Köss egy 12V, 21 W-os izzót a mágnes helyére, indítsd be a motort, aztán meséld el, hogy világít-e a lámpa a következő fordulatokon: Alapjárat, felpörgetve mondjuk 4e-ig, ott tartva, gázt visszaengedve alapjáratra, aztán felpörgetve, 8 e fölé húzva (elég csak egy kis időre, hogy a lámpa világít, vagy sem!)
Ahogy világíthat: fényesen, illetve halványabban
Ha ez megvan, meséld el, mit láttál!
Hja, persze csak ha elektromos poweres a motor.
Mikor bemelegszik a blokk, akkor? Nem 0-ra lett hézagolva a váltód egy szétszerelésnél? Vagy kihagytad a blokközép tömítést?
Vagy fordulaton?
Nekem egyszer a váltókar siklócsapágya megrepedt a blokkban, szerelésnél, attól nem lehetett kapcsolni a váltót. De lehet görbe léptetővilla, kopott kukactengely, sokminden. Sajnos nem sok jóval bíztató dolog. Persze érdemes megnézni a kuplung holtjátékot első körben, mert ha nem emel ki a kupülung, az is okozhat nehéz váltást!
udv nemregota van egy af 125osom es nem tudom h mi okbol de nem kapcsol be a power attol eltekintve jol megy esetleg tudna valaki egy par otletet adni hogy megis mi lehet az oka elore is koszi
udv nemregota van egy af 125osom es nem tudom h mi okbol de nem kapcsol be a power attol eltekintve jol megy esetleg tudna valaki egy par otletet adni hogy megis mi lehet az oka elore is koszi
Azz lenne a kérdésem, hogy egy 4 sebis af1 50 az milyen? Vélemény valakinek róla, tapasztalat? És hogy megy a 6 sebis testvéréhez képest? Mert ugy tudom hogy a 4 sebességes blokkba a hosszú átételű, de javítsatok ki ha rosszul mondom.
Sziasztok!
Lehet hogy akadni fog egy kis problémám
Ha simán bent megyek akkor nincsen semmi amikor kimegyek és elkezdek menni váltani felfele egyik pillanatról a másikra olyan nehezen megy a váltókar nem zörög nem csörög nem kattog csak mikor mikor váltok erősen kell nyomni fel le
Ezt vajon mi okozhatja?
Hát változó. Attól függ milyen blokkal szerelik. Futurák minarelli rv blokkosok. Nekem rv6-os blokk van benne tehát 6 sebességes. De van rv3 is ami 3 sebességes. Van 4-is 5-is.
S.O.S
Valakit érdekelne egy 160as POLINI (kb 40 ló ) henger, dugóval, hengerfejjel, szívócsonkkal. vagy még érdekel csere 125ös hengerre ugyanezekkel a cumókkal!
szevasztok! látom sokan bontjátok a gépet nekem szügségem lenne viszapillanto felvogatóra (jobboldali) csak az a kis müanyag szar! ha valakinek ven lécci szóljon irjon köszi!
Enyémen 21-es karbi van az 50-es hengeren. Így vettem, és nemtalálok sehol se kisebbet rá. Gyújtáskapcsolóm szar, csak a kormányzár miatt van fenn, indexet nemlehet bekötni mert villog a lámpával együtt, szal az elektronika ezen is szar. Öszekötöttem hogy legyen gyujtás meg világítás azt helo. Tolásra indul mert a berugókarom épp tagnap vágtam gajra. Olajtartályom nekemsincs, úgy keverem a benyát. Meg most a kuplungis szar lett, a blokk mozog jobbra balra fél centit, hiába cibálom meg a csavarokat. A kipufogónál kifúj mint a rosebb, azis zörög mert az is lötyög a hengerbe ahova bemegy. Annyival vagyok talán jobb helyzetbe, hogy az oldaldekninél csak 1 csavar van megszakadva... Szóval ez a motor egy hulladék. Eladni se tudom, azért javitgatom pedig szívem szerint megszabadulnék tőle minél hamarabb, de így senkinek se kell. Arra is gondoltam hogy elbontom, de tudom magamról hogy megbánnám. Egyedül a krómos szelepsapkák amik tetszenek rajta.
Hümm akkor sajnos beteg aza kuplung.
Nála mikor vette, akkor cserélték, annyira odavolt. Aztán széthullott a váltócsapágy, cserélni kellett a tengelyt, a kuplungkosarat, báér ez az ő hibája volt, vízpumpa szimmeringet, 26-os karbi volt a 80-as motoron, a teleszkóp köpte az olajat, csapágyas volt az első kerék, kopott a lánc, rossz volt a vízhőfokmérő, nem mért a km óra, az elektromos rendszere is egy katasztrófa volt, nem volt benn olajtartály, váá állandóan szerelni kellett, és sose akart jó lenni.
Hja, hogy a menetek meg voltak szakadva sokhelyen a blokkba, azt ne is mondjam. Deklit mondjuk 8 csavarból 4 tartotta :D Áá sajnos már szétvágták a korábbi tulajok....
A karnál van holtjátékom mégis csúszik. Amikor elindulok nem, csak amikor 6-7 ezernél elkezdene húzni, akkor csak annyit lehet hallani hogy felüvölt a motor de nem megy. Széria 50-es robogónak nem tudok utánamenni. Amúgy sajnos én is elég sokat szenvedek vele. Épp ezért megpróbálok bele szerezni egy am6-os blokkot. Talán azzal nem lesz ennyi probléma.
Ahogy világíthat: fényesen, illetve halványabban
Ha ez megvan, meséld el, mit láttál!
Hja, persze csak ha elektromos poweres a motor.
Vagy fordulaton?
Nekem egyszer a váltókar siklócsapágya megrepedt a blokkban, szerelésnél, attól nem lehetett kapcsolni a váltót. De lehet görbe léptetővilla, kopott kukactengely, sokminden. Sajnos nem sok jóval bíztató dolog. Persze érdemes megnézni a kuplung holtjátékot első körben, mert ha nem emel ki a kupülung, az is okozhat nehéz váltást!
nagyiee@hotmail.com
egy msn címet adhatnál ahol megtudnánk dumálni a dolgokat...
Azz lenne a kérdésem, hogy egy 4 sebis af1 50 az milyen? Vélemény valakinek róla, tapasztalat? És hogy megy a 6 sebis testvéréhez képest? Mert ugy tudom hogy a 4 sebességes blokkba a hosszú átételű, de javítsatok ki ha rosszul mondom.
Elöre is köszönöm!
Lehet hogy akadni fog egy kis problémám
Ha simán bent megyek akkor nincsen semmi amikor kimegyek és elkezdek menni váltani felfele egyik pillanatról a másikra olyan nehezen megy a váltókar nem zörög nem csörög nem kattog csak mikor mikor váltok erősen kell nyomni fel le
Ezt vajon mi okozhatja?
ha van vkinek eladó km és ford.szám mérőhöz spirál akkor írjon af1 125 futurához(91es évj.) kellene.
kösziii
Előre is kössz!
Előre is kössz!
Valakit érdekelne egy 160as POLINI (kb 40 ló ) henger, dugóval, hengerfejjel, szívócsonkkal. vagy még érdekel csere 125ös hengerre ugyanezekkel a cumókkal!
Nála mikor vette, akkor cserélték, annyira odavolt. Aztán széthullott a váltócsapágy, cserélni kellett a tengelyt, a kuplungkosarat, báér ez az ő hibája volt, vízpumpa szimmeringet, 26-os karbi volt a 80-as motoron, a teleszkóp köpte az olajat, csapágyas volt az első kerék, kopott a lánc, rossz volt a vízhőfokmérő, nem mért a km óra, az elektromos rendszere is egy katasztrófa volt, nem volt benn olajtartály, váá állandóan szerelni kellett, és sose akart jó lenni.
Hja, hogy a menetek meg voltak szakadva sokhelyen a blokkba, azt ne is mondjam. Deklit mondjuk 8 csavarból 4 tartotta :D Áá sajnos már szétvágták a korábbi tulajok....