sima váltómü olaj kell beel és kb 4dl v 5:D pontosan nemtuom megmondani nekem 80W90 van de itt irták már h 10W20 v mi olvas visza v majd segitenek még;):D
sziasztok.nem tudja valaki milyen fajta olaj kell a váltohoz és mennyi kell bele mert kb 1 liter van már benne és az olaj csavarnál nem fojt ki az olaj.aki tud segitsen.köszi.
Szedtem szét,de nem emlékszem.. :D De ha majd megtalálom,blabla,akkor hogyan kössem rá a lámpát?Gondolom csináltad már.A napokban szét kell kapnom,mert van valami a váltóval,akadozik..Meg a villába is töltenem kell olajat,mert a múltkor keveset öntöttünk bele.Valaki 2,8 decit mondott nekem,de 4,4 és 4,5 kell bele.Mert ez nem régi AF1
Egészen biztos vagy benn? Szedted is már szét? Mert még haver Rs-én is volt tartalék, csak a szivornyacsövet kivették, így a normál, és a tartalék állás között nem volt különbség!
Nem az amelyikből a gyertyának a kábele jön ki. Nekem ott van még egy pici fekete doboz. 3 kábel megy bele. De rájöttem hogy az a fesszabályzó, csak nem tom hogy kell bekötni. Ilyen mint ami a képen van csak fekete.
Sziasztok!
Na,megint benéztem.
Van egy kisebb gondom,a Futura Replikámmal.. 125-ös.
Nos,az a problémám,hogy nincsen benne üzemanyagjelző,és nem tudom,mikor kezd kifogyni a benzin.. Valaki szerelt már bele valami visszajelzőt,ami működött is?Vagy van ötletetek?
Hali
A fúvoka méretét csökentettük és igy most tuttam vele meni 4 napig. A hengert ezen a héten mindenféle képen szétszedjük és dugó, gyűrű csere lesz, de főtengelyt nem hiszem, hogy felkéne ujitani.
Elinduláskor nincsen ereje csak bőgázal indul el és gyorsulni se gyorsul. Minden sebeséget kikel jól huzatni, hogy menyen. Ezért is gondolom, hogy kopot és kicsi az ereje.
Hétvégén szét is kapjuk és elujságolom, hogy milyen a dugó és a henger.
Mázlid van :)
De neki valószínűleg rendesen tele van köpködve a kipufogó olajjal. És azért azt a hőt elérni egy kétüteműel, ahol kiég.. Hááát... Nekem csak fehéredett a 600 fokig hőálló fekete a kipuffkönyökön, kiégetéskor fémtisztára ég. Szerintem érdemes, nincs az a korom, ami egy 1-2 órás égetés alatt ki ne pucolódna :)
Meg persze több tízezer km alatt azért már sokminden gyűlik ott.
Persze felesleges gyakran, de mondjuk 10 e -enként szertintem nem árt a rezót kifüstölni.
a csuszás az nem az amikor nem tul fog a kuplung vagyis hiába engeded ki akkoris fog picit...nem? mert ennél ugyvan h hiába huzodbe nememelkivagymi...de szerintem az menetközbe nemszámit vagy számitana?
Csúszik a kuplungja? Attól lehet, h ha megjönne az ereje csak felpörög...próbálj utánna állítani, valszeg nincs holtjátéka, vagy így most enm tudom. Majd ha jön a Trake úr, mond okosabbat
Tud valaki egy ilyenhez olcsón plexit?
A moci gyorsabb,vagy erősebb legyen?Éppen újítgatom
Mert nekem csak 2 állás van a csapon.Nyitott és zárt..
Na,megint benéztem.
Van egy kisebb gondom,a Futura Replikámmal.. 125-ös.
Nos,az a problémám,hogy nincsen benne üzemanyagjelző,és nem tudom,mikor kezd kifogyni a benzin.. Valaki szerelt már bele valami visszajelzőt,ami működött is?Vagy van ötletetek?
Ha valakit esetleg érdekel akkor írjon vagy hívjon!
A fúvoka méretét csökentettük és igy most tuttam vele meni 4 napig. A hengert ezen a héten mindenféle képen szétszedjük és dugó, gyűrű csere lesz, de főtengelyt nem hiszem, hogy felkéne ujitani.
Elinduláskor nincsen ereje csak bőgázal indul el és gyorsulni se gyorsul. Minden sebeséget kikel jól huzatni, hogy menyen. Ezért is gondolom, hogy kopot és kicsi az ereje.
Hétvégén szét is kapjuk és elujságolom, hogy milyen a dugó és a henger.
De neki valószínűleg rendesen tele van köpködve a kipufogó olajjal. És azért azt a hőt elérni egy kétüteműel, ahol kiég.. Hááát... Nekem csak fehéredett a 600 fokig hőálló fekete a kipuffkönyökön, kiégetéskor fémtisztára ég. Szerintem érdemes, nincs az a korom, ami egy 1-2 órás égetés alatt ki ne pucolódna :)
Meg persze több tízezer km alatt azért már sokminden gyűlik ott.
Persze felesleges gyakran, de mondjuk 10 e -enként szertintem nem árt a rezót kifüstölni.