvan próbáld ki és írj.Az RS50-es fórumon mindig megtalálsz ide ritkán jövök.
Hali!Az mitöl van hogy a motor gondol egyet és nem indul se önindítóval se tolásra?Megnéztem szikra van,öntöttem benzint a hengerbe öninditóval indítom és semmi!Az ideg szétüt,pár napra hagyom gonolkodni a gépet és indul!erre 2-szer volt pédla!Most megint szarakodik!Nem letestel valahol az elektronika?Ezt abból gondolom hogy egy helyen a vezetékemröl leolvadt a müanyag,de azt már cseréltem,de most se ok!
Köszönöm válaszaidat,de nem kell mert ez sincs túl jó állapotban ezért felesleges kicserénem erre!
Sziasztok!
Trakee, köszi az eddigi segítséget, a te tipped alapján indultam el miszerint lehet sokat kap a moci. A főfúvókát kicseréltem egyel kisebbre és egy fokkal megint jobb lett a moci, viszont nem látok tűt a karbiban, nem olyan mint a szimóé, ezért rakok fel róla képet a síktolattyú felső állásában amikor látszik a főfúvóka csövének a két furata.
A membránom vékony bakelit szerű amit egy lemez fog le két csavarral, azt ellenőríztük öszerakás után és a fény felé fordítva is teljesen zárt állapotban van, tehát jónak tünik.
Viszont mikor ez a háztető formájú rész ki van szedve újjal be lehet nyúlni a dugattyúig, aminek érezhető oldalirányú kottyanása van, ezért gondolok a kompresszió hiányára.
Tehát a lényeg: most már nem dadog, egyenletesen forog ki de szerintem erőtlen, nem túl jól gyorsul, valószínű dugattyú és gyűrű csere kellene. Amig erről nem győződök meg nem piszkálom a karbit.
Ezt hogyan tudom megállapítani szétszedés nélkül?
Köszönöm a választ előre is, ill. az eddigi segítséget is köszi!
Üdv,
Laci
Mondjuk eddig 1:45-1:50-es keverékkel elfogadható volt. Kicsit olajos volt a pufó vége de ez már nem zavart néha letörölem és ennyi. De most a pumpával már nem tetszik a jelenség. Még megyek vele egy kicsit, mert eddig kicsi mennt párhuzamosan a keverék és a pumpa hátha csak a dobban lerakódott a felesleg és azt nyomta ki. Az olaj jó minőségű Castrol 2T Full Sytetic ezel nem lehet gond. Sokat nem kaphat mert a pumpa jól be van állítva, karbi ebbe már nem szól bele mert most már max csak a benzinből mehet több bele a pumpa annyi olajat adagol amennyi szükséges. Szal marad az, hogy nem ég el de miért? Esetleg attól hogy kopott a hengerem az égésre ennyire kihathat? Idegesítő, hogy ebben a témában nem vagyok otthol és sohasem tudom a megoldást. Elektronikában mindenre van kiskapu de a motorszerelés agyrém!
Helló!
Na meg van a galiba alulra raktam egy bilincset a csőre ahol a pumpához kapcsolódik és így szépen adagol át is tértem tiszta benzinre.
Olvasgattam visszafelé és a membránnál írtad, hogy az eredeti fém. Nekem 6-os van benne és kevlárszerű szőtt műanyag. Akkor ez nem lehet eredeti?
Még 1 kérdés, mi okozhatja azt, hogy csepeg a pufóból az olaj. Először szimeringes volt, akkor büdös sűrű vacak csepegett belőle. Szimering csere után maradt kicsit a jelenség de ez már híg barna olaj ami biztosan a 2T motorolaj. Arra fogtam, hogy nincs pumpa sokat adok neki stb..... Na most bekötöttem a pumpát és sokkal több jön belőle. Tiszta takony állandóan. Pedig sokat nem kaphat, ha kevesebb olajat kevertem be kevesebb folyt a ha többet akkaor több mintha egyszerűen nem égne el az a hengerbe kerülő olajmennyiség fele bármit is csinálok. A kopott henger csinálhat ilyen jelenséget?
hali.segitsetek.eddig jol ment a motorom és nem tudom mi történt vele.hála megkaptam a benzincsapot és más nem csináltam vele csak kicseréltem, most meg nehezen indut be sőt csak ugy ha a hengerbe öntöttem benzint akkor pöcre de egyből felpörgött 8-9 ezerig.nem tudom mi történt vele.