Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
El tudnád küldeni nekem is a kapcsolást, ha szépen megkérlek?
klauszmate@gmail.com
vagy felteheted ide is és akkor nem kell mindenkinek egyesével küldözgetni
előre is köszi a segítséget!
majd este 6-7 körül érek haza de az lesz az első hogy megnézem, aztán majd írok még, kösziii
Amúgy a kuplungod szépen lazán jár? Van holtjátéka kiengedett állapotban, vagy kemény feszes?
Szerintem a kuplung rosszul van beállítva nem enged ki. Középen vedd ki a műanyag csavart a kuplungnál. Találsz ott egy beállító csavart azon engedj ki egy kicsit tekerj egy-két fordulatot óramutató járásával ellentétesen és próbáld ki úgy. Aztán írj hogy mi változott.
Eladó af1 125 oljatartály és olajpumpa!
köszi Klein!
akkor jól csináltam
viszont az a hiba áll fenn hogy ha egyhelyben áll a motor(és nem jár) akkor veszi az 1es üres 2est.viszont ha jár a motor hiába rakom sebességbe ha kiengedem a kuplungot meg se mozdul max egy kicsit 1-2 centit mi lehet a hiba? váltó vagy kuplung?
Teljesen húzd meg ameddig engedi.
srácok help! a kuplung kosáron van 6 db M8-as csavar ami a rugókat nyomja össze azokat medig kell meghúzni? teljesen amíg engedi?
segítsetek plíz!
Ehez most én jelenleg nem tudok hozzászólni!Este megjön apám és majd megkérdezem tőle, hogy mi volt mikor ezelött szétszerelte!Bocsi én nem nagyon értek hozzá!Majd este megpróbálom megirní és köszönöm a segítségedet!
nekem akkor se a kuplungból jön a hang hanem a henger környékéről eléggé zavaró
trakee!
Olyankor mi van ha vizet nem eszik csak folyamatosan gázosodik vagy levegősödik? A hőfok nem volt magas csak állandóan szuszogott az egyenlítő tartálynál állandóan légteleníteni kellett. A hőmérséklet így 50-és 70 fok között ingadozott, fel hetvenig le 50-re így játszott folyamatosan. Most lesíkoltattam a polini hengerfejem, felraktam, na most baromira megjavult fix 45 fok. Egyszer meghúztam egy kicsit és megint elkezdte kinyomni a vizet az életkedvem is elment, lelégtelenítettem de azóta megint normális remélem csak egy kis levegő maradt benne. Azóta jó igaz nem mentem power felett csak városban szaladálok max 6000-ig pörgetve de gondolom ha rossz lenne így is jelentkezne a hiba. Régen így is levegősödött. Csak a hőfokkal van most bajom vennem kell egy termosztátot bele mert a régi tulaj kiberhelte belőle.
Hümm.
És mondcsak, miből gondoljátok, hogy ott megy el a víz? Fehéren füstöl? esetleg látszik szétszereléskor? Mert lehet akár vízpumpa szimmering, vagy hengertalp tömítés is. Esetleg lukas hűtő...
Köszönöm a tanácsot!Én ehez nem nagyon értek mert nem én szerelem a motort,de apukámnak majd megmondom amit irtál!
Ma elmentem gumigyűrűt venni de nem jártam sikerrel, mivel nem volt hőálló!Majd keresek tovább.....Mégegyszer Köszönöm az infokat!
Csak azért tartottam fontosnak megemlíteni, hogy ha valaki esetleg ért az elektronikához, és meg szeretné valósítani ezt, a bedöglött helyett, azért tudja, hogy másra is figyelnie kell.
Szia!
Csak nagyvonalakban írtam le a működési elvét. A megvalósítás már teljesen más téma. Természetesen igazad van a berántás pillanatában 1 másodpercig kap 11.5V-ot aztán 5.5V-ra esik a feszültség ez az aktív állapot majd kikapcsoláskor ismét 0V. Ha már pontosak akarunk lenni akkor az is hozzá tartozik hogy alacson fordulaton is nyit kb. 2500 as fordulatig majd itt lezár és 7000-78000-nál újra nyit. Nyitásnál mindíg 1 másodpercig mérhető 11.5V. A fordulatszám eltérő lehet attól függően változhat, hogy enduróról vagy gyorsaságiról beszélünk.
Én ezt javaslom Neked, olcsó, gyors megoldás. Több helyen is lehet kapni 1500-2000 HUF közt.
Ha már a második tömítést égeti el, akkor ott más baj lehet! Pláne, hogy a gumi csaka víz beszivárgását akadályozza meg, nem annak kell tömítenie!
Előfordulhat, hogy rosszul húztátok le a hengerfejet (féloldalasra) vagy a tömítőfelöletet síkolni kellene mind a hengeren, mid a hengerfejen. Ugyanis itt fém a fémen tömít, a gumi csak a vizet zárja el...
Bár én az elektronikához nem értek, de ennyire nem egyszerűen működik. Ugyanis csak 1 s -ig ad 12 V-ot a mágnesnek, aztán leesik 5V-ra a feszültség. Folyamatos 12V esetében melegszik a mágnes, és lemerül az akku. VOlt aki kapcsolóval használta :)
akkor amint kapok fizut irok és el tod küldeni postán?
Sziasztok! Kellene nekem egy Kuplungbowden Aprilia Af1-hez! Remélem valaki tud segíteni!

Előre is köszi!
Oké köszi!Akkor ilyet próbálok venni majd!
Hát az előző alkalommal a gyűrű kiégett nem bírta a hőt és a víz pillanatok alatt elfolyt...tolhattam haza a mocit!Most is valószínű a mérettel van baj mert ma elmentem motorozni és sztem víz került a hengerbe!Eleinte jó volt de aztán alig akart pörögni!
Ha valakit érdekel van pár eladó cumóm 125-ös af1hez.
pl.:
hátsó fékrendszer(munkahenger-fékcső-féknyereg):11eft
els
ő fékrendszer(rs-é illetve af1-é is van):12-11eft
rs központi teló hibátlan:17eft
első futómű (rs-af1):15eft-12eft
...stb érdeklődj bátran!
nemtudom milyen olaj van been mindegy miet öntök hozzá? v engedjem le és rakjak hozá valamilyet? és az a valamilyen az milyen legyen?:P:D kösziii
5-ezer pezó.
Általában a kuplung szokott csörögni. Ha behúzod csendesedik. (üresben alapjáraton hallani nagyon)