Sziasztok! Af1 50hez, Tuareghez, Red Rose-hoz (minden ami Minarelli RV blokk) van egy pár tuning alkatrészem (70es henger, sportkarbi, Polini rendszer), illetve soksok rendes alkatrészem, láncáttéttől a hajtókarig sokminden, de MOTORIKUS. (tehát nincs sem plexim, sem idomom) Ami nem motorikus az talán csak egy első fékrendszer, komplett, bár kicsit leharcolt külsővel, de működik. Tehát ezek lennének, ha valami kell írj/hívj, motorom eladtam. Van egy Michelin gumim is, 110/80 R19, tehát inkább endurora, szerintem életében nem volt még motoron. Motoromat eladtam, feleslegessé váltak. Kuplung is, több is, váltó, stb...mindegy, nem írom végig ha valakinek...valami... 06-20-555-4091 / msn: domotorpeti@msn.com
mail: domotorpeti@citromail.hu
hát jólvan kösz ia segítséget...
Nekem van egy 80ccm-es Aprilia ETX..amitr cserélni szeretnék..
125 ös speed motorra...ha + oldaható inkább egy az egyben..vagy minimális ráfizetéssel...A motort + lehet nézni www.hasznaltmotor.hu n...Aprilia ETX 80ccm néven..
(már annyit keresgéltem...nem találok olyat amilyet szeretnék..csak azt találtam eddig aminek enyi baja van...)de ha jelentkezi kvalaki az jólenne
köszi heló
csumi
nincs valakinek egy eladó Af1 futura tankja(50-es) elég lenne csak a belse a külső része nem kell jah és ha van hozzá benzincsap az még jobb lenne......
köszi szépen
Ehh légy vele óvatos!
Könnyen lehet, hogy nema bowden pl a gáz, hanem a komlplett power elektronika
nomeg a váltón nem lehet semmit állítgatni, max ha szét van szedve. A szimmering bizony sokszor kopott szár miatt ereszt...
Szóval lehet ott gond gazdagon, persze látni kéne!
Szia! Hát ha ennyi baja van, akkor ki tudja még mit kellene rajta beállítani, javítani vagy kicserélni. Én nem vennék olyan motort, amin ennyi mindent kell javítani. (De ez csak az véleményem :) ). Árban meg nézz körbe különböző használt motor oldalakon, de szerintem itt a fórumon is sokan árulják a motorjukat. Érdeklődd meg tőlük is szerintem, hogy mennyiért adják, vagy esetleg azokon mit kéne javítani. Szóval a lényeg hogy többet nézz meg, ne csak egyet :). Remélem tudtam valamit segíteni.
én nem tudok sokat segiteni de mégis valami tapasztalatot mondok:D
nekem is beszart az elsö villám:D spor prom van! 500ft volt a szimering bele de egy motorosboltba bevittem a 2 telomat és erösebb szimeringet meg olajat cseréletek benne és a rugokat is felerösitették mivel gyárilag nem a legjobak összesen ez egy 10. e volt ez is egy megoldás! a power bovdent kicserélni nem olyan nehéz max 1000 ft lehet töbet nemtudok! további jokat!
Sziasztok.Én most vennék egy Aprilia 125 ös sintesitde vannak gondjai...és ha tudnátok segíteni, hogy mennyibe kerülhet,vagy, hogy nem éri-e meg akkor nbekem sokat segítene. a hibái:
-Az első telóban a szimeringeket kell kicserélni.
-A váltóban valami emelővillát kéne beállítani.
-Power szelepnek a bowdene elvan szakadva.
-Olajtartáj van benne,meg szerkezet is.de nem adagol olajat...(lehet hogy csak vmit eltömődött?)
Előre is köszi nekem nagyon sokat segíteniétek a válasszal.köszi.
U.I(van valamerre bontó ahol vannak af1 sintesi alkatrészek?)
még 1x kösz
hát nekem minden eredeti rajta nincs semmilyen nagyobb lánckerék meg ilyesmi az eggyik motoros haveromnak van egy 125-ös új 4T yamaha gyorsaságija és gyorsultunk és több mint 1 másodpercel gyorsabb voltam és ráadásul a rajtnál is ott hagytam én csak ezért mondtam mert már tapasztaltam is én se gondoltam volna amugy
Szia!
Lehet,hogy nem gyári a láncfogaskerék áttételezésed!
Egy-két foggal nagyobb első fogaskerék,nagyobb hátsógumi és egy picit kevesebb kompresszió a motorban és már megkapod eredményűl azt amit írtál!
hát passz én az elektronikára tippelek hogy abból kell ki iktatni a szabályzást amugy 2T 125-ösök lehet hogy pörögnek de szerinem jobban gyorsulnak mint egy 4t 125-ös
igy van nálam is ez van de viszont ha kihúzom 4.-be 9-10-ig akkor 5.-be még túl lépem a 7ezret és akkor huzz ha megint felpörgeted 9-10-ig 5.-be akkor 6.-ba megint túl lépi a 7ezret és huz nekem igy megy 150-160-at a mocim
Na erre én is kíváncsi lennék, nálam is ugyan ez a helyzet. Olyan mint ha 4-ből 6-ba váltanék eltűnik minden erő nem bír húzni. 4-ben le kell pörgetni 10-11 ezerig, hogy bírja az 5. sebességet. 4-ben megy kereken 120-at aztán váltanék feljebb és ott meghal minden.
Szevasztok
olyan kérdésem lenne hogy az Af-1 sport pro-nál miért van az hogy 4. sebességbe ki kell pörgetni 9-10 ezerig hogy huzzon 5.-be 6.-ba mert ha nem huzatom ki akkor 5.-be 6.-ba 7ezer-nél tovább nem pörög a motor és nem is huz hanem vissza enged a gázból vissza 7ezer-ig
Ha érdekel a a henger akkor keress meg emailon vagy msn vagy telón. az ára nagyjából jó fele tapogatózol 20eft-ért meg is vállok töle. A többit inkább privátban eggyeztessük!
Valaki megtudja nekem mondani milyen viszkozitású olaj kel a 125-ös af1 első villájába?
Választ előre is köszönöm.