Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemtudom, azért adom el mert nincs pénzem és nagyon kéne. eszem ágába se lenne eladni ha nem lenne szükséges
Az újraperselyezett dolog nagyon kétesélyes attól függ milyen perselyt raknak bele. Én is vettem egy ilyen hengert 3000km van benne de már nagyon gáz. 5000-nél már tuti csere vagy fúrás. Nagyon puha anyagból van a perselye. Megörültem neki, hogy olcsó de annyit is ér.
annyiba van. de kicsit tok engedni.
látam apróban 30e te menyibe adnád?
igazi bivaly lesz tőle a gép. polini dugóval meg bírja rendesen.
a 160-as henger nikasiolos , mien persej van bene acél de ez már nem az igeci kb 5000km és kipurcan a gyáriak se birják sokáig...:S
nahh megjött a mikuláás hozott még egy kis alkatrészt nektek durjátok;):D
hellosztok.
eladó egy újonnan perselyezett 160as polini henger + hengerfej. 0km-es. ha érdekel vegyetek fel msnre ----adatlapom
hello! sorry de már postán van!
Igen úgy nagyobb adagokat nyom. Akkor minden oké ma benzincsere és had szóljon.
valakit érdekel egy megbízható állapotú Mikuni olajpumpa?
nemtom szoktál e aprón körülnézni de néha érdemes hátha akad vmi használható
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Nos, az, hogy rosszul van beállítva a povermágnes, az egy dolog, attól még nincs rendben, hogy ilyen ócska az elektronikád! És hogy 6500 nál nyit? Ezen csodálkozol? Pont te mondtad, hogy rákötve a lámpát egyre erősebb fénnyel világít, ergó egyre nagyobb feszültséget kap a mágnes, vélhetően 6500 -nál kap annyit, hogy berátsa a vasmagot.

Tedd rendbe az elektromos rendszered, nem szabad így használni!

Valószínűleg célszerű lenne vezetékköteget cserélni, az egyszerűbb. Persze előtte ki kéne mérni, merre lehet a zárlat! Első körben én lehúznám a powerelektronikát, és a nélkül megpróbálnám...
Igen, lüktet! Egy pici dugattyú nyomja az olajat, ezért csinálja! Ráhúzva a kart nagyobb dózisokat nyom, ezt érdemes ellenőrizni!
160as polinit nem nagyon érdemes rotax 123ra rakni mert nagyon ragadósak + a hajtókar sem nagyon szereti:S
hello!
nekem megragadt a rotax 123-am...... még tavasszal most szántam rá maam hogy kezdjek vele valamit még akkor szét szedtem és szembesültem a 160as pollini hengerrel.... naccerűűű,,,, egy gonddal több nagyon nehéz hozzá szerezni hengert meg dugót használtan meg jót.... ha valakinek lenen elfekvőben mindegy miylen állapotú hengere lényeg hogy használható legyen dugóval gyűrűvel hengerfejjel együtt azt megköszönném....
előre is köszönöm a válaszokat!
olyan megoldás is érdekel hogy ha valaki tud olyan bontót esetleg ismerőst akinek van ilyen lényeg hogy tudjak már motorozni... :(
Hello!
Igaz nekem csak 50-es ről van tapasztalatom,de ott is szakaszosan működött az olajozás.
Az enyém is úgy nyomja alapjáraton fordulaton még sosem néztem de eddig még nem ragadt meg
Sziasztok!
Ma bekötöttem a külön olajozást. Legyártottam a bovdeneket és a műanyag csöveket. Leteszteltem a pumpát és úgy néz ki működik. Még a karbira nem húztam rá csak külön próbálgattam. A pumpának lüktetve kell nyomnia az olajat? Nem folyamatosn folyik hanem kis lüktetésekkel nyom. Ez rendben van így? Kicsit félek az átállástól.
hello érdekelne a benzin csp? mit kérsz érte?
valaki tudna segíteni Sport pro robbantott vázzal kapcsolatban?
Jobban futómü és elektronika érdekelne!
Hello!Engem érdekel!Küld a tel.számod az e-mail címemre amit az elérhetöségeim közt megtalálsz
az lehet h aval is gond van de ma szetszedtem a powert es mit talaltam-hat ki volt csavarodva telyesen a powerszeg sztem a kontra anya nem volt rendesen meghuzva es kicsavarodott mostmar jol megy csak az a hejzet h hamarabb kapcsol be 6500tol mar kezd bekapcsolni mit mondasz spanoljak a bowdenen v engedjek rajta es mostmar kezd aramom is lenni vagyis az indexek mostmar nagyobb fordulaton beindulnak eddig sehogysem indultak be meg ha tolton feltoltottem az aksit
Akkor tuti nem jó a vezérlőelektronika!
ezt mar kiprobaltam alapjaraton epp h vilagit 7500-8000 fordulatnal meg feheren eg szoval ahogy no alapjaratrol a fordulat ugy no az izzo fenye is