Nem olyan eszméletlen nagy csörgés de nem is szép. Ha behúzom akkor sokkal halkabb vagy egyáltalán nem is csörög. Csak alapjáraton zavar kicsit, hogy nem a szép motorhangot hallom. Akkor a legszebb a hangja ha 1.-be rakom és csúsztatom a kuplungot induláskor. De amit üresbe rakom kiengedem a kuplungot megint BRRRRRRRRRRRR.
Szerintem a kuplungkosaron a fogaskerék csörög mikor kap egy kis terhelést megszűnik!
A kuplung lamellákba nem tud semmi sem csörögni.
Ha veszel zsír új kuplungrészt meg a főtengelyen lévő kis fogaskereket hozzá akkor nem fog csörögni a gépezet
Attól függ!
Minden motornak van kuplung hangja. Főleg az aprilia-knak betegsége a hangos kuplung. Meg kell halgattatni valakivel, akinek volt aprilia-ja!
Sziasztok!
A kuplungkosár csörgését hogyan lehet megszüntetni? Sebességben vagy ha csúsztatom csak a szép motorhang hallatszik de üresben kiengedett kuplungnál nagyon csörög. Lamella csere?
Nem én nem Zegi vagyok!De ma indulunk a találkozóra!Remélem az idő is kegyes lesz hozzánk!javascript:smile(document.frmmsg.body,'17
');document.frmmsg.body.focus()
Az a V alakú az nem porlasztó. Az magyarosan SZÍVÓ MEMBRÁN, vagy szokták még REED szelepnek, reed valve-nek becézgetni. A porlasztó=karburátor(ebben van a szóban forgó tű). Nem okoskodni akarok, csak téged félreinformáltak.
Amire trakee gondolt, az nem a schubert-tű! Az úszó ugye a karburátor aljában, az un. úszóházban található. Na most, ezen van egy "pöcök", ami -ha felúszik az úszó, a sok üzemanyagtól- benyom egy kis tűt, és elzárja a beáramló benzint, így szabályozva, hogy mindig nagyjából azonos mennyiségű üzemanyag legyen az úszóházban. A schubert-tű pedig a karbi tetejében található a tolattyún, viszont az igaz, hogy ezzel is lehet a benzin mennyiségét állítani. Amúgy, ha egy kicsit visszaolvasol, volt karburálási problémája valakinek, le is írták nagyjából, mit, és hogy kell beállítani, hogy megfelelő mennyiségű anyagot kapjon a motor, olvasd el!
a schuber tűre gondoltál, így már oké, mert a porlasztó az lamellás V alakú akármi közvetlenül az égéstér elött. Egyébként a probléma megoldódott. Halmozottan hátrányos helyzetű motoromon! Nem azért szorult meg a dugó, mert sok volt az anyag, bár sok volt, hanem van egy közdarab az önidító és a főtengelyen lévő fogaskerék között, annak a külső csavarja lelazult és bebicsaklott a rajta lévő fogaskerék a főtengelyén lévőhöz. Az anyagon vissza vettem egy kicsit a karbin lévő csavarral. De a legnagyobb gond az volt, hogy amikor összeraktam akkor nem a belevaló gyertyát tettem vissza, hanem a régit aminek kisebb az égéshőértéke.
Köszönök minden nemű segítségnyújtást.
Sziasztok!Tudom nem azonos típus, de 2 ütem.Van egy olasz változat tzr125-ös ami teljesen fel van újítva mind motorikusan, mind külsőleg.Most szeretnék bele egy kis morcosítást.Konkrétan:Malossi red filter méretre vágható sportlégszűrő, pollini karbon membránlapok(ha vki tudja melyik méret lehet az ideális a 0,25-0,4mm-ből az jó lenne),Gianelli teljes típusazonos rendszer,gyorsgáz. A karbi a gépen dellorto 32-es 148-as fúvókával,a henger, főtengely új, proxx dugóval.Bármilyen véleményt,tapasztalato szívesen fogadok mind az alkatrészekről egyenként, vagy az egész konfigról.
Persze lehet állítani, de hogy ennyit szívjon, ha ne tudja átforgatni az önindító! Az horror!
Ellenebn állítgatni csak úgy nem szabad, mert megragadt akár!
Hogy milyen tűre gondolok? VAn a porlasztó úszóján egy tű, ami a benzin beömlést szabályozza. Ha nem zár jól, az okozhat ilyen galibát. Mindenesetre ugye látatlanba csak találgatás megy.
Húha! Majdnem lehetetlent kérsz! Hétközbe dolgozom, otthon se vagyok, csak így munka közben irogatok. Hét végén meg legtöbbször be se kapcsolom a gépet, oda nem jutok. E-mailben nem tudod megírni? Ott akár hétköznap több mailt is tudok írni, sőőt, van, hogy full unatkozom, és folyamatosan, de msn nincs itt benn :D
Szia Trakee!
Majd valamikor lehetnél msn-közelben ugyanis lenne 1-2 kérdésem amire szerintem te tudsz válaszolni!Mikor tudunk értekezni!Egyébként nem találtam felújítót a hátsó fékemhez,de sikerült legyártatni a benne lévő gumi tömítéseket meg a karmantyút is!
Háát ha nem értesz hozzá, lehet érdemes lenne hozzáértővel beállítatni, beállítani... Mert különben könnyen megint tönkremegy. Egyébként a + olaj kell bejáratásnál, és persze finoman kell hajtani az elején!
Még egy dolog! Véletlenül nem a porlasztó tűszelepe ereszt annyira át, hogy ennyi cucc került a hengerbe? esetleg nem váltóolaj folyt a motorba? Mert azért hogy annyi kerüljön bele, hogy ne tudja átforgatni az önindító, az meredek! Sőőt hajtókartörést veszélyeztet!
Ejj az első Projekt 108-as AF1! Még hagyományos villával, 16˝-os kerekekkel, Rotax 127-es blokkal.
Ilyen azért kevesebb futkos itthon, mint újabb. De tulajdonképpen azthiszem minden beszerezhető, pláne, hogy ezt a blokkot se csupán ebbe szerelték.
Vége a garázsolásnak!
Az a piszkos szemét beköpte a gyertyát lejtőnek lefele.... és megszívta magát úgy anyaggal, hogy a dugó semerre se akart menni!
Köv kérdésem lenne, lehet állítani valahogy az anyagot, mert szerintem sokat kap.
Köszi.
Egyébként biztos az csörög? Jó van hangja, de azért annyira nem zavaró szokott lenni...
A kuplung lamellákba nem tud semmi sem csörögni.
Ha veszel zsír új kuplungrészt meg a főtengelyen lévő kis fogaskereket hozzá akkor nem fog csörögni a gépezet
Minden motornak van kuplung hangja. Főleg az aprilia-knak betegsége a hangos kuplung. Meg kell halgattatni valakivel, akinek volt aprilia-ja!
A kuplungkosár csörgését hogyan lehet megszüntetni? Sebességben vagy ha csúsztatom csak a szép motorhang hallatszik de üresben kiengedett kuplungnál nagyon csörög. Lamella csere?
');document.frmmsg.body.focus()
Innen le tudod tölteni, és akkor nem kell e-mail meg ilyesmi.
http://data.hu/get/1477296/Raj...
Üdv: Zsoló
Egy e-mail cím jó lenne amire elküldhetem a robbantott rajzokat!
Minarelli AM blokkról készültek a rajzok!
Te is zegi vagy?
2009 június 5-6-7. XIII. Mad Hooligans motorostalálkozó,Zalaegerszeg!
Belépő: 3000 Ft 3 napra, Szombattól 2500Ft
Részletes program:
http://www.zalaimotorosok.hu/
tud esetleg valaki eladó papíros vázat?FUTURA hoz kellene.
dinya.dani@altavizsla.hu ide írjatok ha van.köszi
üdv.
Köszönök minden nemű segítségnyújtást.
Ellenebn állítgatni csak úgy nem szabad, mert megragadt akár!
Hogy milyen tűre gondolok? VAn a porlasztó úszóján egy tű, ami a benzin beömlést szabályozza. Ha nem zár jól, az okozhat ilyen galibát. Mindenesetre ugye látatlanba csak találgatás megy.
Majd valamikor lehetnél msn-közelben ugyanis lenne 1-2 kérdésem amire szerintem te tudsz válaszolni!Mikor tudunk értekezni!Egyébként nem találtam felújítót a hátsó fékemhez,de sikerült legyártatni a benne lévő gumi tömítéseket meg a karmantyút is!
Még egy dolog! Véletlenül nem a porlasztó tűszelepe ereszt annyira át, hogy ennyi cucc került a hengerbe? esetleg nem váltóolaj folyt a motorba? Mert azért hogy annyi kerüljön bele, hogy ne tudja átforgatni az önindító, az meredek! Sőőt hajtókartörést veszélyeztet!
Ilyen azért kevesebb futkos itthon, mint újabb. De tulajdonképpen azthiszem minden beszerezhető, pláne, hogy ezt a blokkot se csupán ebbe szerelték.
Az a piszkos szemét beköpte a gyertyát lejtőnek lefele.... és megszívta magát úgy anyaggal, hogy a dugó semerre se akart menni!
Köv kérdésem lenne, lehet állítani valahogy az anyagot, mert szerintem sokat kap.
Köszi.