Az újraperselyezett dolog nagyon kétesélyes attól függ milyen perselyt raknak bele. Én is vettem egy ilyen hengert 3000km van benne de már nagyon gáz. 5000-nél már tuti csere vagy fúrás. Nagyon puha anyagból van a perselye. Megörültem neki, hogy olcsó de annyit is ér.
Nos, az, hogy rosszul van beállítva a povermágnes, az egy dolog, attól még nincs rendben, hogy ilyen ócska az elektronikád! És hogy 6500 nál nyit? Ezen csodálkozol? Pont te mondtad, hogy rákötve a lámpát egyre erősebb fénnyel világít, ergó egyre nagyobb feszültséget kap a mágnes, vélhetően 6500 -nál kap annyit, hogy berátsa a vasmagot.
Tedd rendbe az elektromos rendszered, nem szabad így használni!
Valószínűleg célszerű lenne vezetékköteget cserélni, az egyszerűbb. Persze előtte ki kéne mérni, merre lehet a zárlat! Első körben én lehúznám a powerelektronikát, és a nélkül megpróbálnám...
hello!
nekem megragadt a rotax 123-am...... még tavasszal most szántam rá maam hogy kezdjek vele valamit még akkor szét szedtem és szembesültem a 160as pollini hengerrel.... naccerűűű,,,, egy gonddal több nagyon nehéz hozzá szerezni hengert meg dugót használtan meg jót.... ha valakinek lenen elfekvőben mindegy miylen állapotú hengere lényeg hogy használható legyen dugóval gyűrűvel hengerfejjel együtt azt megköszönném....
előre is köszönöm a válaszokat!
olyan megoldás is érdekel hogy ha valaki tud olyan bontót esetleg ismerőst akinek van ilyen lényeg hogy tudjak már motorozni... :(
Sziasztok!
Ma bekötöttem a külön olajozást. Legyártottam a bovdeneket és a műanyag csöveket. Leteszteltem a pumpát és úgy néz ki működik. Még a karbira nem húztam rá csak külön próbálgattam. A pumpának lüktetve kell nyomnia az olajat? Nem folyamatosn folyik hanem kis lüktetésekkel nyom. Ez rendben van így? Kicsit félek az átállástól.
az lehet h aval is gond van de ma szetszedtem a powert es mit talaltam-hat ki volt csavarodva telyesen a powerszeg sztem a kontra anya nem volt rendesen meghuzva es kicsavarodott mostmar jol megy csak az a hejzet h hamarabb kapcsol be 6500tol mar kezd bekapcsolni mit mondasz spanoljak a bowdenen v engedjek rajta es mostmar kezd aramom is lenni vagyis az indexek mostmar nagyobb fordulaton beindulnak eddig sehogysem indultak be meg ha tolton feltoltottem az aksit
eladó egy újonnan perselyezett 160as polini henger + hengerfej. 0km-es. ha érdekel vegyetek fel msnre ----adatlapom
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Tedd rendbe az elektromos rendszered, nem szabad így használni!
Valószínűleg célszerű lenne vezetékköteget cserélni, az egyszerűbb. Persze előtte ki kéne mérni, merre lehet a zárlat! Első körben én lehúznám a powerelektronikát, és a nélkül megpróbálnám...
nekem megragadt a rotax 123-am...... még tavasszal most szántam rá maam hogy kezdjek vele valamit még akkor szét szedtem és szembesültem a 160as pollini hengerrel.... naccerűűű,,,, egy gonddal több nagyon nehéz hozzá szerezni hengert meg dugót használtan meg jót.... ha valakinek lenen elfekvőben mindegy miylen állapotú hengere lényeg hogy használható legyen dugóval gyűrűvel hengerfejjel együtt azt megköszönném....
előre is köszönöm a válaszokat!
olyan megoldás is érdekel hogy ha valaki tud olyan bontót esetleg ismerőst akinek van ilyen lényeg hogy tudjak már motorozni... :(
Igaz nekem csak 50-es ről van tapasztalatom,de ott is szakaszosan működött az olajozás.
Ma bekötöttem a külön olajozást. Legyártottam a bovdeneket és a műanyag csöveket. Leteszteltem a pumpát és úgy néz ki működik. Még a karbira nem húztam rá csak külön próbálgattam. A pumpának lüktetve kell nyomnia az olajat? Nem folyamatosn folyik hanem kis lüktetésekkel nyom. Ez rendben van így? Kicsit félek az átállástól.
Jobban futómü és elektronika érdekelne!