Mint kiderült a gyertám huladék,pedig alig van benne pár km(NGKB10EG)
Tud valaki más típusú gyertát ajánlani ami jó bele és megbízhatóbb is?
4 hónap alatt már ez a 3. gyertya...
úgy látszik ez ilyen gyakori hibalehetőség:D életemben először raktam össze váltót és tessék nah mind1 nemtom hogy az af1 50esben uyanez a váltó van e mint a 125ösben? ha igen akkor tudok neked segíteni
Valaki legyen oly szíves adjon nekem az Aprilia AF1 50 -es emhez egy robbantott ábrát, rajzot, vagy legalább legyetek szívesek mondjátok meg, hogy honnan tudok szerezni! Előre is nagyon szépen köszönön!
Meglett a hiba, ma már Mátráztunk is és hibátlan lett a gép. A benzincsap tekergetője alatt levő gumirétegből szakadt le pár darab és elállták a benzin útját... ezért volt h pár km-t ment aztán megállt, majd újra ment... de kitisztítottam és most tökéletes.
Szia!
Azt nem tudom, hogy gyújtás okozza-e a jelenséget de a gyújtást lehet állítani. Több állórész létezik, van amelyik "fix" de ezen is lehet pár fokot csalni mindkét irányba. A másik típus állítható ezen van egy skála és a lendkerék egyik furatában pedig egy mutató. Ha a nem skálázott állórészed van az szerintem nem tud úgy elállítódni, hogy ilyen hibát okozzon.
Gyújtókábeled renben van? Jól csatlakozik a trafóhoz és a pipához nem lötyög?
Nekem van minden, de nem írok ide semmit, ha érdekel, vegyél fel MSN-re, küldök képeket és megbeszéljük a részleteket! Biztosan meg tudunk egyezni! Üdv! (phisoo@hotmail.com)
Az én mocim is cserélhető. Magyar pairjai megvannak. Elvileg újra forgalomba helyezhető. Elcserélném értelmes 50-es gépre, pl egy Európa de bármi érdekelhet. Ezt nem használom ki csak dolgozni járok vele. Nem akarok mindenáron megszabadulni tőle csak gondos kezekbe adom tovább olyannak aki tovább foglalkozik vele. Ha érdekel valakit az adatlapomon találtok msn címet.
Lehet feltámasztoma motoromat, max streetfighter stílusú lesz.
Kellene mindenképpen egy első villa (2 teló) , első kerék, tank, lehet első fék is...sőt... első sárvédő, alu tartóval. Egyszer talán ennyi. Akinek vannak ilyen dolgai az írjon árajánlatot külön-külön mindenről, nem e-mailbe, IDE! Ha nagyon le akarnátok húzni hagyom a picsába az egészet!
Segítséget szeretnék kérni.
A motoromban ki lettek cserélve a szimeringek és még mindig fenn áll a probléma..Szóval a baj az hogy a motor beindul, van alapjárat meg minden, de mikor elér egy bizionyos fordulatot,elkezd puffogni meg fuldoklani és néha néha le is áll(gyertya új).Már kicseréltem a trafót,és a fesszabályzót és még ígysem jó.Menyi annak az esélye hogy a lendkerék alatti állórészem romlott, el? Vagy lehet azon a gyújtást állítani? Már nagyon el vagyok keseredve hogy sosem lesz jó a gépezet
Ha valaki tud kérem segítsen.
Előre is kösz!
Csao
én csak kérdezni szeretném.... mert nekem is van egy ilyen etx-em és láttam h a tied 80-as na és h az mgvan e furva vagy tuning henger?
na mind1 a lényeg h szted megérné e rá venni tuning hengert h ugy mennyire harapná az utat?
előre is köszi szépen
Lassan már hihetetlen , hogy jönnek-mennek a papír meg rendszám nélküli gépek, az én tutitisztapapírosrendszámos gépem meg csak vár... csak vár.. sehol egy újgazdi
Mint kiderült a gyertám huladék,pedig alig van benne pár km(NGKB10EG)
Tud valaki más típusú gyertát ajánlani ami jó bele és megbízhatóbb is?
4 hónap alatt már ez a 3. gyertya...