Aranybarna? Ehh az nem biztos, hogy szerencsés ennél a motornál... Nekem sose volt barna. Nem kap véletlenül kicsit keveset az a motor? Én azt feltételzem...
Mind a két fék befog...de szép lassan kienged egy idö után.gondolom szorúlhat a dugattyú a munkahengerbe vagy valami ilyesmi.hétvégén daraboikra szedjük.
Ujabb kérdés :D
Van egy haveromnak ugyanilyen AF1 mocca.
Neki 2-3-as sebbeségbe befullad meg rángat,összesebességbe jól megy kivéve ebbe akettöbe.mi lehet?:S
Sziasztok!
Hideg indításkor nincs alapjáratom ez miért lehet? Reggel első indításkor szivatóval könnyen indul de alapjárat nincs ketyeg kicsit majd leáll. A szivatóval vagy a gázzal kell játszanom, hogy életben tartsam álló helyzetben télen normálisnak gondoltam, már jó idő van de maradt szinte ugyan úgy kicsit javult. Ha azonnal elindulok vele akkor megy táblánál megállva nem áll le alattam csak álló helyzetben van ez a tünet míg nem indulok el vele. Melegen már minden jó akkor szépen megy. A karbi kísérletezés alapján lett belőve. Az alapjárati fúvókám ki volt fúrva én gyártottam bele újat és a méretével kísérleteztem, mert nem tudtam mi volt az eredeti. Ez tűnik a leghasználhatóbbnak. Csak nem tetszik, hogy hidegen azonnal leáll és nincs alapjáratom. A gyertyám aranybarna, a dugattyúm teteje fényes barnás árnylattal nem kormos mint mikor szimeringes volt, olvasható rajta a felirat szépen letisztult, üzem közben szerintem nem kap se sokat se keveset. Ez az alapjárat dolog szúrja már csak a szemem. A benzinszintet is magam lőttem be. Ha változtatok valamin lehet ennél jobbat kihozni vagy ne legyek ennyire maximalista?
Azok a fokozatkijelzők, amelyeket árulgatnak, elektronikusak. Namármost ilyen csatlakozás nincs az AF' -en, így valószínűleg sehogysem, hacsak nincs olyan kütyü, amit összekötve a váltókarral számolja a váltásokat, báár azt könnyen meg lehetne bolondítani. SZóval szerintem sehogy, vagy ha mégis, egy vagyon! Felesleges!
Sziasztok!
Van egy af1 125 Replicám...
Olyan probléma merült fel, hogy nincs töltés..nem tölt az akksira:(
A fesszabályzon ahogy ülök a motoron ugy a baloldali fülön nincs vezeték...
Az hova megy?
Valaki tudna segíteni?
ÜDV.:RObi
Nem vagy semmi de ezt én tudtam is!Nekem nincs semmi "projektem" csak az Apriliát babrálom,most cseréltem benzincsövet,gázbovdent s mert már majdnem elszakadt meg hasonló apró karbantartási problémák!De amúgy tökéletes a picike,nagyon szeretem!
Dolgozgatok.. Motorozás szigorúan hétvégén, akkor jutok haza. Azért most is sikerült legalább 300-350 km-t beleenyomni a Husángba..
A múlt szombat volt nagy e téren, a Vonyarc-Veszprém-Zirc-Veszprém-Tihany-Balatonfüred-Si
ófok-Dombóvár-Pécs-Kaposvár-Marcali-Vonyarc körrel :D
AZtán néha Pannóniázom is, meg Simson felújítás lesz soron. Vállas már a hengere, vettem új hengert-főtengelyt, az kerül bele. A német gyári meg megy a polcra nehezebb időkre :) Elvégre ha 9500 a komplett főtengely, 8160 a hengerszett, akkor könnyen ugrál az ember :) HJa, meg mindezek mellett fut egy Porsche Diesel traktor felújítós program, ami a festést illeti tulajdonképpen, mert az ébresztés már februárban megtörtént. Érdekes dolog feléleszteni egy 53 éves traktort :) És jó látni, hogy ennyi idő után is pucolás, meg izzítógyertya csere után könnyen indult a -5, -10 fokba....
És olyan rúgós alátétet is lehet venni szerinted,mert ebben nem egy szokványos rúgós alátét van,csak úgy érzem már annak is lejárt az ideje,elég lapos,és ha már csinálom szeretném rendbe tenni ne legyen vele gond egy darabig!Köszi még egyszer a segítségedet!
A blokkot annyira szét kéne szedni, hogy tudd, mia rossz. Lehet, csak valaki valamit rosszul rakott össze, vagy kihagyott.
A fék.. Melyik ragad? Első körben érdemes miszlikbe szedni, kiszedni a dugattyúkat, alaposan megpucolni, új fékolajjal feltölteni, légteleníteni. HA nem oldotta meg a gondot, akkor a főfékhenger rugója is lehet hibás. Nekem pl az volt hátsó féknél. ETZ első főfékhenger rugójából átalakíott rugó lett a megoldás...
50-es? Mert ha 125-ös, akkor 9 Ah-s akku kell..
Egyébként szerintem is az önindítód döglött, vagy valami szorul a meghajtórészen. A kompressziós max akkor akkora, ha beleér valamibe a dugattyú! VAgyis akkor se a kompresszió..
Ki kell cserélni a csaptömítést!
Ugyanis ugye a csap karja a lapjával tömít, ezért rugós alátét nyomja oda. És hiába zár el, ha az ablakokat elzárja, de kifele ereszt.
Elvileg az ülepítőtartályos simson csaptömítése megegyezik az apriliáéval, legalábbis az enyémbe lévő csap méretei megegyeztek. Vegyél egy ilyen tömítést, filléres, és csseréld ki! Figyelem, beszerelésnél a tömítés megolajozandó, és miközben húzod meg a csavarokat, többször átforgatandó a csap, különben megszoríthatod!
Üdv mindenkinek!
Írom mi a helyzet: Minarelli rv blokk, polini 70- es henger, dellorto phbg-21-es karbi, előgyujtás 20 fok, új gyertya.Szikra van, benzin van, a technika nem indul. Én már ledobtam a láncot!
Ha tudtok valami okosságot, legyetek szivesek megosztani.
Korábban olvastam olyat, hogy benzin a gyertyára... ez nálam nem működött.
Sziasztok!
Kéne nekem egy kis segítség!
A benzincsapom elkezdett ereszteni,lezár csak a csap oldalán folyik a benzin,ahol maga a szerkezet van,de nem találtam benne semmi tömítést csak egy kerek alátét van benne,ilyen mintha rúgós lenne vagyis gondolom az szorítja bele,volt olyan addig is ,hogy engedett,de szétkaptam kipucoltam és jó volt,most meg nagyon folyik,ilyenkor mi a teendő vele?
A segítséget előre is köszönöm!
Ujabb kérdés :D
Van egy haveromnak ugyanilyen AF1 mocca.
Neki 2-3-as sebbeségbe befullad meg rángat,összesebességbe jól megy kivéve ebbe akettöbe.mi lehet?:S
Hideg indításkor nincs alapjáratom ez miért lehet? Reggel első indításkor szivatóval könnyen indul de alapjárat nincs ketyeg kicsit majd leáll. A szivatóval vagy a gázzal kell játszanom, hogy életben tartsam álló helyzetben télen normálisnak gondoltam, már jó idő van de maradt szinte ugyan úgy kicsit javult. Ha azonnal elindulok vele akkor megy táblánál megállva nem áll le alattam csak álló helyzetben van ez a tünet míg nem indulok el vele. Melegen már minden jó akkor szépen megy. A karbi kísérletezés alapján lett belőve. Az alapjárati fúvókám ki volt fúrva én gyártottam bele újat és a méretével kísérleteztem, mert nem tudtam mi volt az eredeti. Ez tűnik a leghasználhatóbbnak. Csak nem tetszik, hogy hidegen azonnal leáll és nincs alapjáratom. A gyertyám aranybarna, a dugattyúm teteje fényes barnás árnylattal nem kormos mint mikor szimeringes volt, olvasható rajta a felirat szépen letisztult, üzem közben szerintem nem kap se sokat se keveset. Ez az alapjárat dolog szúrja már csak a szemem. A benzinszintet is magam lőttem be. Ha változtatok valamin lehet ennél jobbat kihozni vagy ne legyek ennyire maximalista?
plexi:3eft
hátsó gátló:17eft
Van bontásra egy 125/50-es aprilia sitenzi két kr lámpás elől-hátúl teljesen jó állapotú! érd:az adatlapomon lévő elérhetőségeken!
Van egy af1 125 Replicám...
Olyan probléma merült fel, hogy nincs töltés..nem tölt az akksira:(
A fesszabályzon ahogy ülök a motoron ugy a baloldali fülön nincs vezeték...
Az hova megy?
Valaki tudna segíteni?
ÜDV.:RObi
Egy fokozatt visza jelzöt, hogy lehetne fölszerelni egy af1 re?
És menyibefájna?
A múlt szombat volt nagy e téren, a Vonyarc-Veszprém-Zirc-Veszprém-Tihany-Balatonfüred-Si
ófok-Dombóvár-Pécs-Kaposvár-Marcali-Vonyarc körrel :D
AZtán néha Pannóniázom is, meg Simson felújítás lesz soron. Vállas már a hengere, vettem új hengert-főtengelyt, az kerül bele. A német gyári meg megy a polcra nehezebb időkre :) Elvégre ha 9500 a komplett főtengely, 8160 a hengerszett, akkor könnyen ugrál az ember :) HJa, meg mindezek mellett fut egy Porsche Diesel traktor felújítós program, ami a festést illeti tulajdonképpen, mert az ébresztés már februárban megtörtént. Érdekes dolog feléleszteni egy 53 éves traktort :) És jó látni, hogy ennyi idő után is pucolás, meg izzítógyertya csere után könnyen indult a -5, -10 fokba....
Sztem cseréld ki benne a bronz keféket lehet hogy elkoptak és azért gyenge az indító motor
Vennék 70es hengert akár sérült állapotban is. Akinek van eladó írjon a címemre vagy ide.
e-mail : david.gudor@freemail.hu
Üdv.: DaveZZR
A fék.. Melyik ragad? Első körben érdemes miszlikbe szedni, kiszedni a dugattyúkat, alaposan megpucolni, új fékolajjal feltölteni, légteleníteni. HA nem oldotta meg a gondot, akkor a főfékhenger rugója is lehet hibás. Nekem pl az volt hátsó féknél. ETZ első főfékhenger rugójából átalakíott rugó lett a megoldás...
Egyébként szerintem is az önindítód döglött, vagy valami szorul a meghajtórészen. A kompressziós max akkor akkora, ha beleér valamibe a dugattyú! VAgyis akkor se a kompresszió..
Ugyanis ugye a csap karja a lapjával tömít, ezért rugós alátét nyomja oda. És hiába zár el, ha az ablakokat elzárja, de kifele ereszt.
Elvileg az ülepítőtartályos simson csaptömítése megegyezik az apriliáéval, legalábbis az enyémbe lévő csap méretei megegyeztek. Vegyél egy ilyen tömítést, filléres, és csseréld ki! Figyelem, beszerelésnél a tömítés megolajozandó, és miközben húzod meg a csavarokat, többször átforgatandó a csap, különben megszoríthatod!
Írom mi a helyzet: Minarelli rv blokk, polini 70- es henger, dellorto phbg-21-es karbi, előgyujtás 20 fok, új gyertya.Szikra van, benzin van, a technika nem indul. Én már ledobtam a láncot!
Ha tudtok valami okosságot, legyetek szivesek megosztani.
Korábban olvastam olyat, hogy benzin a gyertyára... ez nálam nem működött.
Kéne nekem egy kis segítség!
A benzincsapom elkezdett ereszteni,lezár csak a csap oldalán folyik a benzin,ahol maga a szerkezet van,de nem találtam benne semmi tömítést csak egy kerek alátét van benne,ilyen mintha rúgós lenne vagyis gondolom az szorítja bele,volt olyan addig is ,hogy engedett,de szétkaptam kipucoltam és jó volt,most meg nagyon folyik,ilyenkor mi a teendő vele?
A segítséget előre is köszönöm!