Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! A méret 100%-ig biztos, gyári robbantott ábráról néztem ahol a méretek fel vannak tüntetve. Milyen tünetei voltak mikor tönkrement a gyűrű?
és menyit kérnél a hátsó fékért?
sziasztok a motor csorgését ami a hengerböl jön hogy lehet orvosolni? elögyujtás ha nem jó akkor tud csörögni a motor?
mert a csapágyak jó állapotban vannak. de a motornak olyan a hangja mint egy ütvefuronak vagy mi lehet a baj? mert tom hogy ezek a rotax blokkok hangosak no de ennyire?
Kösz az infót!Ha lehet akór rajzold már le kérlek!www.bojtor imre@freemail.hu
Hello!Köszönöm a válaszod!
A méret biztos jó lett neked?Mert nekem már a második gumigyűrű adta meg magát!Köszi!
Szia! ha egy jó pár oldalt vissza lapozol lesz kép a hátsó fékröl ami még megvan Nézd meg!
Szia! A pontos méret 64X2 !
Gyárit nem tudom hol kapsz, de csapágy szimering szaküzletben lehet kapni ilyen méretű O-gyűrűt én ott vettem.
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy nem tudna nekem valaki eladó gyári Aprilia AF-1 Futura gumigyűrűt hengerfejtömítéshez?A motorom képe fent van az adatlapomon!Ahhoz a motorhoz kéne!Gumigyűrű méretei: 63x1,5 mm
Aki tud kérem írjon!E-mail:takacs90@gmail.com
KÖSZÖNÖM!
már csak elsö fék munka henger érdekelne! Grimeca vagy másmilyen is jó!
ÜDV! érdekelne elsö fék munka henger komplet meg hátsó fék munka henger! aki tud az msnen irjon!4 kösszönet
Szia! A power elekronika vezérlése a gyújtásra van kötve. Leegyszerüsítve számolja a percenként leadott szikrák számát. Ha eléri az X-pontot pl. a 7000-et akkor a számláló IC pl. egy 555-ös jelet küld a vezérlésnek és kapcsol az elektromágnes. A mágnes addig működik míg a szikrák száma az X értéket meghaladja. Amint az alá esik a mágnes kikapcsol. Ha a konkrét kapcsolásra vagy kíváncsi írj és lerazolom neked. Nem bonyolult dolog ugyan ilyen elven működik a ledes fordulatszám jelző is. Hobbyelektronikában alap kapcsolásnak számít.
SEGÍTSETEK!Írjátok már nekem meg részletesen ide, hogy az aprillia af1 power szelepe hogy működik!Pontosabban arra lenék kíváncsi, hogy hogyan, milyen elven nyitogatja az elektronika a powernyelvet.(Honan és miként kapja a jelet a powerszelep)Előre is köszi!
Tudom hogy ott elvileg nincs olaj mert bowdenes! De igen most nemrég cseréltem benne olajat! Erre én is gondoltam amit mondassz hogy a bowdwnházba nyomja fel de ez olyan hihetetlen!
Még arra is gondoltam hogy a teleszkóp eretszthet felül de mint ahogy mondtam nincs folyás nyom!
Ha egyenesen áll a motor az oljaszintjelző csavarnál nem szabad folynia. Ha megdöntöd vagy sztenderre rakod akkor picit folyik de egyenesbe állítva nem szabad folynia. A műanyag kupakoknál pedig sehogy sem szabad folynia max akkor nagyon megdöntöd. Én feltöltéskor egyenesbe állítom kiveszem a szintjelző csvart feltöltöm majd min 10 percig hagyom had terüljön szét egyenletesen az olaj a felesleg meg kifolyik, ha megállt a folyás csavar vissza a helyére egy törlés és kész .
szevasztok! a blokkban mennyi olajnak kell lennie? ha kicsavarom az oldalán a csavart nem kell kifolynija? vagy ha a z a müanyag csavart? elöre is köszi!
Sziasztok nekem van egy aprilia replicám 80ccm, 92-es évjárat, nagyon sürgősen kellene sebességváltó fogaskerék mert nekem a 3. ból egy fog letört és az egész egyben van! Ha tud valaki irjon rám vagy az msn-cimem simsonrally@hotmail.com
Keresek, Aprilia AF-1 (50) et / rs (50) et. Legyen a motorikusan jó állapotú, de a külseje se legyen elhanyagolva. Cserélném GAMER PC-re kompletten(monitor, hangfalak(samsung hifi:D) egér , bill) + még rá is fizetnék !
Ha érdekel e-mailban mindent leírok részletesen!
e-mail: kisoliver@gmail.com
msn: kissoliver@msn.com

Előre is köszönöm!
Ez fura ott elvileg nincs olaj. Vagy a szivató vagy a kuplung bovdenből jöhet. Mostanában nem olajoztad meg őket? Vagy merész elgondolás de nem cseréltél mostanában a blokkban olajat? Túltöltötted és a kuplungkosár felnyomja a bovden házba mikor pörög. Bár ez elég agyrém lenne.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni! Motorozás közben olyan 5 perc után a kuplung karomon elkezd folyni valami olaj elég rendesen! Állás közben elál de folyásnak nemnagyon van nyoma sehol!
Mi lehet ez?
fuu oké kiprobálok minden lehetőséget, proba-cseresznye
Szal nyugodtan kösd össze a narancsot a fehé-pirossal mert annak ott a helye és addig bogarássz a két kapcsolón míg szikrád nem lesz. Kipróbálhatod azt is, hogy a piros-fehér kábelt a kettéágazásnál elválasztod és egyesével próbálod ki így ki tudod deríteni, hogy megyik szál zárlatos. Ha beindul valamelyikkel akkor nézd meg mi állítja le a gyujtáskapcsolóü vagy a leállító gomb amelyik leállítja azzal nincs baj a másik ment tönkre.
A többi vezetékhez ne nyúlj először a kapcsolókat nézd meg egészen biztos, hogy azokkal lesz baj. Műszerek, indexek, világítás megy rendesen?
Szia!
Na akkor az az eset áll fennt, hogy vagy a gyújtáskapcsolód vagy a leállító gombod tönkrement folyamatosan zárva van letesteli a sárga kivezetést.
Én először megnézném a leállító gombot azt az egyszerűbb ha szerencséd van az a rossz. Ha nincs akkor gyújtáskapcsoló azt már macerásabb szétszedni.