Nos a képek, hogy kiderüljön milyen a pontos típusa valójában, lefotóztam a feidomot is, ehhez kellene fényszóró, ha van valakinek + a már felsorolt alkatrészek még mindíg kerestetnek.
Sziasztok!
Nemrégiben vettem egy AF1-et, munkábajárósnak. 200km után meghalt, mert nem volt olajzásom. Tengnapra elkészült, pöccre indult mindent jól összeraktam, megcsináltam az olajzást, bár biztos ami biztos, bekevertem olajat az üzemanyagba. Ma kb 120km mentem vele. 1 órája eljövök a barátomtól és egyszerűen megállt a motor, nem blokkolt mint az első alkalomnál, bár be se tudom tólni. Mégegyszer nem fogom furatni, mert 27 volt a dúgó. A kérdésem az lenne, hogy tudtok e esetleg egy blokkot dugóva bontva. Vagy esetle 54,50 feletti jó állapotú dugót olcsó?
Köszi!
Na én kezdem ezt végleg feladni...
A motorban a karbi be lett állítva,olajat nem eszi,vadi új szimering van benne.Tettem bele vadi új gyertyát és ezzel is kb jó ha 20 km-ert mentem.Megint nem jó, csak sárga kis pislákoló szikrát ad.Már nem tudom ihez kezdjek vele.A gyertya már fogyóezköz az sem 2 forintban van már és a szerelőnél is ott hagytam már jó pár ezret.Megérteném ha magamnak tákoltam volna de nem...
Mindenesetre érdeklődj telefonon előtte erre úgymond specializálódott emberkéktől is, vagy itt sokan ajánlgatnak bontott motorokat, mivel az ilyen hivatalos bontók, mint Majosháza gyakran elég vad árakat tunak produkálni, ráadásul ez a típus azért nem olyan ritka, pláne sokat bontottak el. (bár igaz, szürkeblokkost jobban, de a kockalámpa, benzinjeladós verzió volt azon is) Ráadásul amiket te keresel, annyira nem is típusspecifikus.
Egyébként esetleg fékcsövet Boci is tud neked adni.
trakee, köszönöm a tanácsokat és a belinkelt oldalakat. A km meghajtónál legalább tudom mire figyeljek oda. A majosházi bontóba lehet egyik nap el is látogatok, nincs messze tőlünk.
A km meghajtó esetében légy óvatos, mert az első széria 16˝-os kerékkel gyártott, oda nem való az újabbé, elvileg van rajt egy szám, annak egyezni kell a cseredarabbal. Hozzáteszem, ez nehéz eset, mert sajnos a legtöbben nem zsírozzák, ezért szinte mind elkopott, nem mér. A fényszóró is macerás, mivel relatíve kevés van kockalámpával, de nem lehetetlen, valamelyik nagy bontó honlapján láttam is ilyet, talán majosháza, vagy esetleg Mitogeri tud neked adni, vagy ha minden kötél szakad, cserélhető a fejidom körlámpásra, lámpástól! (trapézlámpásra nem javaslom, és szerintem nem is cserélhető!)
Benzinszint jelző se olyan nagy gond, bár tudni kéne mi baja, mert talán javítható. Egyébként gondolom ez a benzinszint mutatós műszerfallal szerelt, abból szerintem lehet találni bontott jeladót, Mitogerinél, esetleg Troják Zoltánnál. Indexet valaki itt is hirdetett, persze bármilyen univerzális felmehet rá. Plexit innen: www.szatuna.hu fém fékcsövet pedig újat érdemes pl innen: www.x-bike.hu, persze ha olcsóbb megoldás kellene, elvileg az MZ-é feltehető! (persze az gumi!)
Ezek vannak csak amik fel vannak sorolva!Körülbelül 1 óra felé érek haza mert most megyek el,szóval addig írd már le az e-mail címedet és ott megbeszéljük,küldök róla egy képet is neked!
Ha esetleg kell valakinek még valami akkor keressen meg bátran!
ELBONTOTT MOTOR MARADÉKAI!
Aprilia AF1 Sport Pro alkatrészek(maradék)eladók!
Első hátsó felni,olajtartály,váz-segédváz,első-hátsó felni,farokidom,power mágnes,\"blokkmaradék\"(váltó,olajpumpa,
főtengely,kiegyenlítőtengely,blokkfelek)Egy Nicasilos henger ami a kipufogó nyílás alatt megvan sérülve de használható,hengerfej,kipufogórendszer gyártott nagyon jó állapotú (szegecses)dobbal ami nagyon királyul szól!Van még első-hátsó sárvédőm,lengővillám meg előfordulhat még pár apróság!
Ha valami érdekel keress meg msn-vagy e-emailban és megbeszéljük,tuti ,hogy megegyezünk!
Délután csinálok képet (az idomok már le vannak szedve róla), de az tuti, hogy fekete blokkos!
Ami kéne hozzá: km meghajtó, e.fényszóró(szögletes), benzinszint jelző, e.index (párban), e.fémfékcső. egyenlőre ennyi. Ja és plexi esetleg.
Sziasztok!
Közel 10 évi ide-oda tologatás után elővettük a párom régi af1-ét a garázsból, hogy újra használjuk, majd. Kéne hozzá 1-2 alkatrész, ehhez viszont mindenhol kérdezik af1 ..... mi? (futura, sport pro, sintesi) Honnan lehet ezt kideríteni? A forgalmijában csak annyi van Aprilia Af125 , az évjárat 1988 és ha ez segít szögletes lámpás. Előre is köszi a segítséget.
nemskára megyek a garázsba... attól tartok, hogy beállt, mert fog a kerék, és az önindító se tudja tekerni.
Nemrégiben vettem egy AF1-et, munkábajárósnak. 200km után meghalt, mert nem volt olajzásom. Tengnapra elkészült, pöccre indult mindent jól összeraktam, megcsináltam az olajzást, bár biztos ami biztos, bekevertem olajat az üzemanyagba. Ma kb 120km mentem vele. 1 órája eljövök a barátomtól és egyszerűen megállt a motor, nem blokkolt mint az első alkalomnál, bár be se tudom tólni. Mégegyszer nem fogom furatni, mert 27 volt a dúgó. A kérdésem az lenne, hogy tudtok e esetleg egy blokkot dugóva bontva. Vagy esetle 54,50 feletti jó állapotú dugót olcsó?
Köszi!
A motorban a karbi be lett állítva,olajat nem eszi,vadi új szimering van benne.Tettem bele vadi új gyertyát és ezzel is kb jó ha 20 km-ert mentem.Megint nem jó, csak sárga kis pislákoló szikrát ad.Már nem tudom ihez kezdjek vele.A gyertya már fogyóezköz az sem 2 forintban van már és a szerelőnél is ott hagytam már jó pár ezret.Megérteném ha magamnak tákoltam volna de nem...
Egyébként esetleg fékcsövet Boci is tud neked adni.
A km meghajtó esetében légy óvatos, mert az első széria 16˝-os kerékkel gyártott, oda nem való az újabbé, elvileg van rajt egy szám, annak egyezni kell a cseredarabbal. Hozzáteszem, ez nehéz eset, mert sajnos a legtöbben nem zsírozzák, ezért szinte mind elkopott, nem mér. A fényszóró is macerás, mivel relatíve kevés van kockalámpával, de nem lehetetlen, valamelyik nagy bontó honlapján láttam is ilyet, talán majosháza, vagy esetleg Mitogeri tud neked adni, vagy ha minden kötél szakad, cserélhető a fejidom körlámpásra, lámpástól! (trapézlámpásra nem javaslom, és szerintem nem is cserélhető!)
Benzinszint jelző se olyan nagy gond, bár tudni kéne mi baja, mert talán javítható. Egyébként gondolom ez a benzinszint mutatós műszerfallal szerelt, abból szerintem lehet találni bontott jeladót, Mitogerinél, esetleg Troják Zoltánnál. Indexet valaki itt is hirdetett, persze bármilyen univerzális felmehet rá. Plexit innen: www.szatuna.hu fém fékcsövet pedig újat érdemes pl innen: www.x-bike.hu, persze ha olcsóbb megoldás kellene, elvileg az MZ-é feltehető! (persze az gumi!)
ELBONTOTT MOTOR MARADÉKAI!
Aprilia AF1 Sport Pro alkatrészek(maradék)eladók!
Első hátsó felni,olajtartály,váz-segédváz,első-hátsó felni,farokidom,power mágnes,\"blokkmaradék\"(váltó,olajpumpa,
főtengely,kiegyenlítőtengely,blokkfelek)Egy Nicasilos henger ami a kipufogó nyílás alatt megvan sérülve de használható,hengerfej,kipufogórendszer gyártott nagyon jó állapotú (szegecses)dobbal ami nagyon királyul szól!Van még első-hátsó sárvédőm,lengővillám meg előfordulhat még pár apróság!
Ha valami érdekel keress meg msn-vagy e-emailban és megbeszéljük,tuti ,hogy megegyezünk!
Ami kéne hozzá: km meghajtó, e.fényszóró(szögletes), benzinszint jelző, e.index (párban), e.fémfékcső. egyenlőre ennyi. Ja és plexi esetleg.
Egyébként mi kell hozzá?
Közel 10 évi ide-oda tologatás után elővettük a párom régi af1-ét a garázsból, hogy újra használjuk, majd. Kéne hozzá 1-2 alkatrész, ehhez viszont mindenhol kérdezik af1 ..... mi? (futura, sport pro, sintesi) Honnan lehet ezt kideríteni? A forgalmijában csak annyi van Aprilia Af125 , az évjárat 1988 és ha ez segít szögletes lámpás. Előre is köszi a segítséget.