Szia! Én találtam egy jó módszert. Villamos szaküzletben lehet kábel összekötő hüvelyeket venni. Ez egy kis cső le kell hámozni a műanyag burkolatot és így kapsz egy kis vékony fém csövecskét ebbe pont illik a spirál ráhúzod félig a spirál egyik végére én cseppentettem pele ragasztót is aztán beledugtam a spirál másik végét. Van hozzá fogó azzal rá kell szorítani így bitang erős kötést kapsz ez itt többel el nem szakad. Tescoban is lehet kapni készletet 700Ft-ért ebben van fogó saruk összekötő elemek. Spirál javításra tuti. Az összekötő hüvelyeknek sznkódja van aszem piros a másfeles kék a 2-es vagy 2.5-ös. A kék pont passzol a spirálra mintha erre találták volna ki.
szasztok,vmi tipp h hogyan lehet javitani kilometerora bowdent es fordulatszammero bowdent? mert mind2 ugyanugy szakadt el,kulsejenek semmi baja nem volt megtorve sem belseje elszakadt...help fontos lenne...thx
Helló!
SOS kellene nekem a rotax 123-as blokk hengerfejtömítés O-gyűrű a víztérfedél alsó O-gyűrű, és a víztérfedél felső gyertya melletti kis O-gyűrű mérte. Nagyon sűrgős lenne ma délután megyek vásárolni és újat szeretnék venni.
Te jó ég én aztán tudok helyesen írni! Bocs tegnap már nagyon este volt. Nem tudom milyen árban lehet de ezt ne vedd biztosra, hogy cserélni kell! Lehet bírja a strapát az eredeti is. Ja a másik dolgot elfelejtettem, hogy nagyobb hengerhez nagyobb fúvókák is kellenek. Nagyobb felületet kell kenni ergo több nafta kell.
sziasztok!
Nincs valakinek egy eladó af1 125 ös replicája? olyat szeretnék amihez nem kell nagyon hozzányúlni, tehát jó állapotú legyen! max 160e -ért, ha valaki tud ajánlani, írjon: zuboa@vipmail.hu
előre is kösz!csáó
Elvileg minden passzol nem kell cserélni semmit. Bár ilyen tuningnál a hajtókart nem lehet árt erősebbre cserélni, sokkal nagyobb terhelést kap és a gyári nem tudom hogy viseli el ezt . De ezt majd nálam okosabbak megmondják.
sziasztok! uj vagyok
meg tudjátok nekem mondani hogy af1 50 kb 1990es lehet hogy kell a berugókar visszahuzó rugót kicserélni kelle felhuzni vagy miután rajta van a dekni azzal a két csavarral kell játszani ? előre is kösszi
A fordulatszámérőt tekerd ki a blokknál húzd le inditsd be a motort és ha pörök az a micsoda amibe a spirált dugod akkor a blokk-ba jó minden tekerd meg a spirált ha mozog a fordulatszámérő mutató akkor az órával sincs semmi baj!Ha Eddig minden jó akkor nézd meg a spirál végeket hogy normálisan becsatlakoznak és hogy nincsenek elkopva!
A km óránál tekerd le a csigánál és forgasd meg a spirált ha az óra jó és a spirál sincs megkopva akkor a keréknél a meghajtó csiga van elkopva!
Sziasztok.Van egy pár alkatrészem ithon elfekvőbe. Valakiknek még jol jöhet. Fordulatszámmérő spirál-új még gyári zsírban 2500 ft-,lámpa -semmi baja nincs trapéz 5000ft-,gyújtáskapcsoló-működik semmi baja 5000ft-hátsó sárvédő és láncvédő 4000,2000ft-,első sárvédő-csak le kell fújni már ki van javítva 5000ft-hűtő-egy helyen meg van javítva mert megcseppent azota semmi baja tökéletes 5000ft-hátsó agy fékkel(brembo) együtt tárcsával komplett semmi baja tökéletes 8000ft-, kerekek- festés jo állapotú gumik még éppen használhatóak egy ideig párban 15.000 ft-,oldalidomok-ki vannak javítva festeni kell őket pályázni tökéletesek vagy simán használni is párban 10.000 ft, olajpumpa(mikuni)5000ft, váltó kompletten 10.000 ft. Valamint első fékmunkahenger karral együtt 4000 ft,bal oldali lábtartó kompletten mindennel 5000 ft,lánckerék 3000ft.stb Ezek Aprilia Af1 Sport Pro-n voltak. Vannak még alkatrészek ha kell valami hívj bátran vagy írj. atimaister@citromail.hu vagy 06 70 405 0152
Az én forgalmimba is af1 replica van!
Igaz hogy nem úgy néz ki mint a sport pro!
Mért kisebb az én motorom bő 5 centivel a többi futurától?Az eleje is meg a hátulja is kisebb tank is 5cenivel lentebb van az egész motor a kerék ugyanakkora 1990es évjáratú majd csinálok róla képet mikor a 2 motor egymás mellet van.
Valakinek valami tipp?
Ha mégnézed,rendesen,akkor látod,hogy annyira nem is hasonlítanak.. A futura meg a Futura Replica.
A hátsó ülésnél is más,a hátsó ülés is más.Szerintem onnan a legegyszerűbb felismerni. Meg ugye a hátsó idom,légbeömlő stb.
Nekem a forgalmiba AF-1 Replica van...
Akkor most már tudom hogy mért van a forgalmimba replica írva
Néztük nem rég haverommal hogy az ő futurája legalább 5centivel magasabb akkor mostmár tudom az okát
SOS kellene nekem a rotax 123-as blokk hengerfejtömítés O-gyűrű a víztérfedél alsó O-gyűrű, és a víztérfedél felső gyertya melletti kis O-gyűrű mérte. Nagyon sűrgős lenne ma délután megyek vásárolni és újat szeretnék venni.
Nincs valakinek egy eladó af1 125 ös replicája? olyat szeretnék amihez nem kell nagyon hozzányúlni, tehát jó állapotú legyen! max 160e -ért, ha valaki tud ajánlani, írjon: zuboa@vipmail.hu
előre is kösz!csáó
magára ismer valaki ?
meg tudjátok nekem mondani hogy af1 50 kb 1990es lehet hogy kell a berugókar visszahuzó rugót kicserélni kelle felhuzni vagy miután rajta van a dekni azzal a két csavarral kell játszani ? előre is kösszi
A km óránál tekerd le a csigánál és forgasd meg a spirált ha az óra jó és a spirál sincs megkopva akkor a keréknél a meghajtó csiga van elkopva!
HENGERSZETT+H.FEJ APRILIA RS-RX 125 (ROTAX) D.60MM
Igaz hogy nem úgy néz ki mint a sport pro!
Mért kisebb az én motorom bő 5 centivel a többi futurától?Az eleje is meg a hátulja is kisebb tank is 5cenivel lentebb van az egész motor a kerék ugyanakkora 1990es évjáratú majd csinálok róla képet mikor a 2 motor egymás mellet van.
Valakinek valami tipp?
A hátsó ülésnél is más,a hátsó ülés is más.Szerintem onnan a legegyszerűbb felismerni. Meg ugye a hátsó idom,légbeömlő stb.
Nekem a forgalmiba AF-1 Replica van...
Néztük nem rég haverommal hogy az ő futurája legalább 5centivel magasabb akkor mostmár tudom az okát