Úgy vedd meg hogy hagysz pénzt egy felújításra, és akkor nem kell félned hogy cserbenhagy. Szerintem egy hasonló korú NSR sem lenne megbízhatóbb. Szerencse kérdése.
Kíváncsi volnék a véleményetekre. Most váltok mocit és érdekelne, hogy milyen tapasztalataitok vannak replicával kapcsolatban.
Mondjuk egy nsr el összehasonlítva...?
Azt mondják hogy jobban mennek, de motorikusan nagyon megbízhatatlanok.
Előre is köszi
http://www.vatera.hu/item/view... ezt néztem ki magamnak, vki aki esetleg ért hozzá idomok alapján nem tudnád megmondani, hogy hányas évjárat? a tulaj szerint 94-es, de én ebbe kételkedem, persze lehet hogy igaz.
Erre fele minden drága. Meg balfaszok a szerelők is. Múltkor vettem 1 láncot, szívességből elkezdték felrakni hadd ne mondjam hogy nekem kellett befejeznem.
hello nekem af1 europám van! enyém 94es nem eszik sokat nekem 70ccm polini hengeres és 120as fövuvokás lehet hozá majdnem mindent kapni! nekem 100km en eszik 4litert de megy is mint a paraszt!
ÜDv, mindenkinek, ha jól tudom létezik olyan motor hogy Aprilia af1 Europa 50? kb metől meddig gyártották ezeket a motorokat? a blokkjuk am6os? mert akkor elméletileg az alkatrész ellátása jó, megbizhatóságra milyenek, hogy mennek kb, fogyasztás? kösz a válaszokat fiuk.Gábor
Belepróbáltunk egy 80-as fúvókát de azzal se megy jól. Nagy a 21-es karbi az 50-es hengerre. Megpróbálom kisebb karbival meg veszek bele új gyetyát, ha azzal se megy akkor szerelő.
Én úgy gyártottam kisebb alapjárati fúvókát, hogy vettem különböző méretű injekciós tűket, ezekről tudni kell, hogy nem tapad meg rajtuk a forrasztó ón, ezért lehet IC-k lábainak kiszedéséhez is használni de ez most lényegtelen. Szóval a tűk lényegében kis csövek amiknek az átmérője meg van adva. A fúvóka réz abba belefuttatok egy kis forrasztó ónt a pákával melegen tartom majd a közepébe beleállítom a tűt hagyom kihűli majd kihúzom belőle mivel nem tapad hozzá az ón simán kijön és kész a fúvóka. A méretekkel meg lehet szórakozni ha nem jó újramalegíteni és bele a következő méretű tű. Ha újra a kiinduló méret kell szippantóval kikapjuk belőle az ónt és kész.
Hali!
Nagy bajba vagyok
A motorom tegnap elkezdet füstőlni mint az atom ma reggel elig indult be de kolytól mint az állat és csak szivatón megy ha leveszem a szívatót akkor 10másodperc múlva leáll a főtengelyszimeringet néztem olajból nem hiányzik karbit átakarítottam 3x minden fuvóka tiszta sehol egy lerakódás mi lehet a baj esetleg az olajpumpa halt be?
Gondolom számolni tudsz. Megnézed mekkora a főfuvóka . Majd próbaképpen belehúzol annyi rézszálat, hogy durván az 1/3 -át elvegye a keresztmetszetnek.Próbáld ki! Aztán írj.
Fúrva? Szóval már perselyezték?
Egyébként sokkal jobban jársz, ha felújítod, mintha veszel egy komplett blokkot, mivel annak az állapotáról, futásteljesítményéről semmi infód nincs. A felújítással meg vadonat új, és hasonló árban van a két móka!
Kíváncsi volnék a véleményetekre. Most váltok mocit és érdekelne, hogy milyen tapasztalataitok vannak replicával kapcsolatban.
Mondjuk egy nsr el összehasonlítva...?
Azt mondják hogy jobban mennek, de motorikusan nagyon megbízhatatlanok.
Előre is köszi
Nagy bajba vagyok
A motorom tegnap elkezdet füstőlni mint az atom ma reggel elig indult be de kolytól mint az állat és csak szivatón megy ha leveszem a szívatót akkor 10másodperc múlva leáll a főtengelyszimeringet néztem olajból nem hiányzik karbit átakarítottam 3x minden fuvóka tiszta sehol egy lerakódás mi lehet a baj esetleg az olajpumpa halt be?
Kocsit szeretnék ezért eladó!
Egyébként sokkal jobban jársz, ha felújítod, mintha veszel egy komplett blokkot, mivel annak az állapotáról, futásteljesítményéről semmi infód nincs. A felújítással meg vadonat új, és hasonló árban van a két móka!