Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Véleményem szerint ez a legszebb színkombináció.
140-es nem biztos hogy elforog a lengővilla miatt főleg, ha a lánc miatt előrébb kell spanolni a kereket.
Vicces..
Okés,mindegy,lényeg,hogy üzemel.Festetni kell majd,de a gyárit úgyse festik vissza...
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlenül eladó jó hátsó gumija AF1-re? Milyet lehet rárakni, mert 130-as és 140-est is találtam. Mindkét méret jó rá?
ja és a dt üzemképes meleg pöc röf ,hidegen már nem
Hali!Nemtud valaki 125-ös af1-et olcsó pénzért(70-80)körül mindegy kivülről milyen csak a blokkja jó legyen és guruljon ha idom hiányos vagy sérült az se baj!Lenne rá egy 125-ös papírok nélküli dt-m esetleg ha érdekel vkit
Van egy eladó órám!Aki érdeklődne:www.bojtor.imrefreemail.hu 0630 391 53 63
Nekem is kéne vezeték köteg!Nekem kiéget az összes vezeték az enyémen(zárlatos lett).Kinek van olyan vezeték kötege amiket csak össze kell dugdosni és mennyiért?
hát biztros meg éri én motor az iteni motor szerelötöl vettem 500ft ért
Váá ne idegesíts!

Inkább tegyél fel képeket még a motorodról!
Először is, jobban szeretném, ha nem simán Raplicat emlegetnél, mert a tied Futura Replica, a sima Replica a kereklámpás Piros-Lila-Zöld, ami nekem is van.
Amennyire én tudom, a Futura Replica, és a Sport Pro között műszakilag semmi különbség nincs, mindene megvan a tiednek, ami a Sport Pronak! 40 mm-es első villa, hátul másfajta félkarú lengővilla, elöl 110, hátul 140-es gumi, minden! Csak a fekete-sárga szín helyett Loris Reggialli versenymotorjának színeit kapta, és az ő aláírása díszíti a plexit! (és szerintem szebb, és ritkább, szóval kérlek, át ne festesd!, ne csináld úgy, mint van egy fórumos srác, MDani, az ő haverja egy meglehetősen szép piros-lila-zöld replicat festett átt otthon sprayvel matt feketére, ocsmányul, belefújt pár vörös valamit, itt-ott megfolyt a festék, mert ez mennyivel szebb... )
Amúgy ZotyaVFR-nek volt pont ilyen motorja, kérdezd csak meg őt! (ha jól emlékszem, szerinte is a legszebb AF1-es!)
Nekem is van ha érdekel(adatlap----elérhetőség)
gondolom akkor lábtartóból sincs, amin a munkahenger van?
Adnék én aprópénzért, de nekem sincs egy darab sem.
Egy kis helyesbítés. Nem minden rotax 123 van elektromos powerrel szerelve. Az enyémen is pneumatikus van. A versenygokartokba épített rotax 123-as blokkokon is mindegyiken pneumatikus power van! Gondolom ott nincs aksi és generátorra sincs szükség ezért nincs feszültség ami az elektromos powert működtetné.
Tényleg,most jut eszembe.. Valakinek nincs a közelében egy olyan fölös kép,ahol az oldaltámasz van,felhajtott állapotban? Mert nekem sokan mondták,hogy nagyon lelóg az enyém,az idom alá...Szerintem meg ilyennek kell lenni-e,és nincs lejjebb,mint az idom.
mennyi pénzért adnál két olyat?
Örülök neki!

A pedál szerkezet nem egy őrült nagy valami, egy lemez kicsit a vége előtt a felfogatási ponttal és egy csavarhoz hasonló tompa tengely nyomkodja a munkahengert.
Aha,értem.Még nem szedtem szét,de belestem az idom alá.. 123-as Rotax,meg 34-es Deltoro vagy milyen karbi. :D Akkor elvben ugyan az,mint az sp? Nem tudom miért,annak valahogy jobban tetszik a festése.
Nekem van 7ezer forint.
Szeritnem furat átmérőre, meg löket hosszra gondolt.

Amúgy a fék szerencsésen megérkezett fasza minden. Lenne még egy olyan kérdésem, hogy egy af1 pedálszerkezetről nemtudnál egy képet betenni nekem?

Köszi
Én adtam volna neked kábelköteget aprópénzért.
miben más a furat és a löket?
Most néztem, hogy Futura replica-d van! Akkor szerintem a 2 között csak a festés különbözik! Az aprilikba 3 fajta blokkot szereltek! Az első, a rotax 127, pnematikus power szelep stb...aztán jött a tiéd, meg ami nekem volt, meg az AF1-ek felében van, a 123as Rotax blokk...ezek elektromos poweresek! És végül jöttek az új Rs-ek, 98körültől, más henger, furat-löket, elektronika, felömlők száma stb stb!