Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ma elég jó idő volt motorozni én ki is használtam
Valaki meg tudja mondani az első teló szimering méretét mert elkezdet szivárogni a telószáron az olaj
Valakinek benzinszint visszajelzös csapja eladó?
Sziasztok!Régebben érdeklödtem az a probléma felöl hogy az első telóm újra lett szimeringezve és amikor összeakartam rakni a kerék nem középre került hanem picit balra húz,de függölegesen áll!Cseréltem elsökerék csapágyat az sem segített a problémámon!Szerintetek mitöl lehet ez?
üdv a főtengelyszimering-nél megette az olajat/ szemering csere/
üdv énis így jártam és a megoldás hogy havan a közelben gumi akkor a levegő kulcsal lehet leszedni .nekemis igy sikerült.hali
Sziasztok!Van egy eladó af1 órám!Akinek kell itt elérhet:06 30 391 5363 vagy bojtor.imre@freemail.hu

!
Valaki nem tudna betenni nekem az af1 pedálszerkezetéről egy képet. Nagyon fontos lenne. Köszönöm.
Hello.
Köszi,elég járatos vagy a dologban.Nos... A kipuff üres,ezt hallani a hangján.Igen,újra szeretném szegecselni,de még nincs mivel.
Nos,még nem kaptam szét,de az előző tulaj rendesen bánt vele,csak drága szintetikus olajat vett.A villa meg szimeringes,azt mondták is,hogy nem jó,kell vele valamit csinálni.Olajos a szára,olyan.. taknyos.Meg egy kicsit érezni menet közben,bár ez az első gyorsasági mocim,meg az első 125ccm-es.Először én is azt hittem,hogy sp,csak kicsit átalakítva,de inkább replica.Végülis nem sok különbség van,csak pár extra.
A motor '93-as,és a forgalomba helyezés '96-os.Legalábbis a forgalmi szerint.
Gondolom,ha 11ezerig kipörög,meg pöcc röff,akkor motorikusan nincsen baja.
Köszi az infót.
Szia!
Igen a szürkének tényleg nem zár 100%-osan a powere. Újraperselyezett hengert kapott és a persely kipuf. nyílás egyik oldala kb 1.5mm-el kisebbre lett kimarva, ebben megakad a power nyelve és nem csúszik le teljesen. Nem tudom milyen vsatag lehet a persely kb 7-8mm ennyivel feljebb van a power nyelve. Nyitott zárt rendesen ezért nem fogklalkoztam vele. Nem gondoltam hogy ekkora hatással lesz a motor erejére.
Akkor le kellene marni azt a kis felesleget. De megint szedjem szét.
Na lehet marad így ahogy van anélkül a plusz erő nélkül is jól megvagyok. Majd lehet egyszer rászánom magam. Köszi!
a szürkének nem zár le a powere, vagy az elektronika hibás, vagy a nyelv meg van ragadva...
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy két különböző rotax 123-as blokkban lehet más az áttétel? Egyik sem tuningolt, mindkettőn 28-as karbi. Csak más széria. Egyik barba színű kiadását nem tudom egy sintesiben van, másik ezüst ez tuti 1988-as sintesi. Mindkettő lepörög maximálisan de mégis más érzés. A barnának már kis fordulaton is nagy nyomatéka van míg a másik power alatt nem nagyon él.
Szia!
Nekem van power elektronikám:7eft-ért
Hali!

Olyan motorod van pont, mint ami képet betettél? Mert akkor azt annó Futura Replicanak hívták, és elvileg műszakilag a Sport Proval egyezik meg, csak Loris Reggiali színeit kapta. Mondjuk ugye inkább '91-es, vagy '92-es, de ez mindössze a magyar kereskedő bűne. (persze lehet, hogy a forgalombahelyezés esetleg '93-as)
A kipufogót szegecseld újra, kár ezért venni, 3 popszegecs megoldja a gondod. Viszont ha szétjött, nézz bele, ha gyapotos tömd ki alaposan!
A váltó. Nos oda ahogy leírták, mondjuk 10W-40-es motorolaj, én mindíg mondom, hogy valami egyszerű, olcsó ásványi tökéletesen elég bele, abba biztos nincs olyan sikamlós adalék, amitől csúszna a kuplungod.
A teleszkóp. Miért akarod szétszedni? Egyáltalán csináltál már ilyet? Azért nem olyan pofonegyszerű az a villa, nagyon óvatosan kell bánni vele. Szimmeringes esetleg?
Hy! Az én powerelektonikám be van szarva az egyik nemjo a másik meg melegedik nagyon és folyamtosan nyitva van! Volt ijen problémálya egy társunknak is! Kb. menyibe vn elado jo power elektronikálya vkinek? ha van? köszi szépen!
Kösz,erre gondoltam. Repsol,Motul vagy mi a bánat.. :D
Hát 2T olajba nagyon sok fajta variáció létezik amit használnak,de szerintem egy Agip Speed 2T megfelelő lesz neked,én is ezt használom mint sokan mások!Váltóba nekem Repsol 10W40 fél szintetikus motorolaj van(motor-motorolaj )A többit meg tökéletesen leírták neked!
hűtővizedet néztzed már? nicsn benne olaj?
sziasztok lenn egy nagy kérdésem. mitől lehet az hogy a blokk olajat ami a kuplung-nál van megette a motor kb 1000km alatt úgy hogy sehol sem folyt el az biztos. esetleg szimeringes vagy mi?
Kösi,köszi.
én 10W 40-es olajat vettem bele egyre figyelj, hogy kuplungcsúszásgátló legyen benne, magyarul motorba való legyen[én ezen szoptam;)]
ha hidegbe is hazsnálod lehet az 5W- is..előző gazdija aval hajtotta!
[én PL repsolt vettem most]
Attól függ városba vagy simán mész , amúgy felrakhatod 6.ba is 4ezernél simán ha város akkor olyan 4 liter!
Mire számíthatok,meddig húzom 6 liter benzinnel,ha 4.-be,5.-be megyek 4 ezer körül,azaz power nélkül?
Mennyit fogyasztanak?
(123-as rotax blokk,34-es del. karbi)
Köszi a gyors választ.Valami márkát nem tudsz az olajhoz?
A többi frankó,kösz.
KARBANTARTÁSI ADATOK

Guminyomás elöl/hátul: 2,0/2,2 bar

Motorolaj: szintetikus kétütemű olaj

Váltómű olaj: SAE 20W 40, 1 liter

Teleszkópolaj villaszáranként: 0,26 liter

Használható gyertyák: NGK B10EG, NGK B10EGV vagy NGK BR10EIX
Hello,sziasztok.Rég jártam itt.Van egy AF1 replicám.(legalábbis azt hiszem) 93-as,125-ös,érdekelne milyen gyertyát vegyek hozzá,pótlásnak?Ami benne van,azzal nincs gond NGK,a többit nem tudom,nem kellett még kiszedni.
A kerekekben mekkora nyomásnak kell lenni?
Az első telót,ha szétkapommennyi olajat öntsek bele?
Meg a blokkba és a benzinhez milyen olajat ajánlotok?
Esetleg valakinek olcsón kipufogója van?Egy dob is elég lenne,mert az enyémet elengedték a szegecsek.
Na,valaki valami frappánsat írhatna.Előre kössz.
Mellékelek egy képet,ugyan így néz ki.
Üdv.