Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Alul találsz két csavart. Ezek közül az egyik a forgattyúsház alatt van, ez a hűtővíz leeresztő, ezt ne piszkáld. A másik egy kicsit hátrébb, a váltó alatt (mily meglepő... ), na ő az olajleeresztő.
sziasztok! a váltónál az olajat hogy hol tudom leengedni? köszi!
szevasztok.még mindig elado a kis apriliam,kategoriavaltas miatt!
nézzétek meg:
http://www.kepesmotor.hu/april...
Mielőtt becsavarod a gyújtókábelt, fújj bele szilikont.
Értem! Erővel nem volt gond a 8mm-ert simán átugrotta csak azt nem tudtam, hogy időben nem okoz-e késést, ha máshol is szikrázik nem csak a gyertyánál. Az új már úton van. A régit nem dobtam el de ennél jobban javítani már nem lehet. Az elektronika és a gyújtótrafó egybe van öntve műgyantával. A magaszfeszültségű tekercs olyan vékony szálból van tekerve, hogy annak a végét a műgyantában megekeresni és újra ráforrasztani a kivezetésre lehetetlen.
Gondold el !Az autó gyújtáselosztó rotorja ,cca.:2 mmre forog az érintkezőktől. Ez akkora bajt nem okozhat. A szikrának kb. 6-8 mmről át kell ugrania a levegőn . Bent a hengerben 8-12-bar nyomáson más a helyzet, ott 2 mm körül van ez a táv.Remélem a régi alkatrészeket nem dobtad el,mert lehet, hogy valamelyik még használható.Csavarj a gyújtókábelbe egy kisméretű facsavart , félgömbfejűt, és a kábelt úgy csavard a helyére , koppanásig,azzal járhatsz nyugodtan , míg új nem lesz helyette. Aztán elküldöd nekem a rosszat, tartaléknak megjavítom neked, postaköltségért.
Joszef Petro!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A gyújtótrafóm megadta magát, pontosabban a gyújtókábel kivezetésével van probléma. Valaki kiszakíthatta régebben a tüskét belőle, beletákolt egy kis méretű facsavart, itt a csavar feje és a kivezetés között már eleve nem volt közvetlen kapcsolat a csavar forgott. Ha itt eltávolodott a csavar és szikra keletkezett ez mennyiben befolyásolja a motor teljesítményét? Most a hangtechnikából indulok ki sajna csak ahoz értek komolyan szóval ha itt is ív keletkezik és az oxidálódott felületeknek van ellenállása akkor a gyújtás valamennyit késik? Lehet ettől erő veszteség? Próbálkoztam azzal, hogy beforrasztom a gyújtóbábelt. Ez sem volt jó megoldás mert közben kiderült, hogy a trafó kivezetés sem volt stabil amihez elvileg hozzá van forrasztva a tekercs vége simán ki lehetett húzni. Ráforrasztottam a kábelt visszadugtam beragasztottam a motor ugyan úgy ment mint azelőtt. De az ilyen megoldásoktól rosszul vagyok. Nem tudom milyen hatással volt ez a motorra. Mindíg olyan érzésem volt, hogy nem úgy ketyeg mint kellene de rátudtam, hogy öreg mert látszólag minden rendben volt. Ezt a hülyeséget most fedeztem fel mert ki akartam cserélni a régi gyújtókábelt.
Veszek új trafót de addig is izgat a dolog, hogy vajon fog-e változni valamit. Menni mindíg mennt de alapjáraton ketyegve nem éreztem soha erősnek a robbanásokat. Kapott új henert dugószettet de ezzal sem lett sokkal másabb. Ha végig ez szivatott nagyon ki leszek akadva.
Nekem van, küldtem Mailt!
Senkinek sincs eladó gyújtótrafója?
elöször is ami a gyujtotekercsböl jön ki , aztán meg a fesz szabályzóé enyi lenne:D:P köszii!
Én itt vetem egy csávótól egy wössner dugót 24be még tavasszal
de úgy emlékszem wertex is van neki 20ért
itt a címe
http://www.kepesmotor.hu/motor...
keresek komplett af 1blokkot 6 fokozatu váltóval 50 töl 125 ig
sziaztok.nemtudjátok ,hogy hol lehet kapni uj 123-as blokkot dugoval gyürüvel?aki tud segitsen.sos.
te aztán keményen visszaolvastál:)
S.O.S keresek eladó SEM AMAL TM 14-04-es gyujtótrafót! Vagy bármi mást amivel helyettesíteni lehet. Írj és megbeszéljük!
Címem: djklein@index.hu
Mitogeri igazadvan! Teljesen egyet értek veled...ja és hogy csak a hátát fogod látni az lehet, mert erre a plázamajomra könnyen lehet hogy 1 körön 2őt versz rá! Ennyi!
hali látom bontodik ami nekem kellene mégpedig a plexi+km óra spirál ha megvan érdekelne mert nagyon kellene üdv ákos
szia
melyik feszültség értékekre gondolsz?
valaki tudja az értékeket a feszültségeket mert ki akarom méretni! ? köszi szépen!
Köszönöm a segítséget!A baj az volt hogy először elfolyt a víz,akkor simán kijött a víz a hengerfejnél,most pedig a viz a kipufogón át ment el!Talán egy új hengerfej segít!
szia. még nem szedtem szét a motort addig én sem tudom,hogy mi baja lehet,azért kerestem szaküzletet budapesten,hogy ne az utolso pillanatban keljen rohangálni alkatrészér.De sajnos nem kaptam választ még,hogy hol lehet alkerészt vásárolni pesten,meg még kellene bonto is.Aki tud segitsen.köszi
Hi all!

Érdeklődni szeretnék hogy mikor az olajpumpa behal annak milyen jelei vannak? Nekem a bovdennél az állítócsavar már majdnem tökre be van tekerve és még mindig televeri a gyertyát
Sziasztok!VAlaki tudja honan tudok af1 futuraba dugatyut 125ccm.?
max.14,4 V !
Szia!
Ennyi a problémád, hogy kinyomja a vizet? Ezért nem kell feltétlenül alkatrészt keresned.
- Első eset lehet az is hogy a termosztátod nem működik nem nyit ezért felfő a víz.
- Második eset lehet, hogy rosszul légtelnitetted le levegő marad benne nincs keringés és felfő.
- Harmadik eset lehet a rossz hengerfej, de ezt csak le kell venned és elvinni egy műhelybe ahol esztergálnak és le tudják síkolni. Nem árt ha viszed a hengert is. Hengerfejtömítést pedig bármelyik csapágy szimering szaküzletben kapsz. De ha szerencséd van akkor az is előfordulhat, hogy fellazultak kicsit a csavarok leveszed raksz bele egy új O gyűrűt meg veszel új csavarokat újra lehúzod és hátha jó. Ha nem akkor síkolás. Ezért nem kell újat venned.