Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia otto a simo blokkon kellett valamit maratni hogy rámenjen a henger? és a henger hány ccm-es? nekem is van egy simom kéne bele egy kis tunning :d
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy egy robogo minarelli gyujtás rá menne egy rotax blokkra ? tudom hogy akkor nem lenne önindito de nekem az nem is lényeg. csak a komplett gyújtás trafó meg minden nekem borsos ár. és szeretnék valamilyen más gyújtást rászerelni. a főtengely nem tudom hogy mennyivel vastagabb. Lehet hogy a minarelli lendkereket maratni kell. de hátha nem . köszi előre is.
volna egy kérdésem! felborult a mocim és a fékart tejesen be nyomta meg elferditete azota nem fog a fékem mitöl lehet az?
Mikor másodszor csináltam már nekem is rekordidő alatt ment.
Először csináltattam hozzá új bowdent 4ezeré, de elszabták , és el is szakadt fél év alatt. Most felújító csomagot vettem ezernyócé azt én szabtam méretre, jó is lett...
ma végül is sikerült . utólag már nem tünik túl bonyolult dolognak ez a bowden csere, de elég idióta megoldás. mégegyszer köszi a tanácsot és a drukkolást
Még nincs teljesen kész de jelenleg így néz ki. A kormányt akarom megoldani, az oldalidomokat szebbre megvágni, kijavítani a vázat, lefesteni a kerekekkel együtt. 10-én kapok pénzt akkor megy a blokk felújításra. Szegény most elég szar állapotban van.:S Az utolsó képet most csináltam 3 perce.
adj e-mail címet és küldök képeket 2 féle variáció van
maczkó mutas még képet a mocidrol:)
köszönöm:)
a vizpumpát hogy oldotad meg?
Értem! Köszi sokat segítettél!
az a nyának reszeltem egy kis hézagot azt mivel felülröl is meg lehet huzni igy tökéletesen meg huztam menet rögzitövel együtt:D
Sziasztok?
Ha van valakinek a képen látható hengerhez membránja eladó
az írjon. Üdv.
otto89@citromail.hu
Helo! Köszönöm a fáradozásod! Az elképzelésem nekem is ugyanez! Csak én a menetfúrásra nem gondoltam, hanem átmenő csavar. De mivel az alja nem egyenletes ezért nem tudom hogy alul az anya hol kapaszkodjon föl. Fúrjak menetet kiflibe, és úgy tekerjem rá az anyát?
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az akksi nem kap áramot. Valami szaki azt mondta hogy a fesszabályzó a gond. Szerintetek? ésha az a baj akk valakinek eladója van? vagy mennyibe fáj egy új ?
na itt van a teteje! ahogy én fogatam oda!
Visszarakásnál először ezt a felét kell beakasztani.
Segíthet, ha a középső műanyag dugót is kitekered, és az ott levő anyára dugókulcsot teszel és előfeszíted a kuplungkiemelő kart.
Remélem sikerül! Drukkolok!
hali szerintem attól függ hogy mekkora karbit akarsz 19mmes olyan 20000forint körül van, de nekem van egy eladó 12mm-esem is. ha érdekel szólj
köszi, a kiasztás már megvolt. a visszaszereléssel van problémám
Szevasztok!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy mennyi lehet kb ra egy 93 mas af1 futurára(50-es) egy karbi?
Ha tudtok linket adni megköszönném!

Előre is kössz!

Széles utat, olcsó benzint!
A műszeres dolgokkal kapcsolatban igazad van. Az nekemis megvan mindegyik kivéve a fordulatszámmérő mert szerelés közbe bénáztam és eltörött... A segítséget köszi szépen!
Nem kell leszerelni! A műanyagdugót ha kitekered akkor azon a lyukon keresztül ki tudod akaszatni a bowden végét a kiemelőkarból. Persze ehhez előbb nőgyógyásazti képzésen kell részvtenni.
sziasztok! segítséget kérnék egy hozzáértőtől, af1-es kuplungbowden cserénél le kell szerelni az oldal deklit vagy van más megoldás is?
Hümm persze, lehet, hogy nem tetszett a gyári, de akkor meg kell legyen, és adja hozzá! És itt elsősorban nem is a fejidom a kérdés, hanem hogy nincsenek meg a gyári műszerek! És ha nem tudja mellé adni, akkor vélhetően egy esés következtében összetörtek, és nem kapott, vagy túl drágán kapott volna hozzá, ergo messze nem ér annyit a motor, mint egy gyári állapotú, hanem, ha nincs semmi egyéb baja, akkor a gyári állapotú - a hiányzó alkatrészek ára!

A víz az olajban dologgal kapcsolatban: igen, rosszak a szimmeringjeid! Le kell venni a balos deklit, persze olaj, víz leeresztése után, majd kiszedni a vízpumpát, és kicserélni. Eredetileg ilyen kétoldalas szimmering van benn, de simán jó bele két vékony, csapágyboltban kapható szimmering úgy, hogy a rugós fele egyiknek az olaj fele, másiknak a víz fele nézzen! (ilyet cseréltünk anno haver 80-asába, és jó lett)

Sajnos nekem is ilyen gondom van a Hyosunggal, csak a gond ott komplikáltabb, mivel a motorolaj keveredett a vízzel :(