Hellosztok! vki tudna nekem segíteni? amikor berakom a motorm 6.-ba akkor visszazár a power, mikor vissza rakom 5.-be akkor meg megint nyit, megvan a fordulat is meg midnen amikor 6.-ba berakom, ezt miért csinálhatja?talán gyertya? Meg power nyitás után elkezd dadogni? és nem akar megfelelően kipörögni...
Meg szokott olyat is csinálni h el erőtlendik majd mikor sikerül power nyitásig kihúzatni onnantol megindul normálisan (kivéve ha nem dadog) majd mikor visszamegy power alá a fordulat akor megint erős és utána van amikor megint el erőtlenedik...
nah vki vmit?
aprilia RS, AF1, Sport pro, RX, és egyéb ROTAX motorral szerelt motorkerékpárok teljeskörű javítását vállalom. Fényezés ,polírozás,teljesítmény növelés új és bontott alkatrészekből!
Kipuffogó rendszerek igen jó áron vannak Jolly Moto, Arrow,Giannelli...
Hengerszettek olaszból!
Bejelentkezés: 06 70 389 6486
hétfötöl vasárnapig 7-19h-ig
"Bevallom, szerintem ha lenne egy pici sütnivaló ott fenn, hirdetnének "akciót", hogy aki szeretné legálisan használni a 125-ösét, az - amennyiben nem körözött motor - sima műszaki + átírás + rendszám megváltásával megteheti. Ez is olyan 50 e." Miért kell neked hajnalok hajnalán sci-fit írni? Még ,hogy pici sütnivaló! Ahol nincs ott ne keress!
Igazad van! Én is így gondolom! Sőőt támogatom, nagyon helyes, hogy valaki legálisan szeretné használni. Csak sajnos a 70-80 e Ft -os anyagköltség+papír egy kicsit elrémisztő.
Bevallom, szerintem ha lenne egy pici sütnivaló ott fenn, hirdetnének "akciót", hogy aki szeretné legálisan használni a 125-ösét, az - amennyiben nem körözött motor - sima műszaki + átírás + rendszám megváltásával megteheti. Ez is olyan 50 e. Szerintem lennének páran, akik élnének vele.
Igazad van, elég sok munka átrakni, dehat most jön a nyár, hagy csinalja a haver, meg én is segítek neki. Meg mindig jobb, mintha megfogja a rend éber őre, és egyszerre tuti legombolna rólla egy pár 10est. Akkor meg inkább a motorra költse és minden ok.
Asszem a futura-sport pro váz rendben, csak a lengővillát át kell tenni a sport proból! Még az is valószínű, hogy a régi vázzal is összepárosítható, csak ugye ott nagyon sokminden nem fog stimmelni, azt nem tenném.
esetleg komplett, lepusztult, működésképtelen motort kell keresni papírokkal. De sajnos a történet drága, hiszen egy átírás is van 40-50 e, egy csomó munka, és ég meg kell venni a papíros vázat+blokkfeleket. Bár a típusazonos motorcsere annyira nem nagy pénz, és elég egy adásvételi a blokkról, hogy megcsináltasd, meg asszem műszaki, de vélhetően az ígyis-úgyis kell.
Szia trakee!
Most jutottam el addig h szétszedtem a motort,valóban a vízpumpa szimeringekkel volt a baj,kicseréltem és jó lett,nem folyik a víz! Köszönöm a segítséget!
Már egész jó a motor,csak melegen nehezebben indul meg nincs alapjárata...Mi lehet vele?
Azért mert az egyik haver, a akar venni egy rendszámos vázat, és hogy figyelni kell e ilyenekre. De ezekszerint ha sport pro van neki, akkor, csak abból szabad vázat venni.
Igen! Más a váza a 16"-os kerekűnek, az tána következő kereklámpás szériának, és a futura/sport pronak is! Sőőt a sport pro hátsó lengővillája is más, mint a többié.
Míg a kereklámpásoknak rendes bölső vázkeret van acélból a motor alatt, addig a Futurának már csak egy segédnyúlvány elől, az RS-nek az se.
Miért kérdezed?
Meg szokott olyat is csinálni h el erőtlendik majd mikor sikerül power nyitásig kihúzatni onnantol megindul normálisan (kivéve ha nem dadog) majd mikor visszamegy power alá a fordulat akor megint erős és utána van amikor megint el erőtlenedik...
nah vki vmit?