A kontrát kilazítod, a sliccelt tengelyt kifelé tekered( óra járásával ellenkezőleg) ízlésednek megfelelő mértékben, majd kontra visszahúz, és próba! Hajrá!
Trakee! A gyertyáról jut eszembe, visszaraktam én is a B10EG-t. Ezzel neked milyen a gyertyképed? Kisebb hőértékű gyertyák őzbarnára kiégnek de ez fekete. Nem nedves csak száraz fekete. Ez normális, vagy sokat kap? Olajból nem kaphat sokat mert én keverem neki és már a flakonon javasolt 1:50-es rányban. (Castrol full szintetikus). Tegnap full fordulaton is szaladgáltam vele talán akkor majd kiég de maradt fekete. Most kipróbáltam azt, hogy egy rovátkával feljebb raktam a karbin a tűt kicsit kevesebbet kap kíváncsi vagyok pár km után megnézem változik-e valamit.
Ne a karnál tekergesd. Azzal csak a bovdent spanolt feszesre. Állítani lennt kell a kuplungon, kicsavarod a blokk közepén a műanyag csavart és ott találod a beállító csavart azzal tudod állítani. Vigyázz arra figyelj hogy, kontra csavar is van!
szasztok.HELP! h tudom beallitani h lejebb fogjon a kuplung mert nagyon fent fog mar majdnem a kar vegen,hiaba tekerem a karnal ki be az allitocsavart nem valtozik.HELP! thx
Köszi!
Motor.....hát..mégegyszer 125-öst nem vennék, nem mintha nem tetszene, enyémet is imádtam! (talán látszik is a képeken, nagyon rendben volt! Meg ment is:P ) 600-as lesz a következő valamikor, majd ha úgy állok anyagilag.
Akksi megoldható (hibátlan), ford.számmérő spirált nem igérem, nem tudom milyen állapotban van. Blokkot a mechanika miatt nem bontanám meg :S , kuplungkar nem hajlott el, oldalidomnak csak karcos a bal fele,nem törött el, a motor nem csúszott métereket, hátsó lámpa jó. Majd ha bontom szólok mindenképpen. Elérhetőséget nem találtam nálad, de majd kicsit később (1-2 hét)figyeld a fórumot, ugyis beírom, h kell-e valami valakinek és akkor eszembe fog jutni!
hello!
hát 34es dellorto meg egy arrow rendszer nem ártana hozzá:D de megveszed a mocimat akkor megkapod ezeket hozzá és lesz egy plusz 160as pollini hengered:D
egyébként urak!
lenne egy kérdésem ismét :)
szereztem egy 160as polini hengert..és van olyan aki azt mondja hogy ez önmagában nem sok +dolgot ér..kéne hozzá nagyobb karbi,és kipu is..szerintetek?
most olvastam lejebb.m1 azért ha az aksit sikerult kivenni mindenképpen kell,+kéne a forszámmérö komplett spirál+ a blokkban ami van neki mechanika.esetleg kuplungkar,ha az oldalidom nagyábol egybe van azokis..nem baj ha töröttek.hátsolámpa,kb ennyi.ha bontod.kérlek ne felejcs el :).és gyors felépülést kivánok.
Rendőrök voltak, mentő is, meg 3 nap kórház, de nem volt olyan bajom ami miatt bent tartottak volna.(se belső vérzés, se törés) Még nem volt dolgom biztosítóval, de már körvonalazódik bennem a folyamat.
Köszi amugy!
Nem kell menni Neked sehova!
Gondolom volt rendőri intézkedés, meg mentő stb..
Ilyenkor hivatalból értesítik a biztosítót, de ha nem vagy biztos, akkor is elég egy telefon és kimegy a kárszakértő hozzád házhoz.
Neked egy dolgod van, feküdni, gyógyulni. Jobbulást!
Motor.....hát..mégegyszer 125-öst nem vennék, nem mintha nem tetszene, enyémet is imádtam! (talán látszik is a képeken, nagyon rendben volt! Meg ment is:P ) 600-as lesz a következő valamikor, majd ha úgy állok anyagilag.
msn ;)
hát 34es dellorto meg egy arrow rendszer nem ártana hozzá:D de megveszed a mocimat akkor megkapod ezeket hozzá és lesz egy plusz 160as pollini hengered:D
lenne egy kérdésem ismét :)
szereztem egy 160as polini hengert..és van olyan aki azt mondja hogy ez önmagában nem sok +dolgot ér..kéne hozzá nagyobb karbi,és kipu is..szerintetek?
sajnálom :S
am ha bontod,aksira vevö lennék,meg nem tudom milyen állapotban maradtak az oldal idomjaid.
Köszi amugy!
Gondolom volt rendőri intézkedés, meg mentő stb..
Ilyenkor hivatalból értesítik a biztosítót, de ha nem vagy biztos, akkor is elég egy telefon és kimegy a kárszakértő hozzád házhoz.
Neked egy dolgod van, feküdni, gyógyulni. Jobbulást!