Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HJa, egyébként az 50-es, 80-asnál gyakori a kuplungcsúszás.
És lehet tévedek, és ott csak a bowdenen lehet állítani, de az is elég kell legyen, annyira nincs előttem a kis AF1, olyanom nem volt, csak havernak, szenvedtünk vele sokat...
Tökéletes az a 15W-40-es! Nem kell annyit görcsölni a dolgon, csaka váltót keni, nem olyan kényes rá, a legfontosabb, hogy legyen benn olaj! Túl szintetikus is csupán azért nem jó, mert igen vékony, az nem biztos, hogy a fogaskerekeknek előny, és esetleg túl jól ken, megcsúszik a kuplung.
A kuplungon állítani lehet, a karnál is, és lenn a blokk bal oladlán is, ha nincs holtjátéka a karnak, mindenképpen kell is! Viszont ki is kell emeljen, különben kopik a váltó, nehezen kapcsolható stb stb. Szóval ha egyesbe rakva behúzott kuplungnál nem akar elmenni a motor, és az alapjárat is csak picit esik vissza, akkor kb jó!
Ha a beállítás nem segít, akkor csere! Viszont érdemes a kopó, és fémtárcsákat is cserélni, esetleg a rugókat, vagy szakemberrel megnézetni, mennyire tekeredtek el a fémtárcsák, mennyivel rövidebbek a rugók, akkor ezek cseréje elkerülhető. De ugye egy új kopótárcsa szett annyira nem olcsó, hogy a beteg többi cucc hamar gallyra tegye...
Helo! Én tegnap 15w40-eset raktam bele, szted az jó? Amugy az én kuplungom is csuszik. Nemlehet annak utánaállítani, vagy csak cserével lehet megoldani?
Sziasztok!
Van néhány problémám szegény motorral (Af1 125 Replica) és szeretném a segítségeteket kérni. Vettem a gépbe NGK B10EG típusú gyertyát amit 20km-en megevett,utána kapott ilyen hőértékűt DENSO-ban azt 10km után ette meg elötte is meg most is egy Magneti marelli gyertyával megy és azzal semmi gond nincs,érdekesnek találom hátha ti tudtok vmit mondani rá! A másik h hidegen melegen kicsi az alapjárat és ha betekerem a csavart kicsit emelkedik és kis idő mulva megáll!Mik lehetnek a problémák? Előre is köszönöm a segítségeteket!
A sebváltóba sima 10W-40 -es motorolaj tökéletes! Ásványi, félszintetikus szintúgy. Full szint nem!
A csúszó kuplung lehet mástól is, de ha sokat csúszott, akkor tuti megégett, csereérett!
Olvastam h fél szintetikus 20W40-es olaj kell a motorba. az 50es minarelli blokknál is így van? mert én még anno 2t váltómű olajat vettem és egy pöppet csúszik a kuplung, de már hozzászoktam. de olajcserén vagyok és ezért kérdem h hogyan kérjem a boltostól
Sziasztok!
Af1-emre tud valaki nekem egy váltó kart? aminek kb 11mm (+/-1mm) a tengelyre menő fogazott része. mert az enyém kikopott azaz körbeforog a váltótengelyen :S.
(jelenleg egy gilera rx váltó karral használom, csak azt vissza kéne adnom)
znyper@citromail.hu
Én 2500 madzsar forintér vettem. Van benn: 2 db főtengely szimering, egy vízpumpa szimering, egy lánckeréknél, és egy a váltó tengelyénél.
mennyibe került a szett és mi volt benne,mert itt pesten nem nagyon lehet kapni ilyen dolgokat af1-hez.megrendeltem a tömités garniturát,fogalmuk sem volt hogy mi van benne és kb 7-8ezerbe kerül azt mondták.ha tud nekem segiteni ebben hogy hol lehet kapni alkatrészt pesten,aki tud segitsen nekem.
Köszi a segítséget! Szimeringcsere megtörtént Volt motorosboltba szett, megvettem azt még frissibe bele is nyomtam a blokkba Végre nem folyik az olajam...
ha érdekel nekem van több darab is . árban pedig:3-4eft
email:patvaros87@gmail.com
háát sajnos. de köszíí a segítséget. valakinek esetleg hűtője?
hat ha itt kozel laknal hozzam vagyis az Artandhoz kozel akkor en tudtam volna mert nekem van nagyon jo allapotban csak az a baj h meg utanvetellel sem tudom elkuldeni mert en roman oldalon lakom az Artandi hatar menten es romaniabol nem lehet igy elkuldeni
ha valaki tud nekem bontott hűtőt leginkább 125ös motorból normális áron szóljon
udv mindenkinek valaki tudna segiteni nekem h vajon miert nincs szikra az baj lehet problema h gyujtason felejtettem a kulcsot kb15-20 percig es azert ilyen mocim meg nem volt nemreg vettem es nem ertek hozza masabb mint az af50 szoval ez af125rotax
Ráforrasztják a diókat is?
Egyébként figyelj oda, hogy két méret van! Van a ház mérete, és a bowdené, a külömbséget háát elég macerás kiméricskélni a régi nélkül. És csupán 10-15 mm az álítási lehetőség.
köszi.megnézem a kerékpárboltba a bovdent csak le kell mérnem,meg utána működjön az olajpumpám.
Fúú sajnos nem! De rá van írva! Van rajta 3 szám, az első a belső méret, a második a külsö, a harmadik a vastagság. Tolómérővel lemérhető, akár míg benn van, a külső belső méret, és 4-5 mm vastagsággal nem tévedsz nagyot! De amúgy rajta van tuti, le kell törölni csak a koszt róla!
Köszi
akkor csak egy hasonló motor volt. mind1 gart hozzá
Jah még annyit hogy ezeknek a szimeringeknek nem tudod véletlen a méretét? Vagy valaki?
Hajdúböszörménybe mentem el érte. Volt egy robogóm arra cseréltem el. Szóval pont az ország másik végéből van, nem hiszem hogy láttad előtte ezt a motort valahol.
hol vetted a motorodat? olyan ismerősnek tűnik.
Köszi a segítséget. Szerintem a csapágyakkal nem lesz gond de megnézem. Azért ment tönkre a szimering mert felforrt a vizem, szétment a vízpumpaszimering, és befolyt a blokkba a víz, és azoknál a szimeringeknél nyomja ki a blokkból olajjal együtt.
Vastagot is lehet kapni? Vagy csak ilyen játék biciklibowdent? Mondjuk kuplung vastagságút?