Upsz csak most olvastam el figyelmesen mit írtál. A blokkban csak két típúsú olajjal találkozhatsz.
Első a motorolaj ez van az ülés alatti tartályban ide csakis full szintetikus 2T motorolajat szabad töltened. Márka az izlés kérdése van miből válogatni. Ez folyamatosan fogy a motor adagolja a benzinhez. Cserélni max akkor kell ha valami vacak van bele töltve és nem akarsz azzal járni tovább.
Második a váltó olaj ez van a blokkban, ez keni a kuplungot és a váltót na ezt időközönként cserélni kell, a gyári előírás 1 liter 20W40-es olaj. Ebből bőven elég a rész szintetikus is. Ha túl jól ken akkor csúszik a kuplung szóval ebből nem kell full szintetikus.
halli mindenkinek:D nekem valamien karbi kéne ha van lehetöleg szivocsonkal minarelli am blokra(af1,rs,rx...)minimum 17.5es legyenés max 22 es aki tud valamit azz lécci irjon:P vagy msn:santa09@hotmail.com elöreis kösszi:)
Leveszed a hátsó féket..... valami fadarabot teszel a fékbetétek közé..... mivel a motoron fejjel lefelé állt az egész, így meg kell fordítanod a féket. Pár pumpálás és kész.
Én azt szoktam, hogy a olajtartályban lévő nyílásba, egy fecskendővel nagy nyomással belenyomom az olajat, és akkor kimegy belőlle a levegő. De biztos, vannak rű ügyesebb módszert.
Segítség kellene!
Nem tudom a hátsó féket lelégteleníteni, a légtelenítő csavarnál már nem jön levegő, de mégsem keményedik fel a fék.
Valami ötlet, tanács mit csináljak?
Hy! Sikerült kitisztítani a powert. Most a motorból az összes olajat le szeretném cserélni. Azt hiszem 10W40 kell bele, de abból mindegy milyen márka? Esetleg a motorolajon kívül máshol(pl. váltó) kell külön leengedni és cserélni?
Aki tudja és leírná azt megköszönném!
Na za pont nem kell . Amugy minden más lehet h érdekelne! Ha azt a gyújtáskapcsolót leszámítod, ugy kb mennyiért adnád oda? (amugy ez jó lenne a 125-ös AF-1 embe ?!?! elvileg... )
Bocs Peti csak mindíg fel kellet ugrálnom a gép elöl. Le tudod nekem részletesen mi kellene pl.a képről mert van rajta gyújtáskapcsoló gyári kulcsal. Nem mindegy 5-6-8ezer pluszba vagy minusba!
Két csavart felengeded, majd óvatosan kezded el kihúzni, mert ha kokszos, akkor lehet bele van ragadva, és akkor nehezen fog kijönni. Ne feszegesd csak óvatosan próbáld kiszedni mert könnyen eltörik.
Első a motorolaj ez van az ülés alatti tartályban ide csakis full szintetikus 2T motorolajat szabad töltened. Márka az izlés kérdése van miből válogatni. Ez folyamatosan fogy a motor adagolja a benzinhez. Cserélni max akkor kell ha valami vacak van bele töltve és nem akarsz azzal járni tovább.
Második a váltó olaj ez van a blokkban, ez keni a kuplungot és a váltót na ezt időközönként cserélni kell, a gyári előírás 1 liter 20W40-es olaj. Ebből bőven elég a rész szintetikus is. Ha túl jól ken akkor csúszik a kuplung szóval ebből nem kell full szintetikus.
A a blokkba a gyári előírás a 20W40-es.
Nem tudom a hátsó féket lelégteleníteni, a légtelenítő csavarnál már nem jön levegő, de mégsem keményedik fel a fék.
Valami ötlet, tanács mit csináljak?
Aki tudja és leírná azt megköszönném!
Akinek van ideje és kedve,szavazzon rám.Köszi
azok milyen állapotba vannak?