meg ha ki veszem a gyertyát pörgeti rendesen vissza teszem akkor meg nem és már azon gondolkoztam hogy nagy a kompresszio és azért nem tudja meg pörgetni!
Üdv!
Az lenne a kérdésem elöször is hogy:
van egy af1 sport prom,és ujabban beszokott rajta fogni a fék 1kicsit.,mi lehet a probléma szerintetek.
a másik meg az hogy nem mér a fordszámméröm maga az óra müködik mert tudom forgatni a spirál is jo..valszeg ami a blokkban van alkatrész az lehet a rosz,olyat honnan tudok szerezni?
Pontosan ahogy djklein kolléga mondta! :)
Kompresszió nem fogja vissza az önindítót, csak akkor ha valami gond van vele.Próbáld meg tölteni az akksit(ha lehet), ha ez sem segít önindító pucolás, ha ez sem új akksi.
Szerintem nem az aksival lesz a gond hanem az önindítóval. Kopottak a szénkefék a szénpor lerakódott és áthúz egy kicsit, ilyenkor nincs erő az indítómotorban és nem pörög max fordulaton érdemes lenne megnézned és kitisztítani meg megcsiszolni a forgórész érintkezőit. Ha a gyári aksi 4A akkor neked az 5A-es aksival simán mennie kellene.
Sziasztok úgy tűnik fesszabájzó bajom lessz! Tudtok valami más olcsóbb alternatívát hogy esetleg másmilyen fessztabájzót tegyek rá? Ja és esetleg valaki tudja hogy milyen gerjesztésű a generátora a 125-ős replicának?
Szia!
H érdekel nekem van ilyen cuccom http://www.kepesmotor.hu/april...
kivülről nagyjából meg van mindene. ha érdekel keress meg! elérhetőségeim adatlapomon
mert tönkre ment és nem lehetet meg csinálni! de már szereztem egyet! viszont 125ös rsváz érdekelne mindenel csak blokk nem kell meg elektronika meg lámpa sem csak hátsó!
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. A npokban szert tettem egy AF1 Sport Prora. A lényeg hogy furcsa tüneteket produkál. Nagyobb sebességnél (100 fölött) egy idő után úgy tünik mintha fulladna a motor. Majd fél perc után ujra megy normálisan, de szerintem ez nem tuti. Én üzemanyag-ellátás hiányra tippelek. Az előző tulaja egy madár volt, be is vallotta hogy elpiszkálta a karburátort. Ha valaki tud, adjon már tippet hogy mi lehet a megoldás.
Köszi előre is!