Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyesmire számítottam, kösz a választ.
Illetve nem írtam oda, de fel is újítod ha megvetted.
Úgy vedd meg hogy hagysz pénzt egy felújításra, és akkor nem kell félned hogy cserbenhagy. Szerintem egy hasonló korú NSR sem lenne megbízhatóbb. Szerencse kérdése.
szevasztok.

Kíváncsi volnék a véleményetekre. Most váltok mocit és érdekelne, hogy milyen tapasztalataitok vannak replicával kapcsolatban.
Mondjuk egy nsr el összehasonlítva...?
Azt mondják hogy jobban mennek, de motorikusan nagyon megbízhatatlanok.
Előre is köszi
Hy! tudna valaki segíteni, hány cellás akksi van egy 50-es af1 be?
http://www.vatera.hu/item/view... ezt néztem ki magamnak, vki aki esetleg ért hozzá idomok alapján nem tudnád megmondani, hogy hányas évjárat? a tulaj szerint 94-es, de én ebbe kételkedem, persze lehet hogy igaz.
Erre fele minden drága. Meg balfaszok a szerelők is. Múltkor vettem 1 láncot, szívességből elkezdték felrakni hadd ne mondjam hogy nekem kellett befejeznem.
az szép! nálunk 70FT minden méret! szemetek mert 10ftért veszik a fő fuvokát és 600ért árulják!
Errefele 600 ft egy főfúvóka.
hello nekem af1 europám van! enyém 94es nem eszik sokat nekem 70ccm polini hengeres és 120as fövuvokás lehet hozá majdnem mindent kapni! nekem 100km en eszik 4litert de megy is mint a paraszt!
ÜDv, mindenkinek, ha jól tudom létezik olyan motor hogy Aprilia af1 Europa 50? kb metől meddig gyártották ezeket a motorokat? a blokkjuk am6os? mert akkor elméletileg az alkatrész ellátása jó, megbizhatóságra milyenek, hogy mennek kb, fogyasztás? kösz a válaszokat fiuk.Gábor
nem nagyon akarok belle szolni de nem egyszerübb ha vesztek fő fuvokákat nem is nagy összeg meg meg bízhatobb is! 70FT egy fö fuvoka
Belepróbáltunk egy 80-as fúvókát de azzal se megy jól. Nagy a 21-es karbi az 50-es hengerre. Megpróbálom kisebb karbival meg veszek bele új gyetyát, ha azzal se megy akkor szerelő.
Én úgy gyártottam kisebb alapjárati fúvókát, hogy vettem különböző méretű injekciós tűket, ezekről tudni kell, hogy nem tapad meg rajtuk a forrasztó ón, ezért lehet IC-k lábainak kiszedéséhez is használni de ez most lényegtelen. Szóval a tűk lényegében kis csövek amiknek az átmérője meg van adva. A fúvóka réz abba belefuttatok egy kis forrasztó ónt a pákával melegen tartom majd a közepébe beleállítom a tűt hagyom kihűli majd kihúzom belőle mivel nem tapad hozzá az ón simán kijön és kész a fúvóka. A méretekkel meg lehet szórakozni ha nem jó újramalegíteni és bele a következő méretű tű. Ha újra a kiinduló méret kell szippantóval kikapjuk belőle az ónt és kész.
szevasz boci! ha már eladod a mocit nem tudnánk megbótolni a visszapillantódat? aki megveszi neki mindegy mi van rajta:P:D elöre is köszi! csáó
Hali!
Nagy bajba vagyok
A motorom tegnap elkezdet füstőlni mint az atom ma reggel elig indult be de kolytól mint az állat és csak szivatón megy ha leveszem a szívatót akkor 10másodperc múlva leáll a főtengelyszimeringet néztem olajból nem hiányzik karbit átakarítottam 3x minden fuvóka tiszta sehol egy lerakódás mi lehet a baj esetleg az olajpumpa halt be?
A motorom eladó sorba került ,akit érdekel az keressen meg itt vagy msn-email(adatlap)
Kocsit szeretnék ezért eladó!
Gondolom számolni tudsz. Megnézed mekkora a főfuvóka . Majd próbaképpen belehúzol annyi rézszálat, hogy durván az 1/3 -át elvegye a keresztmetszetnek.Próbáld ki! Aztán írj.
Sajnos nincs meg, és azt sem tudom milyen volt az eredeti. Ezzel a karbival vettem a motort... Majd utána nézek.
valakinek elado sport kipufogoja? v hol tudok nézni a vasamra? thx
Én a 750 es hondámmal eljárok 5,5 literrel.
Ha az eredeti főfúvóka meglenne azt kellene próbaképpen visszatenni.
Nekem is ez a véleményem. Meg nem enne gondolom 6-7 litereket:D 17.5-ös karbira gondoltam, olyat kéne beszereznem.
Fúrva? Szóval már perselyezték?
Egyébként sokkal jobban jársz, ha felújítod, mintha veszel egy komplett blokkot, mivel annak az állapotáról, futásteljesítményéről semmi infód nincs. A felújítással meg vadonat új, és hasonló árban van a két móka!