Power-szelep pucolást szeretnék csinálni a mocin, de nem tudom pontosan, hogy mekkora művelet ez. A hengerből kiálló kis öntvényt(ahova a powermotor bovdenje bemegy), azt a két csavarjával csak meglazítom és kihúzom? Vagy mást is csinálni kell még? A menetét ha gyorsan leírná valaki aki csinálta már azt megköszönném!
Biztos leírta már valaki de órákba telne visszakeresni
Helló kéne nekem af 1 re 50-es vagy 70-es henger mindennel együtt!(membrán,szívócsonk,Dugó)
Ha valakinek van kérem jelentkezzen!: vsmeister@citromail.hu
Dani
ha esetleg érdekel ilyen váz nekem van 50-esként voltak használva amiben persze benne van a vázszám olcsón adom! ha érdekel akkor keress meg emailon:patvaros87@gmail.com
Üdv:Zoli
Helló kéne nekem egy af1 70 vagy 50 henger dugóval együtt és membránnal meg szívócsonkal akinek van kérem jelezzen!
E-mail:vsmeister@citromail.hu
Előre is köszönöm
Dani
Helló kéne nekem egy af1 70 vagy 50 henger dugóval együtt és membránnal meg szívócsonkal akinek van kérem jelezzen!
E-mail:vsmeister@citromail.hu
Előre is köszönöm
Dani
Csáó!
Keresek Af1 sport prora:
Hátso lámpát,Oldalidomot,plexit,fordszámmérő fogaskerekeket,gumikat,aksit,fesszabályzót,akinek van jelezze!
Előre is köszi
már 1*kérdeztem de nem válaszoltatok;hány wattos izzó kell a futurába?
beletettem egy 60/55ös kék halogén H4est de pár perc után erős szaga volt a műanyag foncsornak,nem szeretném hogy szétégjen,vagy majd a menetszél hűti
ha csapágyakat nem is de sztem szimeringeket meg tömítéseket cserélj, szinte filléres dolog és a nagyobb teljesítmény miatt a már egyébként is kopott szimeringek gyorsaban használódnak el.Főtengely szimeringből a hőálló szilikonosat ajánlom(piros szinű)
Ha nem csapkod nagyon menet közben (fel-le) akkor érdemes utána állítani. De ha állítasz rajta, és azt tapasztalod hogy ha forgatod a kereket, egyszer feszes, aztán laza a lánc, akkor szakaszosan van kinyúlva, az kuka.
Valakinek nincsen esetleg fölösbe komplett láncszettje? Az enyémnek kb. 10centi a mozgathatósága a 2,5 helyett:D:D. Olyan kellene amiben kevés a km, nincsenek megkopva a fogak stb. tehát olyan "használtúj" állapot.
A motor amire felkerülne: AF1 Replica 125( kb. 1991-es Rotax 123)
Megszámoltam, hogy a hátsó fogaskeréken 37 fog van ha ez segít!
Képeket is küldhettek.
Jah és még1: Láncfeszítéssel érdemes próbálkoznom?
Power-szelep pucolást szeretnék csinálni a mocin, de nem tudom pontosan, hogy mekkora művelet ez. A hengerből kiálló kis öntvényt(ahova a powermotor bovdenje bemegy), azt a két csavarjával csak meglazítom és kihúzom? Vagy mást is csinálni kell még? A menetét ha gyorsan leírná valaki aki csinálta már azt megköszönném!
Biztos leírta már valaki de órákba telne visszakeresni