Kívülről cserélhető, nem gond! Azomban érdemes megrángatni a tengelyt, nem lóg-e a csapágy, mert az a szimmering ritkán megy ennyire tönre. Ha viszont lóga tengely, akkor muszáj szétburítani!
Amúgy szimmeringet kivenni úgy érdemes, hogy fogsz egy ilyen sárga facsavart, olyan jó hegyeset, egy kalapácsot, finoman átütöd a hegyét a szimmeringházon, aztán kis csvarhúzóval becsavarod olyan 3-4 mm mélyre, és egy fogóval szimmeringestül kihúzod! Így semmi nem sérül, és könnyen kijön.
Helosztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni. A blokkomból eléggé folyik az olaj a lánckeréknél meg a váltónál. (a tengelynél ami bemegy a blokkba) Leszedtem az oldaldeknit és láttam hogy kívülről vannak a szimeringek. És azt szeretném megkérdezni hogy csak kívülről vannak vagy belülre is raktak? Mert nem szeretném széthúzni a blokkot ha nem muszáj. Minarelli rv6-os (fekete blokkos) motorról van szó. Segítséget előre is köszönöm!
Az az eredeti ami neked van csak az olajpumpához vezető bovden hiányzik.
1 tipp: Én a helyi kerékpár boltban vettem univerzális tetszés szerint vágható bovdent bovdenházat és végeteket. Nagyon jó szilikonos bovenház,valami kő kemény 400Ft-ot fizettem. Hazahoztam levágtam méretre, összeraktam és ennyi.
Szia! Holnap megmérem neked centivel, s csinálok róla szebb képet, az , alosztó az a szürke müanyag az mindegy milyen van rajta a gáz holtjátékát és az olajszivatyút be lehet állítani.
Sziasztok. Ha valakit érdekel igy egyben ahogy látható a képeken is az aprilia af1. 125/50-esként volt használva. Minden úgyahogy a képen is van, helyhiány miatt sürgősen eladó. jó állapotú első-hátsó gumival,nagyon jó hátsó fékrendszerrel, elől is vastag féktárcsával, gyujtáskapcsoló kulccsal,markolatok,első-hátsó lámpa. első forditott teló,lábtartók....stb tehát minden ugyahogy a képen is van! ára:25eft csak egyben eladó
A főfékhengerem melegben szorul picit(nem löki vissza teljesen a fékkart) de ettöl még fékezni lehet vele de szeretném cserélni. Megnéztük és javíthatatlan...elözö af1-gyel is ez volt. Hidegebb időben 18-20 fok nincs napsütés akkor jó! De ha felmelegszik az idő és még féktávozgatok is akkor bedagad és nem nyomódik ki teljesen a kar!
Valakinek valami ötlete nincs ennek a hibának az orvoslására?
ESETLEG HA VALAKINEK VAN ELADÓ KOMPLETT FŐFÉKHENGER AMI JÓL MŰKÖDIK OLAJTARTÁJJAL EGYÜTT CAKK-PAKK AZ JELEZZEN!
ha jol értelek akkor a gázkarbol jön egy bovden ami késöbb ketté ágazik az egyik megy a karburátorhoz a másik pedig az olajpumpához, ha jol értelek.bocsi még meg se köszöntem.
A gázmarkolatból jön egy bovden, amit te húzgálsz. Az belemegy egy műanyag "csigába". A csigából viszont kettőnek kell kijönni. Egyik meg a karburátorba, a másik pedig az olajpumpába(ez amit te keresel).
Vigyázz ezzel az olajpumpával nehogy a sok állás után ne legyen jó mert talán az az olaj keni amit továbbít.
sziasztok.segitséget szeretnék kérni,abban,hogy az olajpumpa össze van kötve egy bovdennel valamihez és nem tudom hogy hova megy.én igy vettem a motort az iilető aztmondta hogy kivan kötve most megszeretném csinálni.aki tud segitsen esetleg képpel az jó lenne.előre is kösz.
Amúgy szimmeringet kivenni úgy érdemes, hogy fogsz egy ilyen sárga facsavart, olyan jó hegyeset, egy kalapácsot, finoman átütöd a hegyét a szimmeringházon, aztán kis csvarhúzóval becsavarod olyan 3-4 mm mélyre, és egy fogóval szimmeringestül kihúzod! Így semmi nem sérül, és könnyen kijön.