Első szempont az volt, hogy újan egész jó áron meg tudtam venni 7000Ft-ért, a másik meg az, hogy az RS-eken is ez van gyárilag ebből gondoltam nem lehet olyan rossz. Pár hete van felrakva de rosszat nem tudok róla mondani nekem tetszik ahogy a moci viselkedik vele.
Nekem elől 110-es van hátul 130-as.
Előre 100-as az ajánlott nekem a 110 már necces majdnem éri a sárvédőt. Hátul 130-az ajánlott de a 140-még simán felmegy.
A gyári 100-130-as kivéve a nagyon koraiaknál, ahol hátul 120 van, és a sport pro, ahol 110-140. Ennél szélesebbet semmiképpen sem érdemes feltenni, mert nem fog kanyarodni rendesen! Hja, és a félkarú villa miatt el se fér! (sport pronál más a hátsó lengővilla!)
Szia nekem mind képp kellene a km spirál komplettan mert azt mondták itt ahol lakom (Ózd) hogy csak szakboltba fogok találni mennyit gondoltál érte+kellene még plexxi is meg tükör irj mennyi és melyik van elöre kössz Üdv ákos
Hát elég nehéz erre válaszolni igy látatlanban
Nem vagyok nagy karburátorguru , de az ideális beállitás mindig a adott moci egészségi állapotától függ
nekem volt egy már regedt henger, ami először falslevegőt is kapott a szimeringeken pl akkor nagyon dús keverékkel kellett járnom , h egyáltalán menjen . Miután meg lett szimeringezve a motor ,akkor ugye tulszivta magát --új beállítás , kevesebb benya , aztán meg elszegényedett az alapjárat A végén az alapjárati fúvókát kellett felfurni, hogy szépen menjen a motor
Az egész lényege az , hogy nembiztos hogy jó lessz a mi beállításunka te gépedre
nekem a levegőcsavar bentről visszafelé másfél hajtásra áll ,a tü azthiszem fentről a második gyürübe van akasztva. másra már nem emléksem
Az enyém is megeszik normál használat mellett 100-on kb. 5 litert. Szal ha húztad is neki akkor ez teljesen normális.
Karbi na erre a témára ráment jó pár nap az éltemből.
1. lépésként szerintem szedd szét és tisztítsd ki alaposan.
Majd rakd össze a tűt tedd felülről a 3. rovátkába.
Felül ahol be megy a bovden azzal a csavarral ne foglalkozz tekerd be tövig bovdent spanolni elől szoktam a kormánynál.
2. ha összeraktad akkor a keverék vagy levegő csavart (a karbi oldalán a kisebbik csavar tekerd be tövig majd ki két fordulatot). Indítsd be majd az alapjárat állító csavarral (karbi oldalán a nagyobbik csavar) állíts be kb. 1500-as fordulatot.
INNENTŐL VÁLTOZIK A BEÁLLÍTÁS MERT A KARBIN VAGY KEVERÉK ÁLLÍTÓ CSAVAR VAN VAGY LEVEGŐ ÁLLÍTÓ CSAVAR. Ha levegő álltíó csavarod van akkor az a légszűrű felőli oldalon van PHBH28 RD. Ha keverék állító csavar akkor pedig a henger felőli oldalon PHBH28 ND. Most a keverék csavaros verziót írom le.
3. Na most már ketyeg a moci, melegítsd fel üzemi hőfokra menj vele pár kört. Ha felmelegszik meg fog váltorni az alapjárat vagy lehet kicsit fulladozik ne ilyedj meg.
4. Ha meleg akkor állj meg vele. A kis keverék állító csavart tekerd addig kifelé vagy befelé míg az alapjárat a legmagasabb lesz. Keresd meg azt a pontot ahol a maximum van és onnan ne tekerd tovább. Most szerintem az alapjáratod bő 2000 felett lesz. Most az lapjárat állító csavarral állítsd be a normál alapjáratot.
5. Menj vele pár km-ert hogy viselkedik. Ha esetleg sokat kapna nedves a gyertya vagy pufón csepeg az olaj akkor a tűt rakd egyel feljebb és csináld meg újra a beállítást. Ha hirtelen gázadásra fullad erőtlen a fordulat nehezen esik vissza akkor keveset kap akkor tűt rakd egyel lejebb és ugyan ez a móka előről.
reggelt emberek! sztetek ha 11litert benyakalt a moci kb 160km alatt ilyen vegyes hasznalat mellet az sok? ja es olyan kerdesem lenne még h a karbi tetejen amivel allitom a tolattyut h mien magasan legyen lent vagy fent annak a csavarja nektek hogy all becsavarva vagy kicsit ki, meg a karbi oldalan az a csavar nekem teljesen bevan csavarva es ugy éppenhogy 1800 az alapjaratom kijebb csavarom ako nincs is...ha vki raer az irja meg h kb neki meddig vannak ki-be csavarva ezek a csavarok...thx sziasztok
Vigyázz a POlinivel, ragadós nagyon. A Troják Zoltán (bakonymotor, csetényi bontós) emlegette előszeretettel, hogy a 160 -as polini előbb utóbb megragad, akármit csinálsz vele! Azt mondta, eddig mindegyik megakadt, amit ő látott!
Háát neked kell dönteni!
Ha erős, gyors, remek futóművű motort szeretnél, ráadásul nem mész sokat egy évben (mondjuk max 4-5 e km) akkor az AF1 remek választás lehet! Vigyázva 20 e km-t elmegy két generál között, és megy mint a veszedelem, igaz, akkor dugó, főtengely felújítást azt kéri... Sajnos a korából adódóan előfordulnak hibák még, mint pl a gyújtás...
Ellenben a CBR sose fog úgy menni, de remek kismotor, gyakorlatilag ütheted, vághatod, belepakolhastz több tízezer km-t, nem lesz baja! Ismertek 50-60 e km-es darabok is minden hiba nélkül! A fenntartása rendkívül olcsó, mindössze 1 l olaj kell bele 5000 km-re, az is félszintetikus 10W-40 -es, mondjuk 2000 Ft. Gumi vékonyka, ergo olcsó, lánc is vékony, és az ereje se szabdalja szét. Szóval fenntartani töredéke, mint egy AF 1 -et. Csak az AF1, ha jó, ott megy el mellette, ahol akar.
Hát szerintem a sport pro sokkal dögösebb gép mint a cbr!
Bizonyitott tény, hogy erre jobban buknak a csajok! XD
Szerintem tartsd meg Költs rá, és dédelgesd! Csak ne ess abba a hibába mint én ! ne kölst rá TÚÚÚL sokat
szevasztok! most van egy aprilia af1 sport prom! gondolkozok hogy leváltsam-e egy honda cbr 125-r re! megéri? csak kiváncsi vagyok hogy mit mondotok! most költök az af1re egy kicsit meg rendberakom és leeht lekéne adni de még a cbr-hez kell pénz.... meg csak 7végenként vagyok/leszek itthon továbbtanulás miatt....a cbr-ára lemegy ugyis nem? tavaj aug otta max 1300km-t mentem eddig a mocimal! nah legyen egy jo af1em v egy cibere?:D
Előre 100-as az ajánlott nekem a 110 már necces majdnem éri a sárvédőt. Hátul 130-az ajánlott de a 140-még simán felmegy.
Ki milyen, mekkora gumit koptat a gépén?
Továbbá ha van valakinek még használható elsője érdekelne. Valamiért ráz az eleje, ki akarok próbálni egy másik gumit, esetleg centírprobléma lehet...
Nem vagyok nagy karburátorguru , de az ideális beállitás mindig a adott moci egészségi állapotától függ
nekem volt egy már regedt henger, ami először falslevegőt is kapott a szimeringeken pl akkor nagyon dús keverékkel kellett járnom , h egyáltalán menjen . Miután meg lett szimeringezve a motor ,akkor ugye tulszivta magát --új beállítás , kevesebb benya , aztán meg elszegényedett az alapjárat A végén az alapjárati fúvókát kellett felfurni, hogy szépen menjen a motor
Az egész lényege az , hogy nembiztos hogy jó lessz a mi beállításunka te gépedre
nekem a levegőcsavar bentről visszafelé másfél hajtásra áll ,a tü azthiszem fentről a második gyürübe van akasztva. másra már nem emléksem
Karbi na erre a témára ráment jó pár nap az éltemből.
1. lépésként szerintem szedd szét és tisztítsd ki alaposan.
Majd rakd össze a tűt tedd felülről a 3. rovátkába.
Felül ahol be megy a bovden azzal a csavarral ne foglalkozz tekerd be tövig bovdent spanolni elől szoktam a kormánynál.
2. ha összeraktad akkor a keverék vagy levegő csavart (a karbi oldalán a kisebbik csavar tekerd be tövig majd ki két fordulatot). Indítsd be majd az alapjárat állító csavarral (karbi oldalán a nagyobbik csavar) állíts be kb. 1500-as fordulatot.
INNENTŐL VÁLTOZIK A BEÁLLÍTÁS MERT A KARBIN VAGY KEVERÉK ÁLLÍTÓ CSAVAR VAN VAGY LEVEGŐ ÁLLÍTÓ CSAVAR. Ha levegő álltíó csavarod van akkor az a légszűrű felőli oldalon van PHBH28 RD. Ha keverék állító csavar akkor pedig a henger felőli oldalon PHBH28 ND. Most a keverék csavaros verziót írom le.
3. Na most már ketyeg a moci, melegítsd fel üzemi hőfokra menj vele pár kört. Ha felmelegszik meg fog váltorni az alapjárat vagy lehet kicsit fulladozik ne ilyedj meg.
4. Ha meleg akkor állj meg vele. A kis keverék állító csavart tekerd addig kifelé vagy befelé míg az alapjárat a legmagasabb lesz. Keresd meg azt a pontot ahol a maximum van és onnan ne tekerd tovább. Most szerintem az alapjáratod bő 2000 felett lesz. Most az lapjárat állító csavarral állítsd be a normál alapjáratot.
5. Menj vele pár km-ert hogy viselkedik. Ha esetleg sokat kapna nedves a gyertya vagy pufón csepeg az olaj akkor a tűt rakd egyel feljebb és csináld meg újra a beállítást. Ha hirtelen gázadásra fullad erőtlen a fordulat nehezen esik vissza akkor keveset kap akkor tűt rakd egyel lejebb és ugyan ez a móka előről.
Ha erős, gyors, remek futóművű motort szeretnél, ráadásul nem mész sokat egy évben (mondjuk max 4-5 e km) akkor az AF1 remek választás lehet! Vigyázva 20 e km-t elmegy két generál között, és megy mint a veszedelem, igaz, akkor dugó, főtengely felújítást azt kéri... Sajnos a korából adódóan előfordulnak hibák még, mint pl a gyújtás...
Ellenben a CBR sose fog úgy menni, de remek kismotor, gyakorlatilag ütheted, vághatod, belepakolhastz több tízezer km-t, nem lesz baja! Ismertek 50-60 e km-es darabok is minden hiba nélkül! A fenntartása rendkívül olcsó, mindössze 1 l olaj kell bele 5000 km-re, az is félszintetikus 10W-40 -es, mondjuk 2000 Ft. Gumi vékonyka, ergo olcsó, lánc is vékony, és az ereje se szabdalja szét. Szóval fenntartani töredéke, mint egy AF 1 -et. Csak az AF1, ha jó, ott megy el mellette, ahol akar.
Köszi a képeket! dobtam egy mélt!
Bizonyitott tény, hogy erre jobban buknak a csajok! XD
Szerintem tartsd meg Költs rá, és dédelgesd! Csak ne ess abba a hibába mint én ! ne kölst rá TÚÚÚL sokat
A futura,és a sport pro oldalidomzata,és hátsó lámpájuk egyezik skacok?