Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is kicserélem az olajamat hót retek volt de nem egy liter csak 4dl:P:D am üdv.:D
Upsz csak most olvastam el figyelmesen mit írtál. A blokkban csak két típúsú olajjal találkozhatsz.
Első a motorolaj ez van az ülés alatti tartályban ide csakis full szintetikus 2T motorolajat szabad töltened. Márka az izlés kérdése van miből válogatni. Ez folyamatosan fogy a motor adagolja a benzinhez. Cserélni max akkor kell ha valami vacak van bele töltve és nem akarsz azzal járni tovább.
Második a váltó olaj ez van a blokkban, ez keni a kuplungot és a váltót na ezt időközönként cserélni kell, a gyári előírás 1 liter 20W40-es olaj. Ebből bőven elég a rész szintetikus is. Ha túl jól ken akkor csúszik a kuplung szóval ebből nem kell full szintetikus.
Szia!
A a blokkba a gyári előírás a 20W40-es.
A fékpedállal én is eljátszottam egy darabig amíg rá nem jöttem hogy meg kell fordítani mert a légtelenítő alul van rajta és nem jön ki az összes cuc
Hasonlóképpen próbáltuk, csak mi levettük a csövet a tartályról és a csőbe nyotuk az olajat (lehet ez volt a probléma) , mert így sem lett jó.
halli mindenkinek:D nekem valamien karbi kéne ha van lehetöleg szivocsonkal minarelli am blokra(af1,rs,rx...)minimum 17.5es legyenés max 22 es aki tud valamit azz lécci irjon:P vagy msn:santa09@hotmail.com elöreis kösszi:)
Köszi, holnap megpróbálom így, mára már elegem lett a szerlésből!
Leveszed a hátsó féket..... valami fadarabot teszel a fékbetétek közé..... mivel a motoron fejjel lefelé állt az egész, így meg kell fordítanod a féket. Pár pumpálás és kész.
Én azt szoktam, hogy a olajtartályban lévő nyílásba, egy fecskendővel nagy nyomással belenyomom az olajat, és akkor kimegy belőlle a levegő. De biztos, vannak rű ügyesebb módszert.
2 ütemnél amit cserélni szoktak az a váltó olaj. A motor olaj meg fogy magától, azt csak utántölteni szokták.
Segítség kellene!
Nem tudom a hátsó féket lelégteleníteni, a légtelenítő csavarnál már nem jön levegő, de mégsem keményedik fel a fék.
Valami ötlet, tanács mit csináljak?
Hy! Sikerült kitisztítani a powert. Most a motorból az összes olajat le szeretném cserélni. Azt hiszem 10W40 kell bele, de abból mindegy milyen márka? Esetleg a motorolajon kívül máshol(pl. váltó) kell külön leengedni és cserélni?
Aki tudja és leírná azt megköszönném!
Na za pont nem kell . Amugy minden más lehet h érdekelne! Ha azt a gyújtáskapcsolót leszámítod, ugy kb mennyiért adnád oda? (amugy ez jó lenne a 125-ös AF-1 embe ?!?! elvileg... )
Bocs Peti csak mindíg fel kellet ugrálnom a gép elöl. Le tudod nekem részletesen mi kellene pl.a képről mert van rajta gyújtáskapcsoló gyári kulcsal. Nem mindegy 5-6-8ezer pluszba vagy minusba!
Olyan váz érdekelne aminek megvannak a papírjai!
http://apps.haon.hu/szavazas/t...
Akinek van ideje és kedve,szavazzon rám.Köszi
HELLO! S.O.S érdekelne egy ducati lenkerék ami az elözö képen van! nagyon fontos lenne!
halli! Érdekelne tud e valaki ehez a blokkhoz bármilyen alkatrészt pl.: lenkerék blokk fél stb..!
Esetleg nekem is válaszolnál,h mennyit kérsz érte? Vagy hívjalak?
Szia peti! Az üllések jó állapotban vannak, viszont csak holnap tudok közelebbi képeket küldeni. Az ára, 3000 pezó!
karburátor érdekel valakit?
Zoli az űléseket menynibe adod?
azok milyen állapotba vannak?
Pár csepp benzin egy kis dörzsölés és ki is fényesedik
Köszönöm a segítséget! És még annyi, hogy a nyelvről letörlöm a koszt és kész? és vissza ugyanúgy ahogy kifele? gondolom így.
Két csavart felengeded, majd óvatosan kezded el kihúzni, mert ha kokszos, akkor lehet bele van ragadva, és akkor nehezen fog kijönni. Ne feszegesd csak óvatosan próbáld kiszedni mert könnyen eltörik.