Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos (vagyis hál Istennek... ) ezek már nincsenek meg. Esetleg, ha valami másra is szükséged lenne, írj!
Üdv.
helló
engem érdekelne pár cucc futurához mint pl.: tükrök, plexi, rendszámtartó
szeva! itt van a lendkerék vegyél fel msn-re és megtudunk beszélni mindent!
Ilyen membránban tudok segíteni ha érdekel a dolog kis háztetőkel fémmel! Csak pár ezer ft-ha érdekel meg beszélhetjük! ;)
Nos, a membrán témát kell először rendbe tenni.
Először is, fémlemezes a membrán, vagy műanyag? Illetve ilyen egy nagy háztető forműjú két lappal, vagy van benn kb 8 picike háztető? Végülis mindegy, a sok picike asszem polini, tuning, a lényeg, hogy minden lapnak normál, kiszerelt állapotban zárnia kell! Fény felé fordítva rá kell tökéletesen feküdjön a házra, különben nem tömít! Ha nem fekszik rá, esetleg ideiglenesen megoldást jelenthet a membrán lapok megfordítása (tehát amely fele eddig kívül volt, az legyen belül) de cserélni érdemesebb, csajnos pár ezer Ft van, bá asszem kapható univerzális membránlap, amiből kivágva olcsóbban megúszhatod, csak fontos a vastagsága. (bevallom, ezt a 2 mm-t nem éretettem, talán kosz volt alatta? Mert a kézzel visszahajtogatás nem fog eredményt hozni, ha már nem egyenes!)
Ha ez rendben, és még mindíg darál, akkor valószínűleg sokat kap a motor, középen vélhetően azért, mert túl magas állásban van a tű. De hangsúlyozom, amíg a membrán nincs rendbe, addig kár állítgatni a porlasztót, mert max ideig óráig javítasz a helyzeten, hosszabb távon rontasz, akár az elszegényített keverékkel meg is ragaszthatod! Egyébként nem gondolom, hogy nagy baja lenne, a kicsikre nem jellemző, hogy olyan nyafogósak, mint a 125-ös.
Nem így kell működnie! De elvileg, ha minden cső jól tömített, nem is tudná beszívni! Járasd még keverékkel kicsit, meg nézd meg minden jól tömít-e, mert ez így nincsen rendben!
Nekem is van még jópár alkatrészem bontásból, AF1-hez (Futura)! Ha valakit érdekel valami: MSN: phisoo@hotmail.com, E-Mail: phisoo@freemail.hu.
Srácok van még egy alaplapom kedvező áron,akit érdekel az keressen meg!
Sziasztok! Reggel folytattam a külön olajozsá bekötését. Feltöltöttem az olajtartályt légtelenítettem megvártam míg a pumpa végignyomta az olajat a karbihoz vezető csőben, mikor már csepegett belőle az olaj ráhúztam a karbira. Az a jelenség történt hogy a csőből a vákum azonnal kiszívta az olajat. Amint egy pici is kijön a pumpából azonnal felszívja a vákum. Ennek így kell működnie? Az az elképzelésem volt, hogy a pumpa dolgozza befelé szép lassan. Erre a beszipantós témára nem számítottam.
Hát akkor tényleg passz... Sok sikert hozzá!
csáó nekem van henger meg hengerfej. 160as polini. ha kell akkor vegyél fel msnre vagy vmi. adatlapon az elérhetőség
elég jó állapozú csinálok közeli képeket neked hp-ra 10e be viheted!
Sima légszűrő van rajta nem sport.
Akkor nincs ötletem... Ez jó karbi pedig. Esetleg sportlégszürö nincs a gépen? Azért feltételeztem a karbit, mert az enyém halál ugyanezt csinálta amit leírtál és egy kisebb karbi megoldotta a problémát. Egy 21-es volt rajt azt cseréltem le 17.5-ösre. A különolajzás nemfog gondot okozni, énis 40-essel árok.
Delorto SHA 14 12
Amúgy nem csörög szép a hangja és álítólag fel lett újítva de azért kérdezlek titeket mert nem akarjuk levenni a hengert ha nem muszály mert lehet ott nincs is baja.
A különolajzás megszüntetve de gondolom ez nem okozhatja a hibát , 40-es keveréket használok.
Helo! Enyémnek is ugyan ez volt a baja! Pl alacsony fordulaton ha mész nem egyenletesen forog, hanem ilyen "traktor" hangja van, és ha forgatod akkor jó. És persze zabál mint az állat. Nézd meg mekkora karbi van rajt. Enyémen tul nagy karbi volt, az okozta a hibát. Ha nem a gyári karburátor van rajta próbáljátok ki egy gyárival.
Könnyen indul, a dadogást arra értem, hogy rángatva gyorsul majd hírtelen meglódul egy bizonyos fordulat felett. A karbi és a henger között lévő membrános kütyü alsó membránja 2mm körüli rést mutatott szétszedéskor amit sikerült helyrehozni, mert ki kellett takarítani (nem tudom mi a neve, eddig csak szimóm volt) ezek után jobb lett de nem tökéletes, még mindíg rángat alsó fordulat tartományban. A karbi teljesen tiszta, benzin szűrő új, légszűrő is cserélve. A kompressziót nem tudom mérni ezért gondoltam kopásra. Köszi ha tudsz segíteni a leírtak alapján.
Azt hogyan érted ,hogy bedarál?Csörgésre gondolsz?Könnyen indul a gép?Kb. mekkora fordulattól kezd húzni?Egyébként a dugónak és gyűrűknek ehez biztos semmi köze ,de ha a kérdésekre tudsz válaszolni jobban tudok segíteni!
Ha érdekel nekem van szép állapotúm! 15eft-ba
Lendkereked milyen állapotban van,és mennyiért adod?
Helló mindenkinek!
Pár napja vettem egy 93-as 50ccm-es Af-1et és nem nagyon akar meni.Olyat csinál, hogy kis fordulaton bedarál mikor meg már elér egy bizonyos fordulatot akor meg huz egy nagyot. Már mindent átnéztünk rajta de nem jötünk rá mi lehet a baja.
Karbi kitisztítva, légszűrő OK.
Dugó vagy gyűrű törés esetleg kopás okozhat e ilyet ?Amugy nem csörög szép hangja van.
Aki tud segiteni léci irjon!
Garantáltan annyi van benne. Én raktam fel és egyenesen a műhelyből jött, még fémporos volt. 54.50-re fúrva. Erő sajna nem sok van benne az okát nem tudom de gondolom hog ymár kopott. Hidegen erősebb jobban húz, bemelegedve veszít az erejéből.
szerintem is.
a másik meg az újra nicasilozás az meg még veszélyesebb...sokkal nagyobb a veszélye h az rossz minőségű lsez és egyebek, sokkal jobb dolognak tartom a furatást.
Háát azért én alapvetően egy egész jó áthidaló megoldásnak tartom! És szerintem, ha egy tényleg hozzáértő gépműhely készíti, akkor elég sokat el fog menni vele. Persze a tágulás más lesz, ezért valószínűleg hidegen sokkal nagyobb a szorulás veszélye.

A km futás pedig, erősen függ a bejáratástól! És ha nem te hajtottad bele a 3 e km-t, akkor asjnos az is előfordulhat, hogy sokkal több van abban a hengerben.

Egyébként nekem is van egy 125-ös perselyes hengerem, vaterán vettem, szívótorokkal, membránnal, az eladó alapméretesnek, tehát 54 mm-esnek titulálta. Sajnos nem így van, uccsó túméretre kellene fárni, tehát 55,5 -re ha jól emlékszem, de az tuti, hogy ezen felüli dugattyút csak német oldalon találtam. Dugattyú nincs, fúrni kellene. Gondoltam vésztartaléknak jó lesz.

Mindenesetre ha valakinek megsérül a hengerfal, én jobb ötletnek tartom egy hüvelyezés+ új dugattyú, mint egy használ szett, amely ki tudja mit tud még. Igaz, valószínúleg itt is igaz, hogy érdemesebb komolyabb gépműhelybe menni, kicsit drágábban hüvelyeztetni, valószínűleg hosszú távon olcsóbb lesz. Hja, és utána fúrható, ami nagy előny, és ma már készítenek a dugattyúgyártók túlméretes dugattyút hozzá!
érdeklődnék kinek van lánckereke első meg hátsó meg lánc . És ezek mennyibe kerülnek.