8 a dob?:D Remélem drágaköves,és aranyból van Azért köszi,a plexi lett volna a legfontosabb,mert a kipuffot is meg tudom csinálni,meg a visszapillantót is.
Hello.
Megvan még a piros acerbis kipufogó. Gyári tükröm az nincs, de van 2db F1-es tükröm amit eladnék, ha úgy adódik, plexitem az nincs és nincs is értelme bontottal foglalkozni a szatunánál relatíve aprópénz és csont új. Ha érdekel a kipufogó 8ezer ft, a tükör pedig 7e.
Délután 5 után vagyok elérhető.
0630/6963423
Mi a neve annak a doboznak amibe a gyertyapipa kábele belemegy,meg van három elektronikai holmi az ülés alatt sajnos azokka semvagyok tisztába!Csak azért érdekel mert elszált elektronikailag a gép és ha még a nevüket sem tudom neki se álljak bütykölni!
A sacc rossz, olyan 100 e Ft a Polini szett.
Ellenben jóidejig olcsóbb volt, mint a gyári! Ma gyári hengert Bakonymotortól 55 e Ft-ért kapsz, + dugattyú. Az olyan 80.
De kb 6-7 éve gyári hengert német honlapon ha talált az ember, átszámítva akkor 130 e Ft + dugattyú.
Amúgy az a polini elég ragadós! És olaszországba nem sokra becsülik.
Viszont ma az állapot a lényeg szerintem, nem az ilyesmi. Ezek a gépek már mind majdnem 20 évesek, nem csoda, hogy sokra került ilyen. És még ha egy árba is van a gyári szettel, sok kissrác gondolja, hogy húú ha már ráköltök, legyen erősebb.
Én 125-öset vennék.
Venni szeretnék a közeljövőben egy AF1 Futurát, olyan 200e körül!
Nézegettem a hírdetéseket és ennyi pénzért ilyen 150cc meg 160cc polini hengerrel vannak leginkább motorok, amiket a szetteket egy netes motordoki 70e-Ftra saccolt! És nekem ez így nem logikus, hogy valaki vesz egy motort rákölt kb 70ezret és mégis, a többihez képest áron alul adja el!
Az lenne a kérdésem hogy miért van ez? Az ilyen tuninggépek szét vannak hajtva vagy nem olyan megbízhatóak? Érdemese ilyen motort venni, vagy inkább olyat nézegessek, amihez nincs piszkálva?
Ehh 90-es fúvóka helyett betettek egy 65-öst? Azért nem gondolod, hogy elég durva? Az alapjárati meg lehet 40-es? 50-es?
Fúvókát 5-ösével illik változztatni...
Sőőt az is lehet, hogy egy 90-es jó bele, csak valaki már piszkálta, és kibővítette az eredetit. Ugyanis nem tűnik olyan nagynak az a 90-es...
Nos, ha gyári a benzincsapod, és nem egy utángyártott valami van rajta, ami könnyen megesik, akkor van egy úszó belül, az a jeladó. Kívül meg lejön róla két vezeték, egyik test, a másik vezeték pedig eltűnik a belseje felé. Ezen van ugye egy csatlakozó, amit a motoron lévő csatlakozóval kell párosítani! Ha nincsenek meg ezek a csatlakozók, akkor szétszeded, és feltalálod magad! Persze csak ha van benn úszó! Nehogy gondot okozzon, hogy kell bekötni egy kapcsolót, vagy egy izzót.....
hány liter kell bele meg milyen?bocsi de a váltomű olaj nekem azt jelenti hogy,85w90 meg stb a motor olaj az a 10w40 vagy 20w40 stb.persze ez autos szinten gondolkodok.
pénteken hozta a postás csak nem voltam itthon, de ma átvettem, szétkaptam bezsíroztam és most nagyon faszán műxik
szóval köszi szépen!
már csak henger kell és végre mehetek is motorozni
Milyen mocid van?Amúgy szintetikus,a 10w40-es jó.
Azon az oldalon kell tölteni,ahol az olajszintes csavar van.Azon az oldalon kell tölteni az olajat.Egy nagy műanyag csavar alá.Jól leírtam
hoppá nekem azt mondták sima 10w40 -es olaj ezt egy kicsit furcsáltam de lehet hogy két hejre kell betőlteni olajat. a tetején a műanyagnál kell beleönteni?
Megvan még a piros acerbis kipufogó. Gyári tükröm az nincs, de van 2db F1-es tükröm amit eladnék, ha úgy adódik, plexitem az nincs és nincs is értelme bontottal foglalkozni a szatunánál relatíve aprópénz és csont új. Ha érdekel a kipufogó 8ezer ft, a tükör pedig 7e.
Délután 5 után vagyok elérhető.
0630/6963423
Nekem van keress meg emailon:patvaros87@gmail.com
Ellenben jóidejig olcsóbb volt, mint a gyári! Ma gyári hengert Bakonymotortól 55 e Ft-ért kapsz, + dugattyú. Az olyan 80.
De kb 6-7 éve gyári hengert német honlapon ha talált az ember, átszámítva akkor 130 e Ft + dugattyú.
Amúgy az a polini elég ragadós! És olaszországba nem sokra becsülik.
Viszont ma az állapot a lényeg szerintem, nem az ilyesmi. Ezek a gépek már mind majdnem 20 évesek, nem csoda, hogy sokra került ilyen. És még ha egy árba is van a gyári szettel, sok kissrác gondolja, hogy húú ha már ráköltök, legyen erősebb.
Én 125-öset vennék.
Venni szeretnék a közeljövőben egy AF1 Futurát, olyan 200e körül!
Nézegettem a hírdetéseket és ennyi pénzért ilyen 150cc meg 160cc polini hengerrel vannak leginkább motorok, amiket a szetteket egy netes motordoki 70e-Ftra saccolt! És nekem ez így nem logikus, hogy valaki vesz egy motort rákölt kb 70ezret és mégis, a többihez képest áron alul adja el!
Az lenne a kérdésem hogy miért van ez? Az ilyen tuninggépek szét vannak hajtva vagy nem olyan megbízhatóak? Érdemese ilyen motort venni, vagy inkább olyat nézegessek, amihez nincs piszkálva?
Válaszokat előre is köszönöm!
Fúvókát 5-ösével illik változztatni...
Sőőt az is lehet, hogy egy 90-es jó bele, csak valaki már piszkálta, és kibővítette az eredetit. Ugyanis nem tűnik olyan nagynak az a 90-es...
Motor-motorolaj tökéletes bele 10w40 fél szintetikus pl.:Repsol és 1 liter kell bele.A bal oldali dekli tetején kell bele tölteni.
szóval köszi szépen!
már csak henger kell és végre mehetek is motorozni
Azon az oldalon kell tölteni,ahol az olajszintes csavar van.Azon az oldalon kell tölteni az olajat.Egy nagy műanyag csavar alá.Jól leírtam