Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy, mint már sokaknak tanácsoltam, csak senki nem akarja megfogadni, egy 12 V 21 W-os izzót köss rá (pl egy kiégett 21/5W-osat, aminek az 5-öse rossz, rá is forraszthatod a vezetékeket) és nézd meg, hogy világít.
Ha valakit valami felizgatott nyugodtan irjon!;):D
Napos időt! Van125-ös AF vázam blokk karterek forgalmi törzskönyv rendszám . Eladom vagy elcserélem pénzre... 30000.ft
Heló!ha valaki tud 125-ös af1-t eladót 70 80 környékén az lécci szoljon.nem számít hogy néz ki csak a blokkja legyen jó!
sziasztok! érdeklődni szeretnék, hogy vkinek nincs esetleg km órába spirálja eladó? valamint használt gumik is érdekelnének (70-80%osak)
ok megnezem es ha nem esik vissza akkor mi a tehendo? vagyis akkor mivel v a baj? mi szorul cserere?
itt van akinek kell irjon! ha megfelel persze
Ha valakinek szüksége lenne rá szívesen készítek, csak min 4-5 ember kellene, mert az alatt nem éri meg megrendelni az alkatrészeket. Kb. 400Ft-egy ára és 1200Ft körül van a postaköltség. Én egy végfokhoz rendeltem alkatrészeket és azzal együtt eljött.
Ha van multimétered egyszerű, állítsd egyenfesz mérésre. Mérd meg milyen feszültséget kap az elektromágnes. Berántás pillanatában 12V-ot kell, hogy mérj 1 másodpercig utánna 5.6V-ot. Ha folyamatosan 12V-ot kap és nem esik vissza a feszültség 5v körüli értékre akkor melegszik + nagyon hamar lemeríti az aksit.
Nagyon szívesen!
Ezt a Hyo fórumon is felvetették, valaki el is készíti, sőőt, lehet párat csináltatnak, mert többen jelezték igényüket rá.
sziasztok.van valakinek elado benzincsapja?hihetetlen de összeált a vasam de sajnos fojt a benzin ekkor probáltam utánahúzni, nem sikerült inkább elrepedt.plussz keresnék még karburátorra alkatrészt.
amugy szerintem is zarlat lehet az elektomagnes olvaszthatta meg valameik vezeteket csakhat eleg lessz megtalalni h mi is a hejzet annyira gubancba vannak a vezetekek szerintem akie volt nem torodott vele csak h mennyen es kesz de hat o sosem nyult hozza ha baja volt mert egy lanytol vettem vesztorol esztetikailag is eleg elhagyatott allapotban volt de motorikusan jo nem csorog
ami azt illeti a pwerrel is gondom v mert 5500nal erzodik h behuz nade h tudom en azt leellenorizni h a power elektonika ki van e purcanva vagy nem?
Szerintem zárlatod van valahol, vagy a power elektronika mondta be az unalmast folyamatosan megy és ezért melegszik.

Egy kis okosság pont illik ebbe a témába. Csak hogy tudd mindíg mi a helyzet villamosság terén a mocin.
http://www.sportmotor.hu/motor...
benyócsapra gondoltam vagy több legyen?:D
Mindaz amit felsoroltál Kialkudjuk
Melyik?3 pénz?
csuma nekem van egy képet is kapsz majd;):D 3e gondoltam megfelel?
Köszönöm szépen a segítséget,a trutyi sajnos megvan ezért gondoltam rá h nemárt ha uj lesz benne! Mégegyszer nagyon köszönöm sokat segítettél!
epp ma lemertuk az egyik autovillanyszerelo haverral es 13.6v a toltes felporgetve 6500fordulatnal a kabelek meg oda vannak a power elektromagnes melle begyurve es az meg nagyon felmelegszik ha jarok a motorral es azt mondta h kb az olvaszthatta meg valameik vezeteket jah es a duda sem az indexek sem mennek csak a bal oldali az is csak halvanyan eg ha az aksit toltovel feltoltom aki utolyara piszkalt a vezetekekhez ugy be gyomoszkolte oda h ki sem tudom szedni onnet a vizcso miatt majd mikor lessz ideje mondta szet szedjuk rendesen mert nem akarja csak ugy ossze tepni a kabeleket ugy oda vannak tekerve kerezbe kasba szoval nagyon troger munkalt aki csinalta en mar igy vettem
Hali!Valakinek sport pro-hoz benzincsap,vezetékelés,lendkerék van eladó?Ha igen mennyért?
Igen, az enyémben úgy volt.
fogj egy multimétert, és mérd mega tölrtést! Akku a helyén, multiméter rátesz, mutat mondjuk 12,4 V-ot, motor elindít, indulás után emelkedni kell a feszültségnek az alap 12,4 V-hoz képest! Majd motor felpörget, mondjuk 6 e -ig, emelkedni kell a feszültségnek egészen 14V +/-1 V-ig.
Égővel semmit nem érsz, masx világos lesz, esetleg valamit hazavágsz!
Igen, mindkét szimmering cserélhető a blokk széthúzása nélkül! Le kell venni a lendkereket, az alaplapot, amit illik összejelölni a blokkházzal, pert pár fokot forgatható, aztán az állórészt tartó alulapot, és alatta meglesz. Asszem 28×38×7-es szimmering. Egyhegyen egy facsavarral finoman átbököd, lecsíped a facsavar hegyét, belecsavarod 4-5 mm-t, és kirántod vele! Amúgy ha ereszt, látni fogsz egy kis olajos benzines trutyit körülötte. A csere sosem árt.
A másik is cserélhető, de ahhoz a kuplungdeklit, és a kuplungot is le kell venni.