vagy, mint már sokaknak tanácsoltam, csak senki nem akarja megfogadni, egy 12 V 21 W-os izzót köss rá (pl egy kiégett 21/5W-osat, aminek az 5-öse rossz, rá is forraszthatod a vezetékeket) és nézd meg, hogy világít.
Ha valakinek szüksége lenne rá szívesen készítek, csak min 4-5 ember kellene, mert az alatt nem éri meg megrendelni az alkatrészeket. Kb. 400Ft-egy ára és 1200Ft körül van a postaköltség. Én egy végfokhoz rendeltem alkatrészeket és azzal együtt eljött.
Ha van multimétered egyszerű, állítsd egyenfesz mérésre. Mérd meg milyen feszültséget kap az elektromágnes. Berántás pillanatában 12V-ot kell, hogy mérj 1 másodpercig utánna 5.6V-ot. Ha folyamatosan 12V-ot kap és nem esik vissza a feszültség 5v körüli értékre akkor melegszik + nagyon hamar lemeríti az aksit.
sziasztok.van valakinek elado benzincsapja?hihetetlen de összeált a vasam de sajnos fojt a benzin ekkor probáltam utánahúzni, nem sikerült inkább elrepedt.plussz keresnék még karburátorra alkatrészt.
amugy szerintem is zarlat lehet az elektomagnes olvaszthatta meg valameik vezeteket csakhat eleg lessz megtalalni h mi is a hejzet annyira gubancba vannak a vezetekek szerintem akie volt nem torodott vele csak h mennyen es kesz de hat o sosem nyult hozza ha baja volt mert egy lanytol vettem vesztorol esztetikailag is eleg elhagyatott allapotban volt de motorikusan jo nem csorog
epp ma lemertuk az egyik autovillanyszerelo haverral es 13.6v a toltes felporgetve 6500fordulatnal a kabelek meg oda vannak a power elektromagnes melle begyurve es az meg nagyon felmelegszik ha jarok a motorral es azt mondta h kb az olvaszthatta meg valameik vezeteket jah es a duda sem az indexek sem mennek csak a bal oldali az is csak halvanyan eg ha az aksit toltovel feltoltom aki utolyara piszkalt a vezetekekhez ugy be gyomoszkolte oda h ki sem tudom szedni onnet a vizcso miatt majd mikor lessz ideje mondta szet szedjuk rendesen mert nem akarja csak ugy ossze tepni a kabeleket ugy oda vannak tekerve kerezbe kasba szoval nagyon troger munkalt aki csinalta en mar igy vettem
fogj egy multimétert, és mérd mega tölrtést! Akku a helyén, multiméter rátesz, mutat mondjuk 12,4 V-ot, motor elindít, indulás után emelkedni kell a feszültségnek az alap 12,4 V-hoz képest! Majd motor felpörget, mondjuk 6 e -ig, emelkedni kell a feszültségnek egészen 14V +/-1 V-ig.
Égővel semmit nem érsz, masx világos lesz, esetleg valamit hazavágsz!
Igen, mindkét szimmering cserélhető a blokk széthúzása nélkül! Le kell venni a lendkereket, az alaplapot, amit illik összejelölni a blokkházzal, pert pár fokot forgatható, aztán az állórészt tartó alulapot, és alatta meglesz. Asszem 28×38×7-es szimmering. Egyhegyen egy facsavarral finoman átbököd, lecsíped a facsavar hegyét, belecsavarod 4-5 mm-t, és kirántod vele! Amúgy ha ereszt, látni fogsz egy kis olajos benzines trutyit körülötte. A csere sosem árt.
A másik is cserélhető, de ahhoz a kuplungdeklit, és a kuplungot is le kell venni.
Egy kis okosság pont illik ebbe a témába. Csak hogy tudd mindíg mi a helyzet villamosság terén a mocin.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Égővel semmit nem érsz, masx világos lesz, esetleg valamit hazavágsz!
A másik is cserélhető, de ahhoz a kuplungdeklit, és a kuplungot is le kell venni.