Szerintem nézd meg a benzinszintet!
Egyszer nekem is ilyen volt lassan folyt utána a benzin és power felett fél perc múlva elkezdet szarakodni meg állt megfele mikor már lecsökkent a fordulat megint ment
Nem....
Végig tudom forgatni minden sebességbe és ilyen 130-140 körül jön ez elö hogy elkezd fulladni fordulatról is..roszabb esetben leáll.De Akkor kuplungot rárugom és megy tovább..:(:S
Először is vigyázz vele, mert könnyen megsértheted összerakásnál, és akkor pá.
Szétszedni úgy lehet, hogy mikor szereled ki, meglazítod a tetején azt a nagy csavart, levenni még nem kell, csak lazítsd meg, mert kiszerelve nem egyszerű. Szedd ki a teleszkópot, ereszd le az olajat belőle, (az oldalán van egy leeresztő csavar, sajnos maradni fog benn, így érdemes rongyok, papírok felett dolgozni) húzd le a porvédő gumit a szárról, szedd ki alóla a szimmering biztosító rugót, majd a tetejéből szereled ki a nagy csavart, alóla pedig a két fél alátétet, és ami ezek alatt van nagy alátét, azt is érdemes. Ezután próbáld meg felfordítva a maradék olajat kicsepektetni. HA ezzel megvagy, akkor egyik kezeddel a becsúszószárat, másikkal az aluszárat fogva lenduletes kifele húzással (többször, finoman, de lendületesen) szét kell tudni rántani a két szárat. Azért nem jön simán és kell rántani, mert a szimmering, és az alsó csúszópersely szorosra van ugye illesztve, azokat ki kell rántani, mivel a másik csúszóperely csak úgy tud kijönni!
Visszafele a nagy macera, mert az alsó csúszóperselyt vissza kell nyomni a helyére, és mivel ez egy 2 mm falvastagságú bronz gyűrű, és elvileg egy csövel kell benyomni a helyére, ami gondolom neked nincs, szóval valahogy vissza kell ynomni, pl csavarhúzóval, persze nem mehet ferdén, és nem szabad összekarcolni a telószárat, mivel ugye csak együtt lehet beszerelni, aztán fölé nyomni a szimmeringet.
Azonban felhívom a figyelmed, hogy az AF1 telói bizony általában nem a szimmering hibájából eresztenek, hanem mert elkoptak.
Erre egyetlen egy költséghatékony módszert tudok, amelyet én "fejlesztettem" ki, nevezetesen hogy a 38×50×10 -es szimmering helyett (a méretre nem biztos, hogy jól emlékszem, és ugye a gyári 10,5 mm vastag) szóval e helyett 7 mm vastag szimmeringből veszel kettőt, és sűrű olajat töltesz a teleszkópba. Én valami sűrű hajtóműolajat tettem, igaz, hiodegbe túl kemyén, de normál motorozóidőbe csportosan kemény, és nem patakzik a teleszkóp, legrosszabb esetben hosszú idő alatt egy pici olajréteg jelenik meg ahol jár a teló.
Persze ebben az esetben a rögzítő acélgyűrűt nem lehet visszaszerelni, de nem is létszükség!
jaja szerkoltam havertol bowdent meg masikat vettem gyarit...nem tudtam mashogy kikerulni ezt a dolgot...viszont a telombol folyik az olaj? a szimmeringmeretet tom de h kell szetszedni meg utana feltolteni? thx
Hát szerintem nézmeg neme levegős! Ha légbuborék szorula vizbe akkor aszivatyú nemtudja megfordítani a vizet!A másik szitu pedig az hogy hengerfejes a motorod! Ketőközül valamelyik
hello köszi megvan már a megoldás a henger fedélen van az a rugós szelep ami nyit meg zár nah nekem az volt a a szar most kivettem és tökéletes igaz hogy max 60 fokos a viz de veszek bele másikat
de azért köszi bye bye
Egyszer nekem is ilyen volt lassan folyt utána a benzin és power felett fél perc múlva elkezdet szarakodni meg állt megfele mikor már lecsökkent a fordulat megint ment