A 125-ösé alapvetően nem tud szétesni, csak az egyes fokozat, a többit zeeger fogja. Egyébként látatlanba szerintem senki nem tud segíteni. Ahhoz látni kéne, akkor talán. De úgy is kemény!
segitséget kérnék.mikor szétszedtem a blokkot szétesett a váltom. most sikerült összerakni "remélemjól" csak van van egy kiss baj kimaradt kettő nagy alátét belőle és fogalmam nincsen hova mehet.apriliamánia oldalán lestem az összerakást de ezt sajnos nem látom, hogy hova mehetnek az alátétek.akinek van olyan képe vagy esetleg rajza amiben jol látszanak az alátétek méretszerüen.az enyémek vastagok és nagyok.
Ma unalmamban csináltam egy kis extrát a mocira. Egy akku feszültség őrt. Egy kis aranyos kapcsolás, a lényege hogy 1db kétszínű leddel 4 különböző visszajelzést produkál az aksi és a motor elektromos rendszeréről.
Álló helyzetben:
1. PIROS (aksi gyenge vagy hibás)
2. NARANCS (aksi OK, moci indítható)
Menet közben:
1. PIROS (Nincs töltés)
2. NARANCS (kevés töltés, vagy túlterhelés)
3. ZÖLD ( minden OK)
4. SÖTÉT nem világít (túltöltés hibás fesz szabályzó)
PIROS (11,5V alatt)
NARANCS(11.5V-13,5V)
ZÖLD(13.5V-15.5V)
FEHETE
nem világít (15.5V fölött)
Pici kapcsolás a led pedig bárhová beépíthető a műszerfelba. Kis hülyeség de jól jöhet pl egy hibás feszszabályzónál legalább észreveszed és az aksi nem megy tönkre.
Hello!
125-ös AF1-et szeretnék venni, netán akinek van vagy tud eladót az írjon!
Vagy 125-ös ETZ cserébe, + ráfizetés, mert több kp-m csak 1-2 héten belül lenne..
Köszi, Üdv!
zek a alátét méretei.
Akinek van eladó Aprilia Af1-es motorja 50cm3 Pécsen indexxel ellátva az irjon az alábbi email cimre
Elöre is köszönöm, majki1111
Van valakinek eladó?
Van vkinek elfekvőbe egy Af1 Futurára való jó állapotú Rotax 123-as hengerszettje? leginkább Budapesten! kpre elvinném!
HA érdekel itt az emil címem: striker87@citromail.hu
képeket az adatlapomon találsz
Ma unalmamban csináltam egy kis extrát a mocira. Egy akku feszültség őrt. Egy kis aranyos kapcsolás, a lényege hogy 1db kétszínű leddel 4 különböző visszajelzést produkál az aksi és a motor elektromos rendszeréről.
Álló helyzetben:
1. PIROS (aksi gyenge vagy hibás)
2. NARANCS (aksi OK, moci indítható)
Menet közben:
1. PIROS (Nincs töltés)
2. NARANCS (kevés töltés, vagy túlterhelés)
3. ZÖLD ( minden OK)
4. SÖTÉT nem világít (túltöltés hibás fesz szabályzó)
PIROS (11,5V alatt)
NARANCS(11.5V-13,5V)
ZÖLD(13.5V-15.5V)
FEHETE
nem világít (15.5V fölött)
Pici kapcsolás a led pedig bárhová beépíthető a műszerfelba. Kis hülyeség de jól jöhet pl egy hibás feszszabályzónál legalább észreveszed és az aksi nem megy tönkre.
Ha érdekel valakit szívesen vállalok elkészítést.
125-ös AF1-et szeretnék venni, netán akinek van vagy tud eladót az írjon!
Vagy 125-ös ETZ cserébe, + ráfizetés, mert több kp-m csak 1-2 héten belül lenne..
Köszi, Üdv!
képet tudsz küldeni róla?